AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Del Skrevet 31. juli 2015 Hei. I morgen skal jeg på en lang biltur til Sverige, og selvfølgelig fikk jeg mensen i dag. Noen som har tips til hvordan jeg kan unngå lekkasje?Anonymous poster hash: 623bb...a53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannerlig Skrevet 31. juli 2015 #2 Del Skrevet 31. juli 2015 Bind, tamponger, liberobleier haha, nei, det går nok bra om du kjøper tykke bind og passer på å bytte nogelunde ofte:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 31. juli 2015 #3 Del Skrevet 31. juli 2015 Du vet vel hvor ofte du må bytte, så da er det bare å passe på å ha pause når du trenger det. Det er sikkert nok av bensinstasjoner, veikroer o.l. På veien slik at det ikke blir et problem. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Del Skrevet 31. juli 2015 Ser virkelig ikke problemet? Det finnes da bensinstasjoner på veien etc så du kan stoppe etter ca x antall timer og skifte bind/tamponger... Anonymous poster hash: 41b3c...7a4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Del Skrevet 31. juli 2015 "Mensen på biltur", "mensensmerter", mensendager" - hva skjer med folk som snakker sånn? "Mens på biltur", "menssmerter"og "mensdager"! Anonymous poster hash: 158b5...9f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 31. juli 2015 #6 Del Skrevet 31. juli 2015 Du gjør som vanlig og stopper på bensinstasjoner for å bytte? Du har vel nogenlunde kontroll på hvor ofte du pleier å måtte bytte tampong eller bind. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #7 Del Skrevet 31. juli 2015 "Mensen på biltur", "mensensmerter", mensendager" - hva skjer med folk som snakker sånn? "Mens på biltur", "menssmerter"og "mensdager"!Anonymous poster hash: 158b5...9f0 Hahaha, virkelig nødvendig å kommentere overskrifta til folk. Anonymous poster hash: 623bb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Del Skrevet 31. juli 2015 Hei. I morgen skal jeg på en lang biltur til Sverige, og selvfølgelig fikk jeg mensen i dag. Noen som har tips til hvordan jeg kan unngå lekkasje?Anonymous poster hash: 623bb...a53 bruk nattbind, funker det og. Anonymous poster hash: 08e9b...d68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Del Skrevet 31. juli 2015 Hva med å starte den store Mensen tråden? (Etter modell av denstore navnetråden.) Eller: Menstruasjonen; lyn fra klar himmel? De fleste finner løsninger og overlever både med emns på biltur, mens til hverdags og mens en gang i måneden. Mens andre hopper bukk over mensen. Anonymous poster hash: 93ca3...60a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenMånestråle Skrevet 31. juli 2015 #10 Del Skrevet 31. juli 2015 Nattbind er tingen Og dere stopper vel for å gå på do som vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #11 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg tenker seriøst aldri over at mensen er eg hinder i hverdagen. Jeg lever som vanlig uten noen begrensninger. Går da på do til gitte tider hele året, og skifter tampong ved behov uten å tenke over det. Hvorfor gjør enkelte det så jævla vanskelig??Anonymous poster hash: c3a35...c83 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 31. juli 2015 #12 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg tenker seriøst aldri over at mensen er eg hinder i hverdagen. Jeg lever som vanlig uten noen begrensninger. Går da på do til gitte tider hele året, og skifter tampong ved behov uten å tenke over det. Hvorfor gjør enkelte det så jævla vanskelig??Anonymous poster hash: c3a35...c83 Så fint for deg at du ikke har problemer med det! Noen blør såpass mye eller har så sterke smerter at det ikke er like problemfritt. Jeg er sikker på at de hadde valgt å ha det som deg om de kunne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 31. juli 2015 #13 Del Skrevet 31. juli 2015 Store tamponger pluss bind? Så er det jo bare å stoppe på bensinstasjoner som vanlig. Må du stoppe oftere så er det jo bare å si i fra om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. juli 2015 #14 Del Skrevet 31. juli 2015 Plugg inn en grønn OB og putt et bind i trusa for sikkerhets skyld. Dere kjører jo forbi bensinstasjoner og i løpet av en lang biltur så tar man flere stopp for å tisse. Så bytter du bare bind/tampong. Du har jo mensen sånn i snitt en gang i måneden så du vet jo når sånn ca det er på tide å stoppe, så det er bare å planlegge neste stopp. Hvis du vet du blør kraftig de første dagene så er det bare å stoppe opp når du ser en bensinstasjon og være litt i forkant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #15 Del Skrevet 1. august 2015 Plugg inn en grønn OB og putt et bind i trusa for sikkerhets skyld. Dere kjører jo forbi bensinstasjoner og i løpet av en lang biltur så tar man flere stopp for å tisse. Så bytter du bare bind/tampong. Du har jo mensen sånn i snitt en gang i måneden så du vet jo når sånn ca det er på tide å stoppe, så det er bare å planlegge neste stopp. Hvis du vet du blør kraftig de første dagene så er det bare å stoppe opp når du ser en bensinstasjon og være litt i forkant. Jeg har bare brukt rosa OB før, blir det vanskelig å få ut den grønne?Anonymous poster hash: 623bb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2015 #16 Del Skrevet 1. august 2015 Jeg har bare brukt rosa OB før, blir det vanskelig å få ut den grønne?Anonymous poster hash: 623bb...a53 Kommer an på hvor mye du blør. Ikke vanskelig å få den ut hvis du venter til den er såpass oppfylt at det er på tide å bytte, da sklir den lett ut pga blodmengden. Men, ikke bruk den når blødningene begynner å avta litt, da kan det være litt kronglete å nappe den ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #17 Del Skrevet 1. august 2015 Tampong OG bind, skift ofte. Anonymous poster hash: cb736...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #18 Del Skrevet 1. august 2015 Kommer an på hvor mye du blør. Ikke vanskelig å få den ut hvis du venter til den er såpass oppfylt at det er på tide å bytte, da sklir den lett ut pga blodmengden. Men, ikke bruk den når blødningene begynner å avta litt, da kan det være litt kronglete å nappe den ut Det går an for en 15 åring sant?Anonymous poster hash: 623bb...a53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 1. august 2015 #19 Del Skrevet 1. august 2015 Det går an for en 15 åring sant?Anonymous poster hash: 623bb...a53 Det er ikke aldersbasert med tamponger Hvis du får til å bruke rosa ob de dagene du blør mest så vil du nok få plass til en grønn ob. Det er ikke så stor forskjell i størrelen før du putter den inn, men den grønne har bedre oppsugingsevne. Et godt tips er å alltid ha forskjellige typer OB liggende, så bruker du grønn eller evt rosa de første dagene med sterkest blødning, for så å gå ned til blå og evt gul helt på slutten av mensperioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå