Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #161 Del Skrevet 1. august 2015 Cordelia Dropkick Murphys er en av mine favorittband Her er jeg åpenbart helt grønn... Aldri hørt om bandet. Finner det hverken på Spotify eller Wimp. Anbefal gjerne en låt, så kanskje jeg finner de på låta og ikke under artister. Ble nysgjerrig nå. Mulig jeg burde skamme meg...? :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #162 Del Skrevet 1. august 2015 Så de skulle ha konsert her i norge for en stund siden, men hadde ikke råd til å dra. Håper de kommer igjen snart.jeg har sett dem tre ganger i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #163 Del Skrevet 1. august 2015 De er på spotify, take 'em down er en kul låt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #164 Del Skrevet 1. august 2015 De er på spotify, take 'em down er en kul låt Ok, bandet stod da kun oppført som dropkick murphys. Hører på dem nå :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #165 Del Skrevet 1. august 2015 Tusen takk forresten :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #166 Del Skrevet 1. august 2015 Nå må jeg takke for festen og finne senga. Takk for følget, vi må gjøre det igjen en kveld godtfolk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #167 Del Skrevet 1. august 2015 Synes dette var kjempekoselig! Har lest om såkalte KG-treff IRL. Har noen av dere vært på det? :-O 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #168 Del Skrevet 1. august 2015 Sove godt, mini-mio, og TUSEN TAKK for en kjempehyggelig aften og et supert initiativ fra deg som opprettet tråden :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #169 Del Skrevet 1. august 2015 Takk det samme! Jeg har aldri vært på sånt treff, hadde hatt lyst, men er faktisk pinlig sjenert irl Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #170 Del Skrevet 1. august 2015 jeg har sett dem tre ganger i Norge Heldiggris! Nå må jeg takke for festen og finne senga. Takk for følget, vi må gjøre det igjen en kveld godtfolk! God Natt! Her er jeg åpenbart helt grønn... Aldri hørt om bandet. Finner det hverken på Spotify eller Wimp. Anbefal gjerne en låt, så kanskje jeg finner de på låta og ikke under artister. Ble nysgjerrig nå. Mulig jeg burde skamme meg...? :-) Åh, så mange. Shipping out to Boston, The boys are back.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #171 Del Skrevet 1. august 2015 Ok, da blei det natta? Har hatt det kjempekoselig - vi snakkes uansett igjen. Sove godt folkens :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #172 Del Skrevet 1. august 2015 Er her fortsatt. Tok litt tid å finne en ny pub. Skål forresten! :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #173 Del Skrevet 1. august 2015 Nemigirl: Jeg er fortsatt oppegående og klar for flere innlegg. :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #174 Del Skrevet 1. august 2015 (endret) Har ikke selv vært på et IRL treff med andre her på KG. Tror det kan bli interessant. :-) Endret 1. august 2015 av Den mystiske 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #175 Del Skrevet 1. august 2015 Hm, ja suser litt rundt på kg og nettet. Burde vel ta til sengs selv snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #176 Del Skrevet 1. august 2015 I´m still here - rimelig godfull nå, men lakenskrekken råder fortsatt :-D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #177 Del Skrevet 1. august 2015 Er det liv på byen, Den mystiske? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #178 Del Skrevet 1. august 2015 Skåååål både Cordelia og Den mystiske 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 1. august 2015 #179 Del Skrevet 1. august 2015 Lakenskrekken lenge leve! Godt at det er noen av oss som suser ute der ute i utelivsnatten. Mystikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemigirl Skrevet 1. august 2015 #180 Del Skrevet 1. august 2015 Har ikke selv vært på et IRL treff med andre her på KG. Tror det kan bli interessant. :-) Var det et åpent arrangert stormøte/treff eller kun noen brukere som avtalte å treffes? Høres unektelig morsomt ut da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå