Gå til innhold

Hvor treffer jeg single menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. som er mellom 38 og 45 år

Som holder kropp og hode i god form

Som er seksuelt lekne

Som er eventyrlystne og positive

Som ikke bare er opptatt av hvor stort hus de har og hvor fort båten deres går

... jeg vet ikke hvor de gjemmer seg !

Anonymous poster hash: e3b31...0cf

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert mange av dem - bare at de ikke er spesielt kjekke!

Anonymous poster hash: 488b8...0c9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som holder kropp og hode i god form  Sjekk

Som er seksuelt lekne Sjekk

Som er eventyrlystne og positive Sjekk

Som ikke bare er opptatt av hvor stort hus de har og hvor fort båten deres går Sjekk

... jeg vet ikke hvor de gjemmer seg ! Her på KG

Gutt18 :)

Anonymous poster hash: 6a2ec...b87

• Liker 2
Skrevet

Jeg er innafor.

• Liker 2
Skrevet

Det beste for den aldersgruppa er vel faktisk nettet.

Alternativt om du har interesser som overlapper med hobbyer spreke menn i den alderen foretrekker som sykkel, klatring, jakt, hundeforeninger for brukshunder knyttet til friluftsliv etc.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som holder kropp og hode i god form

Som er seksuelt lekne

Som er eventyrlystne og positive

Som ikke bare er opptatt av hvor stort hus de har og hvor fort båten deres går

... jeg vet ikke hvor de gjemmer seg !

Blir 35år snart nå men må vel erkjenne mer og mer at jeg ikke liker hvordan de aller fleste kvinnfolk er psykologisk. 

Dvs å hele tiden måtte forholde seg til deres svingende følelser og skiftende meninger ....deres paranoia 

om å tenke det verste og etterhvert være utro for å så skylde på deres følelsesmessige ustabilitet som seff vi menn altids er skyld i oppsummerer nok hvorfor oppi årene menn som meg og veldig mange andre ønsker å leve for oss selv. 

Det betyr at man må undertrykke mange seksuelle behov men stort sett så har vi det bedre fra dag til dag tror jeg. 

Så hvor er vi ..overalt og ingen steder. :jolie:

Anonymous poster hash: 932f4...bcf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det beste for den aldersgruppa er vel faktisk nettet.

Alternativt om du har interesser som overlapper med hobbyer spreke menn i den alderen foretrekker som sykkel, klatring, jakt, hundeforeninger for brukshunder knyttet til friluftsliv etc.

... da blir det nybegynnerkurs i jakt og klatring til høsten ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er innafor.

Hvor treffer jeg sånne som deg da ?

AnonymBruker
Skrevet

Blir 35år snart nå men må vel erkjenne mer og mer at jeg ikke liker hvordan de aller fleste kvinnfolk er psykologisk.

Dvs å hele tiden måtte forholde seg til deres svingende følelser og skiftende meninger ....deres paranoia

om å tenke det verste og etterhvert være utro for å så skylde på deres følelsesmessige ustabilitet som seff vi menn altids er skyld i oppsummerer nok hvorfor oppi årene menn som meg og veldig mange andre ønsker å leve for oss selv.

Det betyr at man må undertrykke mange seksuelle behov men stort sett så har vi det bedre fra dag til dag tror jeg.

Synd du har blitt så skeptisk. Vi er ikke alle sånn.

For min del har jeg veldig få kvinnelige venner av akkurat de grunnene du nevner.

Så blir det en ond sirkel - ikke i parforhold - få venner - går ikke så mye på byen / treffer ikke venners venner - får enda færre venner og enda færre arenaer å treffe en kjekk mann ..

• Liker 2
Skrevet

38-45 åringer er jo det man kaller nyskilte. De som har vært single hele veien er iallefall for meg ikke så attraktive som de som akkurat har kommet ut av lengre forhold. 

Mitt tips er å møte de på jobben, lønningspils, julebord, og utesteder der de går ut. Noen er på nettet men ikke alle som kan ha trynet sitt på slike steder pga jobben.  

AnonymBruker
Skrevet

At du har hatt flere slike kvinner, forteller heller at du har gjort dårlige valg. Noen menn velger ubevisst partnere som har likhetstrekk med deres mor (første omsorgsperson).

Vi er mange kvinner som ikke passer inn i din beskrivelse. Og de fleste av oss ønsker ikke å møte en mann som har fordommer mot oss som ikke stemmer.

• Liker 2
Skrevet

Hvor treffer jeg sånne som deg da ?

På PM.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

.. som er mellom 38 og 45 år Ja

Som holder kropp og hode i god form Ja

Som er seksuelt lekne Nuvel...

Som er eventyrlystne og positive Eventyrlysten i den forstand at jeg driver med forskjellige ting og reiser en del

Som ikke bare er opptatt av hvor stort hus de har og hvor fort båten deres går Jeg vet nok om hva som er viktig i livet til å ikke bry meg om slike ting

... jeg vet ikke hvor de gjemmer seg ! Jeg har aldri gjemt meg, men jeg er ingen selskapsløve. Jeg har mine hobbyer og fritidsinteresser der jeg stadig møter nye folk, men det er kun et par ganger jeg har fått et lite diskret hint fra kvinner jeg har møtt. (Ja, jeg er sjenert selv, men jeg gjemmer meg ikke. Jeg treffer folk, og at kvinner i liten grad er den aktive part på sjekkemarkedet er jeg klar over.)

Anonymous poster hash: fded3...7fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På PM.

Men altså... Om du går slikt kledd til daglig, som avataren din, så vet jeg ikke om det akkurat er det TS er ute etter... 

AnonymBruker
Skrevet

Det ser nå ut som det er nok av eventyrlystne menn på Tinder i hvert fall. De er på fjelltopper, hopper i fallskjerm og gud vet hva. Ikke slikt jeg er ute etter.

• Liker 2
Skrevet

Men altså... Om du går slikt kledd til daglig, som avataren din, så vet jeg ikke om det akkurat er det TS er ute etter... 

Jeg kan gå slik kledd, som en del av leken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://www.folkebladet.no/kultur/article50912.ece

Anonymous poster hash: 61a87...2f5

Æsj - hater sånne arrangementer. Blir så utrolig krampeaktig. 

Kunne aldri gått på dette. Fordomsfull men lever godt med det.

AnonymBruker
Skrevet

At du har hatt flere slike kvinner, forteller heller at du har gjort dårlige valg. Noen menn velger ubevisst partnere som har likhetstrekk med deres mor (første omsorgsperson).

Vi er mange kvinner som ikke passer inn i din beskrivelse. Og de fleste av oss ønsker ikke å møte en mann som har fordommer mot oss som ikke stemmer.

Nei du har helt rett i at ikke alle er like "mye" slik ..men de fleste er "for mye" på den måten som jeg snakket om i forrige innlegg. Ikke er dere selvbevisste på det heller ..det er bare noe som ligger i deres natur, noe som ingen kan gjøre noe med.   

Det er bare måten et kvinnfolk fungerer i hodet på et grunnleggende plan som er ufattelig irriterende og ikke til å leve med. Man mister hele troen og det er forferdelig deprimerende at det skal være slik. 

jaja...det er bare å lese trådene her inne daglig. F.eks hun som sjonglerer med 2 menn og erklærte "kun vennskapelighet" med han ene på fjellturen for å gå tilbake på det når det ikke ble noe mer med han andre hun holdt på med samtidig.

avslørende....  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...