minister-mio Skrevet 1. august 2015 #1 Del Skrevet 1. august 2015 Og det er jo lørdag, hva med en liten virtuell kg-fest? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. august 2015 #2 Del Skrevet 1. august 2015 Og det er jo lørdag, hva med en liten virtuell kg-fest? Jaaa! Jeg er med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #3 Del Skrevet 1. august 2015 Ok, hvordan ordnes dette sånn helt praktisk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 1. august 2015 Jaaa! Jeg er med! det er jo awesome! Skal jeg sjenke et glass vin til deg? Rød eller hvit? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #5 Del Skrevet 1. august 2015 Ok, hvordan ordnes dette sånn helt praktisk?rent praktisk står du for sitteplass, musikk og drikke selv, mens den sosiale delen er her i tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #6 Del Skrevet 1. august 2015 hehe, takk for opplysningen. :-) Så… for å "bryte" isen, hva gjorde til at du kom til dette stedet? Synes at dekoren her er fin og musikken er akkurat passe høy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. august 2015 #7 Del Skrevet 1. august 2015 det er jo awesome! Skal jeg sjenke et glass vin til deg? Rød eller hvit? Ja takk! Gjerne rød Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #8 Del Skrevet 1. august 2015 hehe, takk for opplysningen. :-) Så… for å "bryte" isen, hva gjorde til at du kom til dette stedet? Synes at dekoren her er fin og musikken er akkurat passe høy.bor rett borti gata Ja takk! Gjerne rød *serverer et glass på en brikke av gull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. august 2015 #9 Del Skrevet 1. august 2015 bor rett borti gata *serverer et glass på en brikke av gull* Tusen takk! Den smaker veldig godt Hva ønsker du i glasset? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #10 Del Skrevet 1. august 2015 Tusen takk! Den smaker veldig godt Hva ønsker du i glasset?har vi noe pils? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #11 Del Skrevet 1. august 2015 bor rett borti gata *serverer et glass på en brikke av gull* (Jeg mente faktisk på KG som utestedet). Jøss, blir greit å komme seg hjem i kveld dersom formen svikter litt. Alltid positivt med kort reisevei. :-) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. august 2015 #12 Del Skrevet 1. august 2015 har vi noe pils? Ja Værsågod! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den mystiske Skrevet 1. august 2015 #13 Del Skrevet 1. august 2015 har vi noe pils? Er det ikke bare å gå bort i baren å bestille en? :-) (Dersom du har noe øl hjemme i kjøleskapet vel og merke.) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #14 Del Skrevet 1. august 2015 (Jeg mente faktisk på KG som utestedet). Jøss, blir greit å komme seg hjem i kveld dersom formen svikter litt. Alltid positivt med kort reisevei. :-)haha, sant. Jeg er litt stuck inne med telefonen som eneste tidsfordriv, så kg ble et naturlig valg. Litt pratesjuk tror jeg også jeg er i kveld. Var det noe pils å få eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Captain Hook Skrevet 1. august 2015 #15 Del Skrevet 1. august 2015 Øl til meg takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #16 Del Skrevet 1. august 2015 Er det ikke bare å gå bort i baren å bestille en? :-) (Dersom du har noe øl hjemme i kjøleskapet vel og merke.)ok ok, skal gå å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #17 Del Skrevet 1. august 2015 Øl til meg takk. skål da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. august 2015 #18 Del Skrevet 1. august 2015 haha, sant. Jeg er litt stuck inne med telefonen som eneste tidsfordriv, så kg ble et naturlig valg. Litt pratesjuk tror jeg også jeg er i kveld. Var det noe pils å få eller? :ol: Ja da Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 Forfatter #19 Del Skrevet 1. august 2015 Hvem vil tippe merket på pilsen i mini-mios kjeller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 1. august 2015 #20 Del Skrevet 1. august 2015 Hvem vil tippe merket på pilsen i mini-mios kjeller? Tuborg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå