Frøkensina Skrevet 1. august 2015 #201 Del Skrevet 1. august 2015 Jepp, her er vi andre godt i gang allerede Har en drink nå hvertfall! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 1. august 2015 #202 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg slenger meg på, 33 på Østlandet her også Tar meg en Chivas Regal 12 til 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #203 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg slenger meg på, 33 på Østlandet her også Tar meg en Chivas Regal 12 til Skål og Velkommen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #204 Del Skrevet 1. august 2015 Nemigirl: Takk for komplimentet. "Multitasking" er faktisk mulig for menn også. :-p Desto mere imponerende da, altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. august 2015 #205 Del Skrevet 1. august 2015 Kvelden kunne ikke blitt mer komplett! *sikle* Tullamore Dew er greit å ha i huset til plutselige anledninger. Husker jo at dronningen liker whiskey selvfølgelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #206 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg slenger meg på, 33 på Østlandet her også Tar meg en Chivas Regal 12 til Skåååål Forglemmegei - jammen hyggelig du tok turen innom :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 1. august 2015 #207 Del Skrevet 1. august 2015 Skål og Velkommen! Takk, skål tilbake Hva hører dere på? Er det fortsatt metal det går i? Her er det Elvis som briljerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #208 Del Skrevet 1. august 2015 Ahh, tror jeg nesten blir "virtuelt" betatt av dere. Dere er skikkelig bra mennesker. :-D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #209 Del Skrevet 1. august 2015 Akkurat nå hører jeg Mr. Crowley med Ozzy Osbourne - kongelåt! Og etterpå kommer Fear of the dark med Iron Maiden - syntes den passet godt nå :-D 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #210 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Takk, skål tilbake Hva hører dere på? Er det fortsatt metal det går i? Her er det Elvis som briljerer. Akkurat nå er det Dropkick Murhpys(ble inspirert) her ihvertfall. Men Elvis går også her i huset en del. Tullamore Dew er greit å ha i huset til plutselige anledninger. Husker jo at dronningen liker whiskey selvfølgelig De har en imponerende hukommelse, Empress Ettelleranna! Har desverre drukket meg selv ut av huset for en stund siden så litt påfyll var hjertelig velkomment. Endret 1. august 2015 av Cordelia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #211 Del Skrevet 1. august 2015 Ahh, tror jeg nesten blir "virtuelt" betatt av dere. Dere er skikkelig bra mennesker. :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 1. august 2015 #212 Del Skrevet 1. august 2015 Skåååål Forglemmegei - jammen hyggelig du tok turen innom :-) Takk og skåål! Herlig med whiskey i den ene foten, og jaggu snart i den andre også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. august 2015 #213 Del Skrevet 1. august 2015 Ahh, tror jeg nesten blir "virtuelt" betatt av dere. Dere er skikkelig bra mennesker. :-D Haha du får passe deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #214 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Ahh, tror jeg nesten blir "virtuelt" betatt av dere. Dere er skikkelig bra mennesker. :-D Herlig altså - du får trene deg såpass i multtasking at du kan kommunisere på KG mens du diskuterer politikk med amerikanerne i baren - med øl i ene hånda og mobilen i andre SAMTIDIG som du sover på barkrakken med en dame på hvert kne - og muligens også en i hver armkrok :-D DA blir jeg virkelig imponert altså ;-) Endret 1. august 2015 av Nemigirl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #215 Del Skrevet 1. august 2015 Takk og skåål! Herlig med whiskey i den ene foten, og jaggu snart i den andre også Hæla i taket! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. august 2015 #216 Del Skrevet 1. august 2015 De har en imponerende hukommelse, Empress Ettelleranna! Har desverre drukket meg selv ut av huset for en stund siden så litt påfyll var hjertelig velkomment. Husker noen og noe vet du Sånn, håper det hjelper! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #217 Del Skrevet 1. august 2015 Husker noen og noe vet du Sånn, håper det hjelper! :daane: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 1. august 2015 #218 Del Skrevet 1. august 2015 Kanskje vi (som er på østlandet hvertfall) skulle samlet oss og drukket live en helg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #219 Del Skrevet 1. august 2015 Fader heller - egentlig burde vi alle vært på pub og delt en flaske whisky nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 1. august 2015 #220 Del Skrevet 1. august 2015 Ja da vil jeg høre hvordan det gikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå