AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #1 Skrevet 3. august 2015 Jeg lurer på om det er mange her inne som har satt seg noe inn i dette og tror på det? Anonymous poster hash: 43525...1de
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #2 Skrevet 3. august 2015 Hva? Tror du det er en konspirasjon? At den kommunistiske revolusjon aldri skjedde i 1917? Anonymous poster hash: 7e8f9...395
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #3 Skrevet 3. august 2015 Jeg snakker om det som skjer i dag. Anonymous poster hash: 43525...1de
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #4 Skrevet 3. august 2015 Har vel ikke noe særlig tro på revolusjon sånn generelt. Den endringen man får vil neppe fungere i lengden. I tillegg har jeg ingenting som helst til overs for noen væpnet revolusjon som noen kommunister er for. Anonymous poster hash: bf44d...be7
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Jeg har lest litt og får litt bakoversveis, så lurer på hvor kjent det egentlig er for folk flest ..Anonymous poster hash: 43525...1de
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Jeg lurer på om det er mange her inne som har satt seg noe inn i dette og tror på det? Anonymous poster hash: 43525...1de Jeg tror kommunisme hadde vært bra. Problemet er bare at folk tenker for mye på seg selv. De er ikke villige til å gi slipp på det de eier. Anonymous poster hash: 432d0...ae4
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Jeg tror kommunisme hadde vært bra. Problemet er bare at folk tenker for mye på seg selv. De er ikke villige til å gi slipp på det de eier. Anonymous poster hash: 432d0...ae4 Kommunisme hadde vært fint om alle var like, noe de ikke er. Selv om selve den kommunistiske ideen er fin, så vil den ikke funke i praksis. Anonymous poster hash: bf44d...be7
Sir Winston Skrevet 3. august 2015 #8 Skrevet 3. august 2015 Jeg har lest litt og får litt bakoversveis, så lurer på hvor kjent det egentlig er for folk flest ..Anonymous poster hash: 43525...1de Så sent som på 1970-tallet hadde man i partier sånn som rødt, og til dels SV, diskusjoner om den væpnede revolusjonen. Man diskuterte i ramme alvor, også fordi mange av de mest rabiate sosialister og kommunister var barn av "kapitalist-svin", om den enkelt ville være i stand til å drepe sin egen familie, når revolusjonen kom. Smakfullt! 2
Mann 42 Skrevet 3. august 2015 #9 Skrevet 3. august 2015 Kommunistisk revolusjon har vært forsøkt flere ganger, og det har alltid endt med forferdelse. Det er en forutsetning som aldri noen sinne har blitt innfridd, og det er lederskap som genuint har folkets beste i tankene, og ydmykhet overfor sitt ansvar for å forbedre deres kår. Men det ligger vel i diktaturets natur at diktatoren oftest ikke er hverken snill eller benign, og enhver statsform som fratar folket makten og samler den på et fåtall hender, er dømt til å bli en hengemyr av korrupsjon, vold og undertrykkelse. Kommunisme har overhodet ingenting for seg for mennesker. De eneste livsformene som ser ut til å realisere den, er sosiale insekter. 1
Cowboy Lotte Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Grøss og gru, kjenner det renner kaldt nedover ryggen min når jeg hører ordene kommunisme og revolusjon. Tror dette kommer til å gå svært ille, vi trenger heller en revolusjon av tradisjonelle konservative kristne verdier.
nordpedant Skrevet 4. august 2015 #11 Skrevet 4. august 2015 Det er ingen akutt fare for væpnet revolusjon.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #12 Skrevet 4. august 2015 Jeg tror kommunisme hadde vært bra. Problemet er bare at folk tenker for mye på seg selv. De er ikke villige til å gi slipp på det de eier. Anonymous poster hash: 432d0...ae4 Hva i all verden er det som er bra med kommunisme? Det er jo drepen for all utvikling og innovasjon.Anonymous poster hash: 2d615...e0f
Druid Skrevet 4. august 2015 #13 Skrevet 4. august 2015 Jeg lurer på om det er mange her inne som har satt seg noe inn i dette og tror på det? Anonymous poster hash: 43525...1de Har hatt med en fyr å gjøre som tror på det. Antallet er vel ca på samme nivå som gjengen som er enig med ABB. Å diskutere med denne typen folk er en interessant dypdykk i naivitet.
Mann 42 Skrevet 4. august 2015 #14 Skrevet 4. august 2015 Det er ingen akutt fare for væpnet revolusjon. Å, var det det tråden skulle handle om? Nei, jeg har ikke noe større tro på det, jeg heller. 1
Example Skrevet 4. august 2015 #15 Skrevet 4. august 2015 Vært gjennom det kommunistiske manifest via studiene mine, som forøvrig er litt interessant, men såpass virkelighetsfjernt likevel. Kommunisme i praksis fungerer ikke, og det er det mange grunner til. Tviler på at vi noen gang vil se en slik revolusjon igjen et større land.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #16 Skrevet 4. august 2015 Så sent som på 1970-tallet hadde man i partier sånn som rødt, og til dels SV, diskusjoner om den væpnede revolusjonen. Man diskuterte i ramme alvor, også fordi mange av de mest rabiate sosialister og kommunister var barn av "kapitalist-svin", om den enkelt ville være i stand til å drepe sin egen familie, når revolusjonen kom. Smakfullt! TS her. Dette er et eksempel : http://www.riksavisen.no/?p=11937Anonymous poster hash: 43525...1de
Sir Winston Skrevet 4. august 2015 #17 Skrevet 4. august 2015 TS her. Dette er et eksempel : http://www.riksavisen.no/?p=11937Anonymous poster hash: 43525...1de Illumnati; Sions vises protokoller??? Realy??? Kommunisme er riktignok noe stort idioti og et forferdelig svineri - med ikke så stort et svineri og idioti som konspirasjonsteorier. Riksavisen går jo nyhetsspeilet en høy gang i tåpeligheter!!
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #18 Skrevet 4. august 2015 Okei, så du mener at det er tåpeligheter? Det finnes jo veldig mye bevis på at det ligger noe i dette. Bl.a i frimurerhåndboken. Anonymous poster hash: 43525...1de
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #19 Skrevet 4. august 2015 Det gir liksom mening for meg. Mer enn at verden bare er så jævlig.Anonymous poster hash: 43525...1de
Sir Winston Skrevet 4. august 2015 #20 Skrevet 4. august 2015 (endret) Okei, så du mener at det er tåpeligheter? Det finnes jo veldig mye bevis på at det ligger noe i dette. Bl.a i frimurerhåndboken.Anonymous poster hash: 43525...1de Det er hele poenget, det finne ikke bevis. Ikke det minste, ikke et eneste lite verifiserbart bevis eller indisium. Intet annet en den ene mer idiotiske konspirasjonsteori etter den andre. Det eneste man kan si med sikkerhet er at toppen av dumhet ikke er nådd, det er alltid en trangskalle som kan komme opp med en enda mer idiotisk historie. Endret 4. august 2015 av Sir Winston 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå