altflyter Skrevet 2. august 2015 #41 Del Skrevet 2. august 2015 Folk som ikke burde reprodusere seg - Stygge mennesker (Stakkars barna vil jo bli stygge) - Arrogante mennesker (Barna mine er bedre enn dine! Da lager man en mobber) - Egoistiske mennesker (Jeg driter i barnet fordi jeg syntes jeg selv er viktigere) - Folk med psykiske lidelser (Fordi de er selvsagt ute av stand til å elske og ta vare på et barn) - C og B kjendiser (Fordi foreldrene garantert vil bli psykisk syk når de finner ut at se og hør ikke slenger det lille avkommet opp på førstesiden) - A kjendiser (Fordi da må det stakkars barnet skjermes fra gale fotografer og tyttebærjournalister) - Folk med fysisk og psykisk utviklingshemming (Av samme grunn som psykisk syke) - Fattige folk (Hvem kan leve på luft og kjærlighet) - Rike folk (Hvem blir egentlig lykkelig av å ha ponni og tolv iPader?) - Folk med genfeil (Interessant prosjekt å finne ut av dette før barnet kommer til verden) - Folk under 25 (For unge og umoden) - Folk over 30 (For gamle) - Folk med lav smerteterskel (Tenk all grininga på fødestuen!) - Folk som er for høye (Ungen kan jo dunke hodet i dørkarmer!) - For tynne folk (æsj! Tenk å måtte se strekkmerkene deres på magen når de er i svømmehallen) - For tykke folk (Det betyr automatisk at de kommer til å mishandle barnet sitt) - Folk med en seksuell legning utenfor "normalen" (Barna kommer jo til å vokse opp til å bli freaks! Tenk om de går i foreldrenes fotspor! iiik!) ææh... Nå ble jeg lei av å skrive! Tror jeg skal kutte ned listen min til ett punkt: - Mennesker burde ikke reprodusere seg Problem solved! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #42 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg beklager til alle som ble irritert og oppgitt av denne tråden, jeg tenkte ikke klart over når jeg lagde denne tråden. Jeg skal snakke med en admin og se om hun kan få sletta denne tråden. Igjen beklager til dere alle, å si at denne tråden var lite igjennom tenkt er mildt sagt. Jeg forstår ikke hvorfor jeg skrev det jeg skrev i åpningsinnlegg, jeg tenkte ikke over saken i det hele tatt. Så klart kan man få et godt liv som kortvokst som dere sier jeg skammer meg virkelig over denne tråden og dere har all rett til å være sint på meg, det respekterer jeg. Neste gang jeg vil starte en tråd så vil jeg tenke godt igjennom emnet og sørge for at jeg vet hva jeg snakker om Jeg håper denne tråden får blitt stengt slik de som er kortvokste ikke ender opp med å lese denne tråden Anonymous poster hash: d3a3b...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haru Skrevet 3. august 2015 #43 Del Skrevet 3. august 2015 And thus, peace returned to the kingdom..... Fine (credits roll) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #44 Del Skrevet 3. august 2015 Kan man ikke diskutere disse tingene som voksne mennesker? Selv har jeg en del sykdommer som gjør at jeg ikke vil ha barn med mine gener og har dermed valgt å nettopp ikke få egne barn. Hvis jeg hadde vært gravid og frisk, og hadde oppdaget at jeg ventet et barn med sykdom/syndrom/store skader så hadde jeg tatt abort. Det vil ikke si at jeg mobber, ser ned på eller snakker nedsettende om mennesker som har noe av dette, og hvis jeg hadde fått et slikt barn uten å ha mulighet for abort så hadde jeg elsket dette barnet ubetinget.Anonymous poster hash: 1cbd8...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 3. august 2015 #45 Del Skrevet 3. august 2015 Kan man ikke diskutere disse tingene som voksne mennesker?Anonymous poster hash: 1cbd8...5c0 Alt kan diskuteres og man kan mene hva man vil. Men når man åpner opp med en påstand og et syn på mennesker slik TS gjorde i denne tråden. Da må man regne med sterk motstand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #46 Del Skrevet 3. august 2015 Greit at du beklager.Du skriver at du ikke tenkte når du skrev tråden. Du fortsetter med dine svar som er stygge. Du er lett å kjenne igjen på angrepene dine,fra andre tråder du har startet. Selv om du bruker abAnonymous poster hash: a5bdc...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #47 Del Skrevet 3. august 2015 Rart at kg ikke sletter slike tråder. Her vises et menneskesyn som jeg ikke trodde var mulig.Ser ut som kg aksepterer Hva som helst Anonymous poster hash: a5bdc...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #48 Del Skrevet 3. august 2015 Kg....stedet for avikere.Anonymous poster hash: a5bdc...e27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #49 Del Skrevet 3. august 2015 Greit at du beklager.Du skriver at du ikke tenkte når du skrev tråden. Du fortsetter med dine svar som er stygge. Du er lett å kjenne igjen på angrepene dine,fra andre tråder du har startet. Selv om du bruker abAnonymous poster hash: a5bdc...e27 Jeg har ikke kommet med noe stygge svar etter at jeg beklagde http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Jeg har bedt om å få denne tråden slettet Anonymous poster hash: d3a3b...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #50 Del Skrevet 3. august 2015 Og jeg har ikke angrepet noen. Jeg bare hadde et idiotisk syn på denne saken uten å tenkr over saken. Kortvokste kan fint på et bra liv Anonymous poster hash: d3a3b...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #51 Del Skrevet 3. august 2015 Rart at kg ikke sletter slike tråder. Her vises et menneskesyn som jeg ikke trodde var mulig.Ser ut som kg aksepterer Hva som helst Anonymous poster hash: a5bdc...e27 les innlegget mitt ovenfor. Der forklarer jeg alt http://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'>Anonymous poster hash: d3a3b...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jegern Puahate Skrevet 3. august 2015 #52 Del Skrevet 3. august 2015 Rart at kg ikke sletter slike tråder. Her vises et menneskesyn som jeg ikke trodde var mulig.Ser ut som kg aksepterer Hva som helstAnonymous poster hash: a5bdc...e27 Ja det å forhindre fremtidige lidelser er helt grusomt menneskesyn altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #53 Del Skrevet 3. august 2015 Man lider ikke av å være så kort. Utenom at man ikke rekker opp til det andre gjør er en liten ting. I helheten kan man få et bra liv. Bare se på den Sandra dagers borch Jeg vet ikke hva jeg tenkte over i første post, den står så langt i fra mitt syn. Anonymous poster hash: d3a3b...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 3. august 2015 #54 Del Skrevet 3. august 2015 Man lider ikke av å være så kort. Utenom at man ikke rekker opp til det andre gjør er en liten ting. I helheten kan man få et bra liv. Bare se på den Sandra dagers borch Jeg vet ikke hva jeg tenkte over i første post, den står så langt i fra mitt syn.Anonymous poster hash: d3a3b...18b De fleste har sett og forstått din beklagelse nå. Ikke noe mer og sture over. Det er ikke verdensundergang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #55 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg har så dårlig samvittighet så derfor prøver jeg å overbevise folket her på at jeg så absolutt ikke tenkte klart når jeg starta den. Jeg håper ingen kortvokste leser denne og blir truffet Jeg er lei meg fordi jeg har fått gode og hyggelige brukere til å bli sur og oppgitt Om ikke denne tråden er en lærepenge for meg så vet ikke jegAnonymous poster hash: d3a3b...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 3. august 2015 #56 Del Skrevet 3. august 2015 Jeg har så dårlig samvittighet så derfor prøver jeg å overbevise folket her på at jeg så absolutt ikke tenkte klart når jeg starta den. Jeg håper ingen kortvokste leser denne og blir truffet Jeg er lei meg fordi jeg har fått gode og hyggelige brukere til å bli sur og oppgitt Om ikke denne tråden er en lærepenge for meg så vet ikke jegAnonymous poster hash: d3a3b...18b Blås i det. Ingen her vet hvem du er. De fleste på slike forum går på en smell av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #57 Del Skrevet 3. august 2015 Korttenkte burde ikke reprodusere seg. Dessverre er det som oftest de som gjør det. Anonymous poster hash: 503bd...4b8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 3. august 2015 #58 Del Skrevet 3. august 2015 Tråden er ryddet for personangrep og flyttes til Skråblikk. Daenerys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chizue Skrevet 3. august 2015 #59 Del Skrevet 3. august 2015 Vi burde alle vært små, tenk hvor mye ekstra plass man får da^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #60 Del Skrevet 3. august 2015 Det er fælt å si det, men jeg er faktisk enig. Jeg vet om det par der hun er kortvokst og han ikke og de har to barn, en kortvokst og en normal. Det er ikke et greit søskenforhold, eller et greit familieforhold kan jeg vel heller si, det kortvokste barnet er veldig sint og bitter på moren og søskenet. Det er ikke et enkelt handicap å ha. Anonymous poster hash: b2ace...95a Som om moren selv har valgt det! Anonymous poster hash: 5dc98...791 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå