Gå til innhold

Miste jomfrudommen over ONS

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller burde jeg vente til jeg får meg kjæreste? Hva hadde dere gjort? Jeg er kvinne, mellom 21 og 25 år.

Anonymous poster hash: cafd5...a97

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du mest lyst til da? Anbefaler ikke å ha sex med noen "bare for å få det overstått" i alle fall. Det kan fort bli tomt og trist.

Anonymous poster hash: 40896...16b

• Liker 2
Gjest Mocchhaa
Skrevet

Nå mistet ikke jeg jomfrudommen over ONS, og jeg angrer ikke sånn at det plager meg, men skulle gjort mye for å få tilbake jomfrudommen min, og delt det øyeblikket med noen andre. 

Jeg anbefaler deg og vente. Det betyr kansje ikke så mye for deg akkurat nå, og tankegangen min er kansje LITT endret siden den gang, men jeg anbefaler deg på det sterkeste å vente.

Skrevet

Jeg ville ventet. Ikke nødvendigvis til jeg hadde fått kjæreste, men i det minste en jeg hadde brydd meg om.

Skrevet

Jeg debuterte(edru) på en ons da jeg var fjorten. Var på telttur og møtte på en kjekkas. Angrer ikke, og det ble en artig histore :) Men det å debutere drita full på en fest eller etter tur på byen tror jeg du vil angre på.

Skrevet

Jeg debuterte med en som egentlig skulle være ONS. Han ble knullekompis over flere år, men det var jo ikke planlagt akkurat. Møtte han på byen to helger på rad, andre ble jeg med hjem. Det var for min del absolutt en bra opplevelse, og jeg angrer ikke. Men det er nok ikke for alle, og du må gjøre det som føles riktig for deg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt meg godt om hvis jeg var deg. Jeg mistet jomfrudommen over en ONS og jeg angrer veeldig.. Nå har jeg møtt en jeg kan se for meg livet med, og angrer bittert på at jeg mistet jomfrudommen med en jeg ikke følte noe for. Veldig lett å angre i ettertid men du får den aldri tilbake ..

Anonymous poster hash: ff68d...1c7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet.. Jeg hadde det over ONS og skulle gjerne gjort det mer spesielt og romantisk enn det. Men gjort er gjort, håper du er smartere enn meg og flere andre her :)

Anonymous poster hash: 2abc6...f98

• Liker 1
Skrevet

Eller burde jeg vente til jeg får meg kjæreste? Hva hadde dere gjort? Jeg er kvinne, mellom 21 og 25 år.Anonymous poster hash: cafd5...a97

Mister man den ikke ved gynekologisk undersøkelse? Du blir vel purret på du også hvis du ikke tar celleprøve? Vent til du møter en du blir glad i. Det haster ikke. Andre trenger ikke vite om ditt sexliv. Ditt valg - ditt liv!

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det haster så veldig... Men om man mister den til en ONS eller en kjæreste du senere ikke kan fordra må vel bli det samme. Selv om jeg ikke er noen ONS tilhenger, og heller aldri kunne tenkt meg å hatt det.

Anonymous poster hash: 0a803...815
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det første gangen med en random på en ONS. Da var jeg 23 og det var mest for å få det overstått. Angrer ikke overhodet. Syns hele konseptet med å "miste jomfrudommen" og at det skal skje med en man bryr seg om er oppskrytt og bare oppfunnet for å holde jenter dydige. Sex er sex, no big deal. Men jeg syns det er bedre med menn jeg kjenner og har følelser for, men det har noe med kjemien å gjøre tror jeg. Dette er såklart svært individuelt, og du må bedømme selv hvor viktig det er for deg at den første gangen skal være med en spesiell fyr.

Anonymous poster hash: f397d...4f3
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke gått for en fylle-ONS ihvertfall. Det blir gjerne ikke den beste sexen. På Tinder kan du jo finne noen aktuelle kandidater og se om du har god kjemi med en av dem. De fleste unge menn takker ikke nei til å være noens første, selv om sexen som regel er bedre med noen med litt erfaring og selvtillitt.

AnonymBruker
Skrevet

jeg ville gjort det, om du allerede er 25, så har du mistet 10-12 år av din seksuelle karriere i livet.

Anonymous poster hash: 4d8f0...c22
Skrevet (endret)

Det finnes jo en mellom ting mellom ONS og kjæreste da, hva med en knullevenn? Eller skaff en pulevenn f. eks via Tinder.

jeg ville gjort det, om du allerede er 25, så har du mistet 10-12 år av din seksuelle karriere i livet.

Ikke hør på dette våset.

Endret av Charmander
  • Liker 2
Gjest Morello
Skrevet

Jeg hadde sex første gang med ONS. Skulle jeg gjort det om igjen hadde jeg heller ventet til jeg fant noen jeg virkelig kunne nytt det med, for min del er følelser og kjemi en stor del av sexen, men det er ikke sånn at jeg angrer. Er ikke noe å gjøre med uansett og det er bare sex. Har fortsatt fyren på facebook :P 

Men spesielt bra var det ikke. Ikke vondt eller noe, og var ganske fornøyd med at jeg hadde fått meg et ligg når det var ferdig, men det gav meg egentlig ingenting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet. Jeg er 22 år, og husker jeg ønsket å få det overstått da jeg var 16. Det skjedde ikke før jeg var 18. Men nå angrer jeg på det. Skjønner ikke hvorfor jeg skulle haste sånn med det. MYE bedre å vente spør du meg.

Anonymous poster hash: 81059...1ee
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Din seksuelle karriere faktisk  :laugh:  :fnise:

Anonymous poster hash: 81059...1ee

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 25 år og fortsatt jomfru, og plages ikke av det og ser ikke på det som en big deal.

Så ikke gidd å stress, vær heller stolt av det!

Jeg venter fremdeles på den rette, men stresse gidder jeg aldri, så bare nyt tiden du! :)

Anonymous poster hash: 79af2...075
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere som mistet jomfrudommen med en ONS... visste partneren at dere var jomfru? Min største frykt er at om jeg gjør det med en ONS, og jeg blør når jomfrudommen ryker.....?!

Anonymous poster hash: cafd5...a97

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mistet det sammen med kjæreste jeg hadde den gang og det er jeg glad for!Nå er vi bygd forskjellig men jeg hadde en stor hinne som datt på gulvet etterpå og jeg blødde masse!Det hadde vært kjipt om jeg hadde hatt sex med en random...

Anonymous poster hash: 1cd7a...fad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...