Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #41 Del Skrevet 1. august 2015 Spesial brygget mini mios pilsner Ja, det hadde vært utmerket å smake på hennes selvbrygget øl. Mini-mio, hvilken øl ville du da i såfall ha brygget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 1. august 2015 #42 Del Skrevet 1. august 2015 Hyggelig at du stikker innom. :-) Planer for kvelden? Pysj, og et par pils . Gidder ikke og dra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #43 Del Skrevet 1. august 2015 Pysj, og et par pils . Gidder ikke og dra ut Da er det jo like greit at du henger her med oss i kveld på KG utestedet. :-) Selvsagt er du velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 1. august 2015 #44 Del Skrevet 1. august 2015 Da er det jo like greit at du henger her med oss i kveld på KG utestedet. :-) Selvsagt er du velkommen. Takk takk! Blir nok ikke så lenge her heller . Slappfisk som jeg er etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #45 Del Skrevet 1. august 2015 Takk takk! Blir nok ikke så lenge her heller . Slappfisk som jeg er etter jobb Ingen årsak. :-) Spørs selv om hvor lenge jeg blir her. Samt forståelig at du er noe utmattet etter jobb. Håper du koser deg på forumet inntil du logger av for kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 1. august 2015 #46 Del Skrevet 1. august 2015 Ingen årsak. :-) Spørs selv om hvor lenge jeg blir her. Samt forståelig at du er noe utmattet etter jobb. Håper du koser deg på forumet inntil du logger av for kvelden. Takk det samme schkål ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #47 Del Skrevet 1. august 2015 Takk det samme schkål ! Så hyggelig. Skål selv. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. august 2015 #48 Del Skrevet 1. august 2015 Skål! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #49 Del Skrevet 1. august 2015 Jepp, skål tilbake! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #50 Del Skrevet 1. august 2015 Skål med Sagene øl herifra så digg! Spesial brygget mini mios pilsner riktig! Evt. Cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #51 Del Skrevet 1. august 2015 Ja, det hadde vært utmerket å smake på hennes selvbrygget øl. Mini-mio, hvilken øl ville du da i såfall ha brygget?vel nå skal det sies at mini-mios kjeller er ingen vanlig kjeller. Pilsen som brytes her har mange smakt, men ikke levd til å fortelle om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #52 Del Skrevet 1. august 2015 vel nå skal det sies at mini-mios kjeller er ingen vanlig kjeller. Pilsen som brytes her har mange smakt, men ikke levd til å fortelle om Hehe, bør jeg bli bekymret her? Ehhh.. tror jeg skal ta meg en cider(av alle forslag) her med disse tilfeldige folka som sitter på det andre bordet. :-p (Fantastisk svar forøvrig!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #53 Del Skrevet 1. august 2015 Hehe, bør jeg bli bekymret her? Ehhh.. tror jeg skal ta meg en cider(av alle forslag) her med disse tilfeldige folka som sitter på det andre bordet. :-p (Fantastisk svar forøvrig!)egentlig ingen grunn til bekymring, men kos deg med cideren, jeg åpner en ny cb, men det er også utvalget jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #54 Del Skrevet 1. august 2015 egentlig ingen grunn til bekymring, men kos deg med cideren, jeg åpner en ny cb, men det er også utvalget jeg har Takk for det. Menneh, jeg må stikke nå. Veldig hyggelig med en virtuell fest her på KG. Snakkes sikkert i morgen. :-D Kos deg videre i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #55 Del Skrevet 1. august 2015 Takk for det. Menneh, jeg må stikke nå. Veldig hyggelig med en virtuell fest her på KG. Snakkes sikkert i morgen. :-D Kos deg videre i kveld!takk for selskap, det betydde mer enn du vet. God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #56 Del Skrevet 1. august 2015 Kan jeg hoppe inn i festlig lag her? Sitter også aleine og pilser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #57 Del Skrevet 1. august 2015 Kan jeg hoppe inn i festlig lag her? Sitter også aleine og pilser absolutt! Hvem er du for en da? Alder og pilsmerke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #58 Del Skrevet 1. august 2015 Så koselig! 39 og Hansa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #59 Del Skrevet 1. august 2015 Så koselig! 39 og Hansa nice! Bergenser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #60 Del Skrevet 1. august 2015 Nope - Østlandet her, men Hansa er digg øl hvor enn man kommer fra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå