Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #21 Del Skrevet 1. august 2015 Skål alle sammen! :-D Hvem vil tippe merket på pilsen i mini-mios kjeller? Aass fat øl som er min egen favoritt av norsk øl? :-p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #22 Del Skrevet 1. august 2015 Skål alle sammen! :-D Aass fat øl som er min egen favoritt av norsk øl? :-pskulle ønske det var aass, men det var mio-mannens CB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. august 2015 #23 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg er nok allerede full, og må gå og legge meg litt. Kos dere videre på lørdagsfesten! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #24 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg er nok allerede full, og må gå og legge meg litt. Kos dere videre på lørdagsfesten! jævlig tidlig å køye! Nå går de gamle hjem? Hvem har vi her sånn aldersmessig? Jeg er typ 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #25 Del Skrevet 1. august 2015 Anbefaler forøvrig p1's direktesending fra Notodden blues festival til alle virtuelle festdeltakerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #26 Del Skrevet 1. august 2015 jævlig tidlig å køye! Nå går de gamle hjem? Hvem har vi her sånn aldersmessig? Jeg er typ 30 Jepp, noe vel tidlig å sove for ____. Min alder står på profilen min her. :-) 30 er forsåvidt bra da jeg innser at jeg er i godt selskap. :-) Noen musikkønsker vi skal be DJen om? Kanskje litt rock/metall om de skrur ned lyden litt slik at det faktisk er mulig å snakke sammen ut å måtte rope? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #27 Del Skrevet 1. august 2015 Gjerne noe Seigmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #28 Del Skrevet 1. august 2015 skulle ønske det var aass, men det var mio-mannens CB Vel, kunne ha vært værre. CB er lenge siden jeg har smakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #29 Del Skrevet 1. august 2015 Dere tause lurkere er hjertelig velkommen på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #30 Del Skrevet 1. august 2015 Gjerne noe Seigmen Seigmen er herved satt på. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #31 Del Skrevet 1. august 2015 Seigmen er herved satt på. :-)så fett! Har du fortsatt noe i glasset? Kommer du her ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #32 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) så fett! Har du fortsatt noe i glasset? Kommer du her ofte? Jepp, akkurat nå er det drikkbar tuborg her. Joda, er her relativt ofte. Nesten daglig kan man si. Det ble en liten pause da jeg var å besøkte mine foreldre i Trondheim her forleden. Hva med deg? Endret 1. august 2015 av Den mystiske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #33 Del Skrevet 1. august 2015 Jepp, akkurat nå er det drikkbar tuborg her. Joda, er her relativt ofte. Nesten daglig kan man si. Det ble en liten pause da jeg var å besøkte mine foreldre i Trondheim her forleden. Hva med deg?ja egentlig. Men hvorfor så mystisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #34 Del Skrevet 1. august 2015 Tja, si det. Tenkte å være diskré når jeg først skulle lage en profil her så å være "Den mystiske" ble valget. Vet at det kan være litt "cheesy" om du skjønner hva jeg mener. Allikevel så er det på sin måte litt annerledes også.. Liksom, hvem er han? Faktisk så var det når jeg fant bildet i profilen som gjorde at jeg valgte akkurat dette kallenavnet… :-) Enn deg? Hvorfor mini-mio? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #35 Del Skrevet 1. august 2015 Egentlig er Seigmen litt for melankolsk nå så tror jeg faktisk ber DJen sette på noe annet. Altså heller noe med litt mer trykk i. Forslag? Iron Maiden tror jeg gir mer susen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #36 Del Skrevet 1. august 2015 Sett gjerne på noe maiden. Nicket mitt er betyr ingenting, ville være litt anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #37 Del Skrevet 1. august 2015 Ok, skjønner. Jepp, her går det nå i litt tyngre musikk. Hva hører du på nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LittDiva Skrevet 1. august 2015 #38 Del Skrevet 1. august 2015 Skål med Sagene øl herifra 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #39 Del Skrevet 1. august 2015 Skål med Sagene øl herifra Hyggelig at du stikker innom. :-) Planer for kvelden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 1. august 2015 #40 Del Skrevet 1. august 2015 Hvem vil tippe merket på pilsen i mini-mios kjeller? Spesial brygget mini mios pilsner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå