Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Belinda

Anonymous poster hash: 0f716...154

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange år siden nå, og jeg tenker ikke på det som en "gest" eller at barnet skal erstatte et annet. Det vet jeg jo ikke fungerer.

I min slekt går navn i enkelte tilfeller litt sånn på kryss og tvers, uavhengig om personen er død eller lever.

Anonymous poster hash: 92cf5...a0b

Jeg forstår. Dette blir en litt annen situasjon enn jeg så for meg. Jeg håper du ikke tok innlegget mitt ille opp. 

Anonymous poster hash: 0dfed...42d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår. Dette blir en litt annen situasjon enn jeg så for meg. Jeg håper du ikke tok innlegget mitt ille opp.

Anonymous poster hash: 0dfed...42d

Neida. Overhodet ikke. Ville bare poengtere at det ikke er snakk om å erstatte noe annet. Synes navnet er pent.

Anonymous poster hash: 92cf5...a0b

AnonymBruker
Skrevet

Beklager om du blir støtt nå, men er du seriøs?

Ja? JEG syns det er fint, men beklager fikk ikke med meg at det var et krav å sjekke med deg om min personlige smak var godt nok for forumet. Skal nok huske på å spørre deg først neste gang;)

Anonymous poster hash: 86a3e...ade

Skrevet

Ja? JEG syns det er fint, men beklager fikk ikke med meg at det var et krav å sjekke med deg om min personlige smak var godt nok for forumet. Skal nok huske på å spørre deg først neste gang;)

Wow. Ok. Jeg bare lurte på om du var seriøs da det er veldig mange som slenger inn diverse trendnavn for å tulle når det kommer til slike tråder. Du var tydeligvis seriøs, da vet jeg det, og det er ingen grunn til å bli så frekk.

AnonymBruker
Skrevet

Syns Iris Chanel er fint :)

Man kaller søren meg ikke et lite jentebarn for Chanel! Ærlig talt, det er så white-trash som man bare kan få det.

Tror jeg kjenner 3 miniatyrbikkjer som heter chanel.........ille nok det. 

Ser for meg ei førstegangsmamma på 19 år, med ihjelbleket hår full av extentions, gulrotbrun av selvbruning og solarium, såklart alenemamma, falske designvesker og korte kjoler fra Nelly, og heter Hansen eller Olsen til etternavn.........gjerne fra Kløfta eller Østfold en plass. 

Sånn. Dette var dagens fordommer-utblåsning. 

Anonymous poster hash: e530f...d86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en Iris Victoria. Funker fint. 

Anonymous poster hash: 0d0d7...feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...