Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #61 Del Skrevet 1. august 2015 Innså at jeg kan jo også fortsette samtalen via mobil. Så dere ikke helt "kvitt" meg enda. Selv om det er litt mer knotete. :-) Velkommen nemigirl. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #62 Del Skrevet 1. august 2015 Hvor mange er med på festen her inne nå? Og hvor i landet befinner de ulike seg? Og alder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #63 Del Skrevet 1. august 2015 Takk, takk, du mystiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #64 Del Skrevet 1. august 2015 Bor i Oslo og er i tredveårene. Eksakt alder står i min profil. :-) Tror nok at vi ikke er så mange her på festen. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #65 Del Skrevet 1. august 2015 Nope - Østlandet her, men Hansa er digg øl hvor enn man kommer fra ja, det er det. Kjøper det selv av og til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #66 Del Skrevet 1. august 2015 Typ 30 og typ østlandet her. Glad den mystiske blir, jeg er kun på telefonen i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #67 Del Skrevet 1. august 2015 Den mystiskes mystiske alder er 38! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #68 Del Skrevet 1. august 2015 Ok, mini-mio. Takk for det. :-) Vel, Hansa er helt greit øl. Aass er allikevel favoritten. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #69 Del Skrevet 1. august 2015 Så bra - alle i 30-åra og alle lokalisert på Østlandet (- ja, snek meg innom profilen din Den mystiske). Skåååååååål - tar meg en øl til her og skrur opp musikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #70 Del Skrevet 1. august 2015 Ok, mini-mio. Takk for det. :-) Vel, Hansa er helt greit øl. Aass er allikevel favoritten. :-)værsågod! :D Aass pilsner og Aass fatøl er knallgodt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #71 Del Skrevet 1. august 2015 Hva hører du på Nemi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #72 Del Skrevet 1. august 2015 Ha-ha - vi sneik oss visst begge inn på profilen hans mini-mio 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #73 Del Skrevet 1. august 2015 Sisters of Mercy for øyeblikket 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #74 Del Skrevet 1. august 2015 Ja, mini-mio. Det stemmer. Fortsatt "ung" og har mange år igjen. :-) Er også glad for alle de erfaringene som jeg har fått opplevd. Mange år i utlandet. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #75 Del Skrevet 1. august 2015 Tenkte at hvis jeg spiller høyt nok kommer naboene og klager - og da kan jeg dra dem inn og tvinge i dem noen øl. Så snakker vi fest. Trikset er å lokke til seg gjestene med høy musikk ;-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #76 Del Skrevet 1. august 2015 Haha, høres ut som en idiotisk bra plan Nemi! Hvilket utland, mystiske? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #77 Del Skrevet 1. august 2015 Nemigirl: Selvsagt er det lov å titte på profilen. :-) Godt musikkvalg forøvrig. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #78 Del Skrevet 1. august 2015 Mini-mio: Flere, Irland, Tyskland og Belgia. Trivdes veldig godt der. :-) Totalt åtte år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #79 Del Skrevet 1. august 2015 Mini-mio: Flere, Irland, Tyskland og Belgia. Trivdes veldig godt der. :-) Totalt åtte år. Utenlandsstudier? Høres veldig gøy og spennende ut uansett :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #80 Del Skrevet 1. august 2015 Nemigirl: Bra plan som jeg regner med gir respons fra naboene som selvsagt blir med på en fest. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå