Gå til innhold

Miste jomfrudommen over ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet det sammen med kjæreste jeg hadde den gang og det er jeg glad for!Nå er vi bygd forskjellig men jeg hadde en stor hinne som datt på gulvet etterpå og jeg blødde masse!Det hadde vært kjipt om jeg hadde hatt sex med en random...

Anonymous poster hash: 1cd7a...fad

Hvor gammel var du da? Men Oi.. det skjønner jeg. Hilsen ts

Anonymous poster hash: cafd5...a97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs jo på hva du føler selv. Føler du deg veldig klar nå?

Føler du at det er noe du vil få overstått, eller noe som skal dedikeres til en du er ordentlig glad i?

Jeg er en ganske gammeldags jente som legger mye i sex, men jeg mistet jomfrudommen på ONS. Hele intensjonen min var å dra på den festen for å miste jomfrudommen og jeg hadde ingen intensjon om å bli mere kjent med personen. Ville bare få det overstått fordi jeg følte meg så klar og alle vennindene mine hadde gjort det.

Syns det var helt passende for meg å gjøre det sånn, selvom de jeg har hatt sex med i ettertid har jeg ventet lenge med å ha sex med fordi jeg ville ha noe seriøst med de først.
Det som jeg syntes var bra med å miste jomfrudommen med en tilfeldig jevnaldrene person var at uansett hvor kleint det var og hvor mye vi tukla og surra så var jeg ikke like bekymret og redd fordi jeg tenkte at jeg uansett ikke møter personen igjen, og uansett ikke gjør sånn at han mister følelser for meg eller at det blir kleint mellom oss om det var en person jeg virkelig likte godt.

Kondomet datt av underveis, på med ny som også hang løst, ingen av oss hadde peiling, han kom, jeg kom ikke, men jeg fikk testa flere "skumle" sexstillinger jeg hadde lest om på nett og hørt var vanlig, sånn at situasjonen ikke ble heeeelt fremmed og skummel når jeg senere skulle dedikere sexen til noen jeg var forelsket i.

Du må gjøre det som magefølelsen din sier.

Anonymous poster hash: 01e64...f39
  • Liker 1
Skrevet

Eller burde jeg vente til jeg får meg kjæreste? Hva hadde dere gjort? Jeg er kvinne, mellom 21 og 25 år.

Vil du vente så venter du. Vil du ikke vente, så kjør på. Min første gang var en ons. Angrer ikke. Er bare på film at første gang er så romantisk og spesiell

• Liker 2
Skrevet

Nå mistet ikke jeg jomfrudommen over ONS, og jeg angrer ikke sånn at det plager meg, men skulle gjort mye for å få tilbake jomfrudommen min, og delt det øyeblikket med noen andre.

Jeg anbefaler deg og vente. Det betyr kansje ikke så mye for deg akkurat nå, og tankegangen min er kansje LITT endret siden den gang, men jeg anbefaler deg på det sterkeste å vente.

Hvorfor er det noe å dele? Det er vondt. Kommer blod på lakenet. Er bedre å dele øyeblikket med noen når man ikke er jomfru mer

• Liker 2
Skrevet

Mister man den ikke ved gynekologisk undersøkelse? Du blir vel purret på du også hvis du ikke tar celleprøve? Vent til du møter en du blir glad i. Det haster ikke. Andre trenger ikke vite om ditt sexliv. Ditt valg - ditt liv!

Celleprøve blir man ikke innkalt til før etter fylte 25 og omdet ikke er celleprøve har ikke en jomfru noe grunn til å gå til gu
AnonymBruker
Skrevet

Dere som mistet jomfrudommen med en ONS... visste partneren at dere var jomfru? Min største frykt er at om jeg gjør det med en ONS, og jeg blør når jomfrudommen ryker.....?!

Jeg lurer også på dette. Anyone?

Anonymous poster hash: e926f...822

AnonymBruker
Skrevet

Oh PS! Jeg skrev på forrige side, men vil legge ved at jeg blødde ingenting eller noe når jeg mistet jomfrudommen. Hvertfall ikke som jeg merket eller som var synlig. Var heller ikke spesielt vondt, kanskje bare litt vondt de første sekundene.
Jeg mistet jomfruhinna mi på en sykkel som 10 åring og det var vondt og har hørt at de fleste faktisk har mistet jomfruhinnen lenge før de debuterer seksuelt

Anonymous poster hash: 01e64...f39
Skrevet

Jeg mistet det sammen med kjæreste jeg hadde den gang og det er jeg glad for!Nå er vi bygd forskjellig men jeg hadde en stor hinne som datt på gulvet etterpå og jeg blødde masse!Det hadde vært kjipt om jeg hadde hatt sex med en random...

Bedre med en random man ikke ville se igjen da. Kjæresten kunne syntes det var ekkelt om dere var veldig unge

Gjest Mocchhaa
Skrevet

Hvorfor er det noe å dele? Det er vondt. Kommer blod på lakenet. Er bedre å dele øyeblikket med noen når man ikke er jomfru mer

Fordi sex er noe spesielt for meg, og nei, det kom ikke blod på lakenet. Så vondt gjorde det heller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel var du da? Men Oi.. det skjønner jeg. Hilsen ts

Var 19 år

Skrevet

Fordi sex er noe spesielt for meg, og nei, det kom ikke blod på lakenet. Så vondt gjorde det heller ikke.

For meg var det nå det og så var det første dagen etterpå litt vondt å sitte faktisk. Næh syns ikke første gangen er noe stort man trenger å dele med en spesiell. Sex er sex

Gjest Mocchhaa
Skrevet

For meg var det nå det og så var det første dagen etterpå litt vondt å sitte faktisk. Næh syns ikke første gangen er noe stort man trenger å dele med en spesiell. Sex er sex

Jeg er uenig :)

Skrevet

Tenker også at er man over 20 så er det på tide å bare gjøre det. Er så mye fordommer mot voksne jomfruer. Er ikke så lett å finne den rette. Hva om hun ikke finner han før hun er 30? Skal hun være en 30 år gammel jomfru da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...