Gå til innhold

Hvorfor sender ingen meg dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det INGEN gutter som sender meg snap av seg selv i bar overkropp eller av pikken sin?

Hvorfor?!? Jeg vil jo se!!

Vil ikke sende først, for da er jeg redd for å fremstå som desperat.

Anonymous poster hash: 34bd0...075

Det er ikke vanlig å gjøre det. Det kan være en av grunnene. Grunn nr 2 og 3 kan være at de ikke ønsker det bl.a pga vern om seg selv og/ eller for å ikke gjøre noe galt mot deg/ andre.

Anonymous poster hash: 3d1fb...1e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du sender ett først så øker sannsynligheten for at du får et slikt bilde i retur med hvertfall 87,6%

Hvis du ikke får, så er de utelukket som fuckfriend uansett! :D Gjør det, lev litt ekstra. Hva om du dør om en uke, og aldri fikk vite om du kunne få pule på heite Jens eller Rikard?  Augustus er sikkert en drøm i senga.. 

• Liker 1
Skrevet

TS har da ikke skrevet at hun spør dem eller skal spørre. Hun bare lufter ut litt frustrasjon over at hun ikke får tilsendt slike bilder. Det må da være helt greit uten å bli kalt for unormal, merkelig eller kokko. 

Anonymous poster hash: 9e42a...f3e

Hun sa hun "gjerne hadde pult de". Jeg svarte tilbake på dét at hun kan spørre.

Jeg har ikke kalt HENNE for unormal eller kokko, men jeg hadde synes det var merkelig og hadde tenkt det om en av mine venner spurte meg, at de var litt kokko, og ja at vedkommende var merkelig. På en "hva i all verden" type tanke. Men jeg hadde ikke likt denne vennen mindre av den grunn - "Ja ja, så har Hilde en merkelig fetisj av noe slag". Merkelig, for meg.

Og jo, det er unormalt i en vennekrets å ville ha bilder av underlivet deres. Med mindre man genuint likte vedkommende, men det har hun ikke nevnt. Hvor har jeg nevnt at HUN er unormal?

Skrevet

Har kanskje 3-4 på snapchat. Et par av de er fra skolen og et par kjenner jeg gjennom felles venner. Noen møter jeg jevnlig, andre møter jeg kun en gang i blandt.

Jeg synes de er deilige, de tenner meg, og hadde gladelig pult de. Ikke nødvendigvis alle. Hadde vært fornøyd med en av de. Hadde blitt dødskåt om jeg hadde fått et slikt bilde av de, og da kunne det fort utviklet seg til noe mer.

Er vel ikke bare jeg som er nysgjerrig på hva en kjekk kompis har i buksene sine? Hvis man er litt tiltrukket av en person, så er det vel ikke unormalt at tankene vandrer dit?

Anonymous poster hash: 34bd0...075

Legg fra deg mobilen å gå å sjekk en av de opp på den gode "gamle" måten. Er vel bare smågutter som plutselig sender bilde av utstyret sitt til venninnene sine?

AnonymBruker
Skrevet

jeg er litt over 20, og blir oppgitt over nåtidens generasjoner.... For dette er for dumt og kvalmt.

Jeg er gla det ikke fantes noe som het app da jeg gikk på ungdomskolen.

Anonymous poster hash: b1569...633
Gjest Godjente
Skrevet

Jeg har sett mange kjente og ukjente menns pikk på snap. Deilig synes jeg da :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...