AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor er det INGEN gutter som sender meg snap av seg selv i bar overkropp eller av pikken sin? Hvorfor?!? Jeg vil jo se!! Vil ikke sende først, for da er jeg redd for å fremstå som desperat. Anonymous poster hash: 34bd0...075
Petra75 Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Post med brukernavn så får du sikkert mange fra KG-gutta. Enjoy. 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Post med brukernavn så får du sikkert mange fra KG-gutta. Enjoy. Det er ikke noe gøy med randoms. Jeg er jo nysgjerrig på hva de kjekkasene jeg allerede kjenner har i buksene sine. Anonymous poster hash: 34bd0...075
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Fikk tilsent fra en jeg ikke engang er sikker på at vet er meg O.o Litt kleint. Anonymous poster hash: 52b02...6a2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Er det noe jeg kan gjøre for å få gutter til å sende meg slike bilder? Anonymous poster hash: 34bd0...075
peppermyntete Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor i alle dager vil du se pikken til gutta du kjenner, og omgås? 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor i alle dager vil du se pikken til gutta du kjenner, og omgås? Why not? Anonymous poster hash: 9e42a...f3e 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Hvorfor i alle dager vil du se pikken til gutta du kjenner, og omgås? Har kanskje 3-4 på snapchat. Et par av de er fra skolen og et par kjenner jeg gjennom felles venner. Noen møter jeg jevnlig, andre møter jeg kun en gang i blandt. Jeg synes de er deilige, de tenner meg, og hadde gladelig pult de. Ikke nødvendigvis alle. Hadde vært fornøyd med en av de. Hadde blitt dødskåt om jeg hadde fått et slikt bilde av de, og da kunne det fort utviklet seg til noe mer. Er vel ikke bare jeg som er nysgjerrig på hva en kjekk kompis har i buksene sine? Hvis man er litt tiltrukket av en person, så er det vel ikke unormalt at tankene vandrer dit? Anonymous poster hash: 34bd0...075
Fliko Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 (endret) Hvis ikke så er du veldig merkelig, og ikke på en positiv måte. Sjeldent jeg sier slikt til folk men det er ikke normalt det du ber om, så hvorfor skal de sende deg bilder?? Jeg skal innrømme at jeg har vært nysgjærrig på hva hva et par av mine venner har i buksene, jentevenner også faktisk (men ikke av samme grunn), men jeg kunne aldri i verden tenkt meg å spørre om bilde! Da virker man litt kokko i huet... Har du planer om å ha sex med dem?? Selv da er det ikke sikkert at de ville latt deg ta bilde av den, eller sendt deg noe. Du må respektere ønskene demmes. Og vil du ha sex med dem er det bare å si det rett ut. - Tråden er ryddet for spekulasjoner. Frk.K, mod. Endret 2. august 2015 av Frk.K
peppermyntete Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Har kanskje 3-4 på snapchat. Et par av de er fra skolen og et par kjenner jeg gjennom felles venner. Noen møter jeg jevnlig, andre møter jeg kun en gang i blandt. Jeg synes de er deilige, de tenner meg, og hadde gladelig pult de. Ikke nødvendigvis alle. Hadde vært fornøyd med en av de. Hadde blitt dødskåt om jeg hadde fått et slikt bilde av de, og da kunne det fort utviklet seg til noe mer. Er vel ikke bare jeg som er nysgjerrig på hva en kjekk kompis har i buksene sine? Hvis man er litt tiltrukket av en person, så er det vel ikke unormalt at tankene vandrer dit?Anonymous poster hash: 34bd0...075 Er vel bare jeg som ikke er så nysgjerrig på kompisers utstyr da, siden de er kompiser. Pleier ikke å tenne på venner av meg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 (endret) Hvis ikke så er du veldig merkelig, og ikke på en positiv måte. Sjeldent jeg sier slikt til folk men det er ikke normalt det du ber om, så hvorfor skal de sende deg bilder?? Jeg skal innrømme at jeg har vært nysgjærrig på hva hva et par av mine venner har i buksene, jentevenner også faktisk (men ikke av samme grunn), men jeg kunne aldri i verden tenkt meg å spørre om bilde! Da virker man litt kokko i huet... Har du planer om å ha sex med dem?? Selv da er det ikke sikkert at de ville latt deg ta bilde av den, eller sendt deg noe. Du må respektere ønskene demmes. Og vil du ha sex med dem er det bare å si det rett ut. Selv om folk er litt mer seksuelt frigjorte enn hva du tydeligvis er, betyr ikke det at man er merkelig på en negativ måte eller "kokko i huet", som du kaller det. Jeg har ikke sagt at jeg skal spørre direkte om bilde. Og hvis jeg først hadde hatt en fyr foran meg naken, så hadde jeg da ikke dratt frem mobilen og spurt om å få ta bilde:p Og da hadde jeg ikke trengt bilde heller, for da hadde jeg jo sett pikken deres. Det er ikke bare å slenge rett ut i luften til folk du kjenner :"Hei, skal vi knulle?". Denne tråden var laget i frustrasjon over at jeg aldri får noen slike bilder. Og kanskje noen har tips til hvordan jeg kan få de til å sende meg noe sånt, uten å være for direkte eller fremstå desperat. -TS Anonymous poster hash: 34bd0...075 - Tråden er ryddet for svar til spekulasjoner. Frk.K, mod. Endret 2. august 2015 av Frk.K 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #12 Skrevet 1. august 2015 Er vel bare jeg som ikke er så nysgjerrig på kompisers utstyr da, siden de er kompiser. Pleier ikke å tenne på venner av meg. Jeg ser den. Jeg er ikke nysgjerrig på alle kompisene mine akkurat. Men så er det noen få da, som jeg synes er digge, og som jeg kunne hatt som fuckfriend. Anonymous poster hash: 34bd0...075 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #13 Skrevet 1. august 2015 (endret) Hvis ikke så er du veldig merkelig, og ikke på en positiv måte. Sjeldent jeg sier slikt til folk men det er ikke normalt det du ber om, så hvorfor skal de sende deg bilder?? Jeg skal innrømme at jeg har vært nysgjærrig på hva hva et par av mine venner har i buksene, jentevenner også faktisk (men ikke av samme grunn), men jeg kunne aldri i verden tenkt meg å spørre om bilde! Da virker man litt kokko i huet... Har du planer om å ha sex med dem?? Selv da er det ikke sikkert at de ville latt deg ta bilde av den, eller sendt deg noe. Du må respektere ønskene demmes. Og vil du ha sex med dem er det bare å si det rett ut. Slapp litt av. Nei, TS er ikke veldig merkelig eller unormal. Du virker ganske uptight. Det er helt normalt å la tankene vandre og fantasere litt om kjekke venner/bekjente. Alt TS skriver her i tråden er at hun skulle ønske noen hadde sendt henne penisbilder, og det er da ikke noe ille. Anonymous poster hash: 9e42a...f3e - Ryddet for svar til spekulasjoner. Frk.K, mod. Endret 2. august 2015 av Frk.K 3
minister-mio Skrevet 1. august 2015 #14 Skrevet 1. august 2015 Jeg vil også se, men har ikke tenkt over at det er rart ingen sender meg
Fliko Skrevet 1. august 2015 #15 Skrevet 1. august 2015 (endret) Selv om folk er litt mer seksuelt frigjorte enn hva du tydeligvis er, betyr ikke det at man er merkelig på en negativ måte eller "kokko i huet", som du kaller det. Jeg har ikke sagt at jeg skal spørre direkte om bilde. Og hvis jeg først hadde hatt en fyr foran meg naken, så hadde jeg da ikke dratt frem mobilen og spurt om å få ta bilde:p Og da hadde jeg ikke trengt bilde heller, for da hadde jeg jo sett pikken deres. Det er ikke bare å slenge rett ut i luften til folk du kjenner :"Hei, skal vi knulle?". Denne tråden var laget i frustrasjon over at jeg aldri får noen slike bilder. Og kanskje noen har tips til hvordan jeg kan få de til å sende meg noe sånt, uten å være for direkte eller fremstå desperat. -TS Anonymous poster hash: 34bd0...075 Jeg er sikker på at det finnes nettsider der du kan få bilder av peniser. Selv synes jeg det blir alt for rart å spørre en kjekk kompis om det. Man kan også spørre om sex på en diskré måte. Trenger ikke være så direkte som "skal vi knulle?". Hvis du ikke er forelsket i en av dem kan han jo kanskje bli din knullekompis. Eller du kan ta det på en komisk måte, i en komisk sammenheng. At du vil ha bilde mener jeg, ikke sex. Tror kanskje at du lykkes bedre med litt humor inn i bildet. - Ryddet for svar til spekulasjoner. Endret 2. august 2015 av Frk.K
Fliko Skrevet 1. august 2015 #16 Skrevet 1. august 2015 Slapp litt av. Nei, TS er ikke veldig merkelig eller unormal. Du virker ganske uptight. Det er helt normalt å la tankene vandre og fantasere litt om kjekke venner/bekjente. Alt TS skriver her i tråden er at hun skulle ønske noen hadde sendt henne penisbilder, og det er da ikke noe ille. Anonymous poster hash: 9e42a...f3e Nei, jeg er ikke uptight, tvert i mot, jeg er ganske åpen om sex og slikt. Men jeg har en del respekt for vennene mine, selv om jeg har lurt på hvor stor penis de hadde eller hvordan vaginaen så ut, ville jeg ikke spurt om bilde, da jeg føler det er umoralskt. Men det er jo i bunn og grunn bare å spørre, og får man et nei så bør man respektere det.
Gjest bruker83924 Skrevet 1. august 2015 #17 Skrevet 1. august 2015 Jeg fikk heller aldri slike snaps når jeg var singel. Hverken av bekjente eller flørter. Er det sånn at bare random bekjente sender dere bilde av penisen sin? Forstår ikke, det må jo være veldig kleint å sende slikt. Og forsåvidt å få det tilsendt...
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #18 Skrevet 1. august 2015 Hvis du gjerne vil se og/eller er nysgjerrig, så får du bare avtale tid og sted med den kjekkeste, eller den du helst er nysgjerrig på. Ellers er det vel litt kleint å spørre om det sånn direkte. Jeg hadde aldri sendt bilde av pikken min til ei jente, uansett om hun spurte om det eller ei. Hadde jeg derimot omgått jenta ganske mye og visste at hu var en skitten pike(heh), så hadde jeg derimot gjort det Anonymous poster hash: d759b...ea5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #19 Skrevet 1. august 2015 Nei, jeg er ikke uptight, tvert i mot, jeg er ganske åpen om sex og slikt. Men jeg har en del respekt for vennene mine, selv om jeg har lurt på hvor stor penis de hadde eller hvordan vaginaen så ut, ville jeg ikke spurt om bilde, da jeg føler det er umoralskt. Men det er jo i bunn og grunn bare å spørre, og får man et nei så bør man respektere det. TS har da ikke skrevet at hun spør dem eller skal spørre. Hun bare lufter ut litt frustrasjon over at hun ikke får tilsendt slike bilder. Det må da være helt greit uten å bli kalt for unormal, merkelig eller kokko. Anonymous poster hash: 9e42a...f3e
Crobern Skrevet 1. august 2015 #20 Skrevet 1. august 2015 Er vel bare jeg som ikke er så nysgjerrig på kompisers utstyr da, siden de er kompiser. Pleier ikke å tenne på venner av meg. Du er ikke alene. Har aldri tenkt tanken! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå