Gå til innhold

Kortvokste burde ikke reprodusere seg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For et menneskesyn du harAnonymous poster hash: a5bdc...e27

jeg skrev feil. Man kan få et godt liv men det er en sjanse at man ikke får det/: Tenk på at når de får barn så er de hemma på masse livet ut. De vil bli mobbet <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_sad.gif' alt=':('>

Anonymous poster hash: d3a3b...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Seriøst! For å kvalifiseres som kortvokst altså en midget må du være under 147cm. Kort høyde og kortvokst er ikke det samme.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Dwarfism

Så hvilket er det du spør om? Svaret mitt på begge er uansett bollocks!!

Er ikke dverg et annet ord for kortvokst? Slik som Mongolid og downs?

Hva kalte du meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mange tråder på kg der det fremkommer et menneskesyn som jeg ikke trodde folk har.

Hva om noen skrev: blir det påvist at du går gravid med barn som har Downs så ta abort!!! Da ville det bli bråk her.

Denne tråden bør stenges. Et for vaklet syn.Fysj.Anonymous poster hash: a5bdc...e27

les innlegget mitt. Ingen plass sier jeg at de ikke bør få barn! Tittelen skulle ha et ? Som jeg glemte...

Jeg starta en slik downs tråd i sist år. Jeg var for å ikke ta abort

Innlegg ryddet for slettet innhold. Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dverg et annet ord for kortvokst? Slik som Mongolid og downs?

Hva kalte du meg?Anonymous poster hash: d3a3b...18b

Dverg er et fantasy vesen. Det er de kortvokste mennene med skjegg som går berserk med øks i Tolkien osv. De finnes ikke

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ok. Kortvokst da. Hvorfor er dere så stygg mot meg? Det står ikke noen plass i innlegget at folk som er kortvokste ikke burde få barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Folk med arvelige sykdommer/tilstander som går ut over livskvaliteten burde ikke planlegge barn etter min mening. Ei heller fattige som knapt kan forsørge seg selv.

Det verste er at jeg faktisk er enig. Kun fordi det som regel går ut over barna. Å få barn under de forholdene du beskriver er ikke noe annet enn skjær egoisme.

Anonymous poster hash: b63a3...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk med arvelige sykdommer/tilstander som går ut over livskvaliteten burde ikke planlegge barn etter min mening. Ei heller fattige som knapt kan forsørge seg selv. 

Kan du dele listen over disse sykdommene/tilstandene som du vet går utover livskvaliteten til menensker du kanskje ikke kjenner?

Hvem er det som setter fasit for hvilken livskvalitet som aller nådigst skal kunne tillates å formere seg?

Anonymous poster hash: 00c61...5c7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om man er kortvokst kan man vel adoptere? Da vil barnet slippe all hemmingen i livet og mobbingen. Jeg tenker på barnets beste

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mistet helt grepet på hvem som er hvem her og hvem som mener hva, men jeg har ikke noe problem med kortvokste og heller ikke de som er korte i vekst. Jeg er tross alt 168 selv og kan ikke si at det plager meg. Da burde det heller ikke plage deg som er kortvokst/midget! Haters gonna hate som de sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Shit, er det 190 nå? Stress, ass

Feil vei, ass

Anonymous poster hash: 8b5b5...6f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke Sandra Borch føler at det å være kortvokst har vært et nevneverdig hinder i hennes liv....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller? Hva syns dere? Man får ikke et skikkelig og bra liv som dverg

Det er helt utrolig i 2015 at slike holdninger ennå eksisterer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er helt utrolig i 2015 at slike holdninger ennå eksisterer.

faen asså! Klare dere å lese for faen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er så mange tråder på kg der det fremkommer et menneskesyn som jeg ikke trodde folk har.

Hva om noen skrev: blir det påvist at du går gravid med barn som har Downs så ta abort!!! Da ville det bli bråk her.

Denne tråden bør stenges. Et for vaklet syn.Fysj.

Anonymous poster hash: a5bdc...e27

Du har ikke vært på Kvinneguiden så lenge, skjønner jeg. Det er jo tråder om akkurat Down syndrom og abort hele forbanna tiden. Og ja, de fleste mener at de ville tatt abort selv og at det er helt greit. Meg inkludert, forsåvidt. Jeg legger meg dog ikke borti hva folk faktisk velger i en slik situasjon, det er deres sak, men det du snakker om skjer altså hele tiden.

Anonymous poster hash: e75fd...aee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

faen asså! Klare dere å lese for faen?

Tror de fleste fint kan lese. Hvordan det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle er like heldig som henne

Men hvis de ikke er like "heldig" som henne, så er det vel ikke gitt at det har med kortvokstheten å gjøre...?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller slette den. Det var tydelig en feil å starte denne. Kommer til å tenke 2 ganger før jeg gjør slikt igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...