Gå til innhold

Hvordan så Linni ut før?

Soeuh

Anbefalte innlegg

Begynte å undre litt over hvordan Linni Meister kan ha sett ut før. Altså før silikonen og før hun ble "kjendis". Prøvde å google, men fant ingen bilder. Hadde vært artig å se hvordan hun så ut i tenårene eller før det. :fnise:  Klarer liksom ikke se det for meg. Noen som har bilder? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begynte å undre litt over hvordan Linni Meister kan ha sett ut før. Altså før silikonen og før hun ble "kjendis". Prøvde å google, men fant ingen bilder. Hadde vært artig å se hvordan hun så ut i tenårene eller før det. :fnise:  Klarer liksom ikke se det for meg. Noen som har bilder?

Hun har egentlig mørkt hår. Hun har tatt silikon, fjernet øyebrynene og blåst opp leppene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren hennes kommer fra Sri Lanka, så tenker hun nok ser halvt asiatisk ut bak "stæsjet"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg husker henne som utrolig pen da hun kom på banen for ca 10 år siden. Her er en en "glamourmodellblogg" som viser noen bilder av henne.

Hun er jo gravid her og sønnen er født i 2009, så bildene er fra tiden hun så "lik ut som nå." Hadde vært kult å se fra typ videregående.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Dette var det beste jeg klarte å grave frem, hun var vel russ her da, men veldig dårlig bilde.

linni.blogg.no/1204302335_n_er_jeg_p_vei_til_ar.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun var pen da hun var med på Robinson i 07. Hun hadde mindre silikon innlegg (operert titsa 2 ganger) og mer naturlig hårfarge. Ikke full platinablondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...