Gjest Jacklost Skrevet 7. august 2015 #281 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg har ingen bananfluer. Bananfluene skjønner at man ikke kødder med Cartman. Det er nemlig et gammelt kjerringråd (råd fra min mor). Nja. Jeg har engangstallerkener, plastiskskjeer og mikro. Kan varme mye i mikroen. Dævver jeg av mikromat, så får du lage en sørgetråd Winza. Noen må videreformidle legenden om Cartman. Om jeg fortsatt er her da Vi kunne hatt en fyllelek. Av typen: Jeg spør dere "hva holder jeg i hånden" Dere svarer "øl-boksen" Jeg sier "riktig" Riktig svar betyr at du kan drikke Galt svar betyr at du må ta 10 situps Det interessante (Eller uinteressante) Er at jeg aldri har drukket alkohol Har jeg gått glipp av noe godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 9. august 2015 #282 Del Skrevet 9. august 2015 Pjokkeline er våken! Er det liv her i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattulv85 Skrevet 10. august 2015 #283 Del Skrevet 10. august 2015 techno musikk og kebab på jobb, kan ikke klage på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå