AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #21 Skrevet 5. august 2015 Man kan godt bli tørr i munnen og svelget av å "bare" snorke. Ofte puster man for mye gjennom munnen når man snorker og da blir man tørr i svelget. Selv ufarlig snorking kan gi trøtthet fordi man kanskje har sovet urolig mens man snorker. Dersom man snorker fordi man er tett i nesa kan man bli litt trøtt av at man sover dårligere og kanskje får litt mindre luft. Ellers er vel de fleste trøtt om morran i større eller mindre grad, uansett om de snorker eller ikke. Dersom du snorker lavt eller medium så er du kanskje bare en sporadisk småsnorker. Jeg pleier heller aldri tisse om natta og de eneste gangene jeg har våknet av å hive etter pusten er når jeg er veldig forkjølet. Da våkner jeg hver gang jeg lukker munnen, siden nesen er så tett at jeg ikke får puste. Dersom du er plaget med tett nese anbefaler jeg absolutt neseplaster! Man blir ikke helt åpen i nesa og man blir nok heller ikke kvitt all snorking men man får puste lettere og sover bedre. Om snorkelydene dempes eller forsvinner helt er det jo bare en fin bonus Anonymous poster hash: 94451...d73
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #22 Skrevet 5. august 2015 Jeg hadde samme plagene sommeren ts. Jeg var nettopp hos øre nese hals spesialist og fikk diagnosen kronisk bihulebetennelse. Fikk nesespray på blå resept. Har nettopp begynt, det kan ta et par uker før full effekt. Blir spennende å se! Anonymous poster hash: 853be...4fd
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #23 Skrevet 5. august 2015 Jeg hadde samme plagene sommeren ts. Jeg var nettopp hos øre nese hals spesialist og fikk diagnosen kronisk bihulebetennelse. Fikk nesespray på blå resept. Har nettopp begynt, det kan ta et par uker før full effekt. Blir spennende å se!Anonymous poster hash: 853be...4fd Jeg fikk diagnosen rhinnitus sicca, tørre og irriterte neseslimhinner, og fikk resept på kortisonspray og anbefaling om å bruke oljespray. Det hjalp nada på meg, dessverre. Håper det får bedre virkning på deg! Anonymous poster hash: 94451...d73
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #24 Skrevet 6. august 2015 Jeg fikk diagnosen rhinnitus sicca, tørre og irriterte neseslimhinner, og fikk resept på kortisonspray og anbefaling om å bruke oljespray. Det hjalp nada på meg, dessverre. Håper det får bedre virkning på deg! Anonymous poster hash: 94451...d73 Men så har vi ikke samme diagnosen heller. Anonymous poster hash: 853be...4fd
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #25 Skrevet 6. august 2015 Men så har vi ikke samme diagnosen heller.Anonymous poster hash: 853be...4fd Nei det vet jeg, men jeg ville nå likevel ønske deg lykke til og krysse fingrene for at det hjelper for deg. Anonymous poster hash: 94451...d73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå