Gå til innhold

Jeg poster ofte under AB

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg poster alltid som anonym dersom jeg poster noe som kan kjennes igjen. Jeg poster også som anonym hvis jeg vet det blir en lang diskusjon ut av noe, dersom jeg ønsker å bare poste meningen min og så ikke bry meg mer med den tråden. Oppfører meg alltid bra, og kan stå inne for alt jeg sier dersom det plutselig skulle komme frem. Men da er det sikkert mange som kan gjette seg til hvem jeg er. ;)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Walden
Skrevet

For tiden er ikke jeg så sterk mentalt, så det skal lite for å knekke meg ned, så ja, faktisk. 

Anonymous poster hash: 98ce0...e2c

Men "du" har jo ingenting med din bruker her inne å gjøre? Ingen vet jo hvem du er. Du er jo ikke noe mer anonym som anonym bruker?

AnonymBruker
Skrevet

Men "du" har jo ingenting med din bruker her inne å gjøre? Ingen vet jo hvem du er. Du er jo ikke noe mer anonym som anonym bruker?

Ikke vær for sikker på at ikke enkelte individer her inne legger urimelig mye innsats ned i å finne den virkelge deg på andre steder og så bruker den informasjonen mot deg her inne.

Anonymous poster hash: 3863d...b0f

• Liker 1
Skrevet

Jeg feiger ut av og til og poster under AB men det er nå jeg deler noe som kan avsløre hvem jeg er, og for å unngå at noen skal klare å finne ut hvem jeg er ved å samle informasjon fra alle trådene jeg deltar i.

Ellers føler jeg meg foreløpig nok anonym til å skrive de fleste innlegg under brukernavn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om ingen vet at det er meg *nick* som blir "angrepet" så er det noe annet. Vil føle meg dårlig i ettertid og være redd for å poste mer osv. Vet ikke hvorfor men er veldig langt nede for tiden, så skal ikke mye før jeg blir brutt ned av små, uskyldige kommentarer. Da er det tryggere å vises som AB, da ingen kan tenke at det er meg *nick*. Det ga sikkert ikke så mye mening, men tankegangen er litt anderledes nå en hva den ville vært som normalt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster ofte under anonym bruker. Jeg er så usikker på meg selv, at jeg er redd for å si meningene mine, i tilfelle jeg blir sett på som dum. 

Jeg husker før, under en annen bruker hadde jeg flere likes eller hva man skal kalle det, en kommentarer, men det har jeg ikke nå. Før var jeg ikke redd for å si meningen min, og jeg var sikkert ikke den mest populære her på forumet, men jeg sto hvertfall opp for meg selv å mine meninger. Nå er jeg skikkelig feig, å holder meg oftest som AB under heftige diskusjoner, eller meninger som kan få sterke reaksjoner tilbake. Men det kan være under helt uskyldige ting også. Jeg er bare så utrolig redd for å bli sett på som dum, at jeg tør rett og slett ikke. En ting jeg har bestemt meg for er og ikke slette brukeren min nå, å prøve å bli flinkere til å poste under min egen bruker. Ser jeg dum ut, then so be it. 

Noen som har noen ord som kan hjelpe meg til å bli litt tøffere? :) Jeg vil jo så gjerne slutte å være redd!!!! 

sliter med det samme selv. Vurderer å lage en helt ny bruker, en hvor jeg ikke gir et eneste fakta opplysning om selv, også kan jeg si hva faen jeg vil uten å være redd for at idioter skal lete etter meg og begynne å forfølge meg "i det virkelige livet". 

Snakker ikke om trolling eller å være frekk og spydig. Men, en bruker hvor jeg tørr å si hva jeg vil, uten å være redd for at frekke folk skal lete etter "meg". 

Anonymous poster hash: 3fb9e...7be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...