SøtMelon Skrevet 4. august 2015 #81 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) 1, 57 er fortsatt ikke kortvokst, bare lav. Grensa på hva som regnes som kortvokst er vel 147 og under, om jeg husker riktig.Det er jo ikke jeg som sier de som er så og så høy er kortvokste Endret 4. august 2015 av SøtMelon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 4. august 2015 #82 Del Skrevet 4. august 2015 Tråden er ryddet for personangrep, og svar til dette. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norway Skrevet 5. august 2015 #83 Del Skrevet 5. august 2015 Er glad jeg ble jente hvertfall, da det er mer akseptabelt å være litt lav. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cowboy Lotte Skrevet 6. august 2015 #84 Del Skrevet 6. august 2015 Fy f... Så jævla fordomsfullt. Jeg er svært lav og jeg mener vi heller burde utrydde dere høye, ikke moro å være langbein... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #85 Del Skrevet 6. august 2015 Fy f... Så jævla fordomsfullt. Jeg er svært lav og jeg mener vi heller burde utrydde dere høye, ikke moro å være langbein... Snakk for deg selv Du må lære deg å lese tråden uansett før du svarer, jeg har allerede forklart dette Anonymous poster hash: d3a3b...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #86 Del Skrevet 8. august 2015 Shit, er det 190 nå? Stress, ass I love ️you. Anonymous poster hash: 64f78...2a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #87 Del Skrevet 10. august 2015 Folk som har en kortvokst hjerne burde aldri reprodusere seg. Anonymous poster hash: af4ef...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2015 #88 Del Skrevet 10. august 2015 Å ha denne tråden liggende kan bare føre til 1 god ting. At folk som leser her vet konsekvensene av å være korttenkt når man lager en tråd og kommer med en mening man ikke står får Anonymous poster hash: d3a3b...18b Hehe. "Korttenkt".Anonymous poster hash: a265a...386 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå