smilo Skrevet 1. august 2015 #21 Skrevet 1. august 2015 .. som er mellom 38 og 45 år Som holder kropp og hode i god form Som er seksuelt lekne Som er eventyrlystne og positive Som ikke bare er opptatt av hvor stort hus de har og hvor fort båten deres går ... jeg vet ikke hvor de gjemmer seg !Anonymous poster hash: e3b31...0cf Det lurer jeg også på... Gutt18 Anonymous poster hash: 6a2ec...b87 Du er yngre enn mine barn.. Jeg foretrekker menn
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #22 Skrevet 2. august 2015 Det lurer jeg også på... Du er yngre enn mine barn.. Jeg foretrekker menn Overalt og ingen steder har jeg jo sagt Over 30år så blir vi kvinnehatere litt mer for hver dag som går igrunnen ...what makes your shit not stink ? Anonymous poster hash: 932f4...bcf
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #23 Skrevet 2. august 2015 Hvor gammel er du, TS?Anonymous poster hash: 5f788...5a2
Bjørn82 Skrevet 2. august 2015 #25 Skrevet 2. august 2015 Tror det er ganske stor sjanse for å treffe single menn på nettet.......
Gjest Gjest_Svampebobb1 Skrevet 2. august 2015 #26 Skrevet 2. august 2015 Nei du har helt rett i at ikke alle er like "mye" slik ..men de fleste er "for mye" på den måten som jeg snakket om i forrige innlegg. Ikke er dere selvbevisste på det heller ..det er bare noe som ligger i deres natur, noe som ingen kan gjøre noe med. Det er bare måten et kvinnfolk fungerer i hodet på et grunnleggende plan som er ufattelig irriterende og ikke til å leve med. Man mister hele troen og det er forferdelig deprimerende at det skal være slik. jaja...det er bare å lese trådene her inne daglig. F.eks hun som sjonglerer med 2 menn og erklærte "kun vennskapelighet" med han ene på fjellturen for å gå tilbake på det når det ikke ble noe mer med han andre hun holdt på med samtidig. avslørende.... Anonymous poster hash: 932f4...bcf Jeg tror dette har mer med dagens generasjon å gjøre. Det reflekteres ut i fra hvordan samfunnet har blitt. Det er så mye lettere å skylde på andre enn å ta ansvar selv. Dette tror jeg gjelder begge kjønn, men jeg tror og likestillingen gjør det vanskeligere å finne et forhold som går begge veier. Jeg er ikke imot likestilling, så det å kritisere uttalelsen er bortkastet energi. Veldig mange mennesker etterlyser mennesker med selvinnsikt i nett-profilene sine, så kanskje det finnes håp?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #27 Skrevet 2. august 2015 På nettet finnes de ja,men vær selektiv og kritisk.Enkelte i den aldersgruppen er bare ute etter bekreftelse og egomassasje,ikke forhold og treff irl.De vil høre at de fortsatt er kjekke og ikke gamle.Og når de har fått oppmerksomheten de vil ha er de på leting etter nye nettvenner. Anonymous poster hash: c7f54...66e
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #28 Skrevet 2. august 2015 Hvor gammel er du, TS?Anonymous poster hash: 5f788...5a2 Jeg er 43Anonymous poster hash: e3b31...0cf
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #29 Skrevet 2. august 2015 På nettet finnes de ja,men vær selektiv og kritisk.Enkelte i den aldersgruppen er bare ute etter bekreftelse og egomassasje,ikke forhold og treff irl.De vil høre at de fortsatt er kjekke og ikke gamle.Og når de har fått oppmerksomheten de vil ha er de på leting etter nye nettvenner.Anonymous poster hash: c7f54...66e Jeg har prøvd nettdating men det funket ikke for meg. Krever utrolig mye energi og det ble liksom for arrangert. Traff veldig mange menn som objektivt sett kunne være gode partnere men det er jo ikke en gartner eller en bank eller en lege man skal finne seg. De kan man google seg frem til, for så å velge på grunnlag av kvalitet og tilgjengelighet. Sånn er det ikke med kjærester. Drømmer om å ha det som da jeg var yngre - man gjorde de tingene man liker å gjøre og så plutselig så treffer man den spesielle mannen og det sier "pang" i hodet og i magen :-) Men når jeg gjør de tingene jeg liker å gjøre så er det bare gifte menn så langt øyet kan se ! Anonymous poster hash: e3b31...0cf
smilo Skrevet 2. august 2015 #30 Skrevet 2. august 2015 På nettet finnes de ja,men vær selektiv og kritisk.Enkelte i den aldersgruppen er bare ute etter bekreftelse og egomassasje,ikke forhold og treff irl.De vil høre at de fortsatt er kjekke og ikke gamle.Og når de har fått oppmerksomheten de vil ha er de på leting etter nye nettvenner. Anonymous poster hash: c7f54...66e De vil bare ha sex, og begynner sexpraten i tredje setning...
AnonymBruker Skrevet 2. august 2015 #31 Skrevet 2. august 2015 De vil bare ha sex, og begynner sexpraten i tredje setning... Da sier du nei takk, og går videre til neste. Anonymous poster hash: 4582a...a82
smilo Skrevet 2. august 2015 #32 Skrevet 2. august 2015 Da sier du nei takk, og går videre til neste. Anonymous poster hash: 4582a...a82 Jepp
Gjest Godjente Skrevet 2. august 2015 #33 Skrevet 2. august 2015 På jakt, i skogen eller fjellet, eller ved et fiskevann Fotballbanen eller tribunen :D På en pub med ei øl i hånden, eller bare ute på byen, på en butikk og handler , i en sportsbutikk og ved en golfbane. Mulighetene er mange 1
Engel Skrevet 3. august 2015 #34 Skrevet 3. august 2015 På jakt, i skogen eller fjellet, eller ved et fiskevann Fotballbanen eller tribunen :D På en pub med ei øl i hånden, eller bare ute på byen, på en butikk og handler , i en sportsbutikk og ved en golfbane. Mulighetene er mange Helt sikkert! Problemet er bare at veldig mange av de man møter på sånne arenaer (faktisk langt de fleste i den alderen) er i et forhold. Er ikke lett å skille ut de single fra mengden, og sånn er det sikkert for mennene også. Så å faktisk klare å møte/bli kjent med noen i en sånn setting krever litt. 1
Hapa Skrevet 3. august 2015 #35 Skrevet 3. august 2015 .. som er mellom 38 og 45 år Som holder kropp og hode i god form Som er seksuelt lekne Som er eventyrlystne og positive Som ikke bare er opptatt av hvor stort hus de har og hvor fort båten deres går ... jeg vet ikke hvor de gjemmer seg !Anonymous poster hash: e3b31...0cf Den beskrivelsen passer både for meg og flere av mine kompiser, og vi er helt sikkert ikke de eneste. Selv om vi alle har ting på stell så er vi mer opptatt av mennesker og kanskje litt "dypere" ting en fasade og annet overfladisk tullball. Du kan vel treffe menn som det overalt, du må bare tørre å ta kontakt med dem for å se...
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #36 Skrevet 3. august 2015 Jeg er 43Anonymous poster hash: e3b31...0cf Hva med å se etter single fedre gjennom fritidsinteressene til barna dine? Anonymous poster hash: c7f54...66e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #37 Skrevet 3. august 2015 Hva med å se etter single fedre gjennom fritidsinteressene til barna dine? Anonymous poster hash: c7f54...66e God ide. Men jeg har allerede fulgt opp det ene sporet der. Null resultat på sjekkefronten, men jeg har fått meg en ny og kjekk hobby. Et av de andre sporene tror jeg at jeg garantert kan utelukke - det ene barnet mitt har begynt i en kristen klubb. Ikke mange single menn der, de skal jeg love deg ! Får jo nesten ikke lov til å hente guttingen min da jeg er skilt og på alle måter ikke en av dem Men takk for godt inspill :.) Anonymous poster hash: e3b31...0cf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2015 #38 Skrevet 3. august 2015 Den beskrivelsen passer både for meg og flere av mine kompiser, og vi er helt sikkert ikke de eneste. Selv om vi alle har ting på stell så er vi mer opptatt av mennesker og kanskje litt "dypere" ting en fasade og annet overfladisk tullball. Du kan vel treffe menn som det overalt, du må bare tørre å ta kontakt med dem for å se... Joda, jeg må jo det. Og jeg er ikke interessert i overfladisk tullball jeg heller ! Jeg har hatt mange fine samtaler med menn jeg har truffet men de er jo som oftest gift i de kretser jeg vanker. Anonymous poster hash: e3b31...0cf
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #39 Skrevet 4. august 2015 Hva med å se etter single fedre gjennom fritidsinteressene til barna dine? Anonymous poster hash: c7f54...66e Har saumfart klasselistene for å finne ungene med foreldre med forskjellige adresser. Problemet er bare at selv de skilte kan være inne i nye forhold... Som en veldig kjekk og hyggelig pappa jeg vet om... Anonymous poster hash: c00f5...e0c
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #40 Skrevet 4. august 2015 .. som er mellom 38 og 45 år Som holder kropp og hode i god form Som er seksuelt lekne Som er eventyrlystne og positive Som ikke bare er opptatt av hvor stort hus de har og hvor fort båten deres går ... jeg vet ikke hvor de gjemmer seg !Anonymous poster hash: e3b31...0cf Vel, jeg er 34 år og mann - og jeg lurer på akkurat det samme som deg hva angår kvinner. Anonymous poster hash: 27429...e75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå