Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. juli 2015 #1 Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) skal på byen i Bergen i morgon. Heng deg på om du vil 😆 Me er grådig snille. Byn på fredag 14.08-siste sommersprell. Heng deg med om du vil. Framleis snille Endret 12. august 2015 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2015 #2 Del Skrevet 30. juli 2015 Nå igjen? Driver du bare og fyller deg? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 30. juli 2015 #3 Del Skrevet 30. juli 2015 Whoop whoop!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 30. juli 2015 #4 Del Skrevet 30. juli 2015 Solen er bestilt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. juli 2015 #5 Del Skrevet 31. juli 2015 Er det bare pingler i byn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. juli 2015 #6 Del Skrevet 31. juli 2015 Er det bare pingler i byn? Nei? Me er jo på veg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 31. juli 2015 #7 Del Skrevet 31. juli 2015 Vi, ja. Men vi er enestående! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 31. juli 2015 #8 Del Skrevet 31. juli 2015 Bortimot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 #9 Del Skrevet 1. august 2015 Er det dere to? Hvem er den søte og hvem er den sexye? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. august 2015 #10 Del Skrevet 1. august 2015 SoP har fått det for seg at jeg er den sexye, hvorfor er det ikke godt å si. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 #11 Del Skrevet 1. august 2015 Hmm jo det tror jeg kan stemme. Så da er hun den søte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. august 2015 #12 Del Skrevet 1. august 2015 Det er hun. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. august 2015 #13 Del Skrevet 1. august 2015 SoP har fått det for seg at jeg er den sexye, hvorfor er det ikke godt å si. Ja, sånn eg hadde tenkt det. Og det beviste seg i går at eg har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 1. august 2015 #14 Del Skrevet 1. august 2015 Nynorsk er mer sexy enn søtt men.. Du har sikkert andre søte kvaliteter 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 1. august 2015 #15 Del Skrevet 1. august 2015 Nynorsk er mer sexy enn søtt men.. Du har sikkert andre søte kvaliteter Nynorsk er sexy! Eg kan vera sexy, eg og - på ein god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #16 Del Skrevet 4. august 2015 Nynorsk er mer sexy enn søtt men.. Du har sikkert andre søte kvaliteter Enig, jeg syns det er litt sexy å se folk skrive på nynorsk Stjerner og planeter basert på det jeg har sett av bilder hun har postet er ei sexy og fin dame 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. august 2015 #17 Del Skrevet 4. august 2015 Enig, jeg syns det er litt sexy å se folk skrive på nynorsk Stjerner og planeter basert på det jeg har sett av bilder hun har postet er ei sexy og fin dame To sum it up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 4. august 2015 #18 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg syns det er litt komisk egentlig å tenke over at jeg slakta nynorsk for over et år siden i den tråden og nå syns jeg nynorsk er behagelig å lese 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. august 2015 #19 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg syns det er litt komisk egentlig å tenke over at jeg slakta nynorsk for over et år siden i den tråden og nå syns jeg nynorsk er behagelig å lese Visdom kjem med alderen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 12. august 2015 #20 Del Skrevet 12. august 2015 Bytur fredag 14.08. Heng de meg om du vil 😆 Framleis grådig snille 😆😆😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå