Soeuh Skrevet 3. august 2015 #1 Del Skrevet 3. august 2015 Begynte å undre litt over hvordan Linni Meister kan ha sett ut før. Altså før silikonen og før hun ble "kjendis". Prøvde å google, men fant ingen bilder. Hadde vært artig å se hvordan hun så ut i tenårene eller før det. Klarer liksom ikke se det for meg. Noen som har bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 3. august 2015 #2 Del Skrevet 3. august 2015 http://bloggfiler.no/linni.blogg.no/images/57453-8-1296849717625.jpg Her er et som ser ganske gammelt ut, men det var alt jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soeuh Skrevet 3. august 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 3. august 2015 http://bloggfiler.no/linni.blogg.no/images/57453-8-1296849717625.jpg Her er et som ser ganske gammelt ut, men det var alt jeg fant Det var det samme som jeg fant. Men bildet tilhører et nyere innlegg, så jeg ble usikker på om det var gammelt, eller bare hørte til den korte perioden hvor hun farget håret brunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
himmeloghav Skrevet 3. august 2015 #4 Del Skrevet 3. august 2015 Begynte å undre litt over hvordan Linni Meister kan ha sett ut før. Altså før silikonen og før hun ble "kjendis". Prøvde å google, men fant ingen bilder. Hadde vært artig å se hvordan hun så ut i tenårene eller før det. Klarer liksom ikke se det for meg. Noen som har bilder? Hun har egentlig mørkt hår. Hun har tatt silikon, fjernet øyebrynene og blåst opp leppene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 3. august 2015 #5 Del Skrevet 3. august 2015 Moren hennes kommer fra Sri Lanka, så tenker hun nok ser halvt asiatisk ut bak "stæsjet" 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 3. august 2015 #6 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Jeg husker henne som utrolig pen da hun kom på banen for ca 10 år siden. Her er en en "glamourmodellblogg" som viser noen bilder av henne. Endret 3. august 2015 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 4. august 2015 #7 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg husker henne som utrolig pen da hun kom på banen for ca 10 år siden. Her er en en "glamourmodellblogg" som viser noen bilder av henne. Hun er jo gravid her og sønnen er født i 2009, så bildene er fra tiden hun så "lik ut som nå." Hadde vært kult å se fra typ videregående. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 4. august 2015 #8 Del Skrevet 4. august 2015 Dette var det beste jeg klarte å grave frem, hun var vel russ her da, men veldig dårlig bilde. linni.blogg.no/1204302335_n_er_jeg_p_vei_til_ar.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 8. august 2015 #9 Del Skrevet 8. august 2015 Hun var pen da hun var med på Robinson i 07. Hun hadde mindre silikon innlegg (operert titsa 2 ganger) og mer naturlig hårfarge. Ikke full platinablondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg