Sandie Skrevet 29. juli 2015 #21 Del Skrevet 29. juli 2015 -Utstoppede dyr -Klovnebildene til Marianne Aulie -Møbler og dekor i shabby chick stil -Skinnmøbler -Syrelutede møbler -Smårutede tekstiler (fint på hytta,men ikke hjemme) -Svære tv-skjermer og hjemmekinoanlegg -Samlinger av ulike ting som opptar masse plass og samler støv -Tørkede blomster -Røkelse og potpurri -Tepper av ekte pels (saueskinn,kuskinn osv..) Trives best med en ren og enkel stil,uten for mye pynteting og nips. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seajewel Skrevet 29. juli 2015 #22 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) Mye, men pyntestiger kommer ikke inn i mitt hus. hodeskallepynt skinnsofaer utstoppede dyr eller dyrehorn/dyreskaller trimsykler eller andre trimapparater fuglebur microovn mor/datterlampe bar shabby chic-møbler ting i bronse svære klokker lysballe-lenker Endret 29. juli 2015 av Seajewel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemy02 Skrevet 29. juli 2015 #23 Del Skrevet 29. juli 2015 La meg gjette dere som ikke vill ha tørketrommel og ikea møbler har dere barn??? Om ikke TRO meg det første dere kjøper er tørketrommel 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sol87 Skrevet 29. juli 2015 #24 Del Skrevet 29. juli 2015 Tror ikke jeg ville hatt ts i mitt husAnonymous poster hash: 36482...686 Bare fordi hun ikke liker de samme tingene som deg? Alle har forskjellig smak. Jeg vil ikke ha: Sånne harry skilt der det står selvfølgeligheter. Skinnsofa Skåler hvor det for eksempel står "godis" eller "snacks", akkurat som om man skulle glemme hva de kan brukes til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 29. juli 2015 #25 Del Skrevet 29. juli 2015 (endret) materialistisk stil tomt på vegger og lite personlig stil ("velkommen til meg, her er det 4 vegger og et tak bokstaveligtalt" er noe av det styggeste jeg vet", det må være litt personlig, koselig.. hagegnomer porselens dukker og klovner i ulike motiv juletre (generelt alt av julepynt) Rosenborg skjerf og annet tull av den karakter Dyre møbler/designer møbler Endret 29. juli 2015 av skreppamedleppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 29. juli 2015 #26 Del Skrevet 29. juli 2015 La meg gjette dere som ikke vill ha tørketrommel og ikea møbler har dere barn??? Om ikke TRO meg det første dere kjøper er tørketrommel Har to barn, og aldri hatt tørketrommel. Men oppvaskmaskin, det klarer jeg meg ikke uten! - porselen ting med hjerter på. Hvorfor ødelegge en ellers ok kopp eller vispebolle med hjerte? Jeg er voksen, ikke fem år! - Men mindre huset faktisk har plass for kinosal, synes jeg 60 tommers tv (egentlig fra 50" og opp..) er fryktelig harry. Og hører du kun på listepop forstår jeg ikke helt poenget med stereo til ørtentusen fra bang olufsen..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angry Man Skrevet 29. juli 2015 #27 Del Skrevet 29. juli 2015 Ja gid a meg. IKEA er da bare for arbeidsklassen. Ikke noe jeg vil vite av i mitt hus. Ting jeg ikke vil ha i hus: Utstoppede dyr. Masse unødvendig juggel som man hverken har en følelsesmessig tilknyttning til eller funksjon. Skinnmøbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 29. juli 2015 #28 Del Skrevet 29. juli 2015 Jeg trodde først at denne tråden var en underlig seksualitetstråd pga tittelen Hm.. Nespressomaskin. (Titte rundt på ikeamøblene mine og min ironiske minignom i verandakassen) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampen Skrevet 29. juli 2015 #29 Del Skrevet 29. juli 2015 La meg gjette dere som ikke vill ha tørketrommel og ikea møbler har dere barn??? Om ikke TRO meg det første dere kjøper er tørketrommel Jeg har ikke barn, og allikevel elsker jeg tørketrommelen min dypt og inderlig. Definitivt ikke en ting man "må" ha, men den gjør ting veldig mye enklere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #30 Del Skrevet 29. juli 2015 Bokstaver og skrift til pynt i vindu og vegg etc Div kjøkkenmaskiner som man bruker 3 ganger Fat med sølvfarget pynt og lys på bordet Broderte bilder / heklede sengetepper Fargede håndklær Typiske ting som passer inn i chabby chic / villa paprika / drivved-ting Ikea produkter Bilder fra Bohus / Skeidar etc Ting fra Kremmerhuset og liknende butikker, grøss å gru! Anonymous poster hash: c8a5d...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 29. juli 2015 #31 Del Skrevet 29. juli 2015 Bokstaver og skrift til pynt i vindu og vegg etc Div kjøkkenmaskiner som man bruker 3 ganger Fat med sølvfarget pynt og lys på bordet Broderte bilder / heklede sengetepper Fargede håndklær Typiske ting som passer inn i chabby chic / villa paprika / drivved-ting Ikea produkter Bilder fra Bohus / Skeidar etc Ting fra Kremmerhuset og liknende butikker, grøss å gru! Anonymous poster hash: c8a5d...969 Har du bare hvite håndklær? Bare hvitt sengetøy også, kanskje? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 29. juli 2015 #32 Del Skrevet 29. juli 2015 "Home" og "Love" og sånt der. Skinnmøbler Svart innredning. Det er stort sett bare TV-en som er svart her. Disse trendvasene fra Kähler Minimalisme Frityrkoker, eggekoker, ismaskin, brødbakemaskin og lignende Diger TV, her holder det fint med 32" Panelgardiner, lamellgardiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 29. juli 2015 #33 Del Skrevet 29. juli 2015 Alt som har med øl, fotball og actionfilmer å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dricka Skrevet 29. juli 2015 #34 Del Skrevet 29. juli 2015 Synes det var mye sære folk her! Flere ting noen her har skrevet som jeg elsker. Men jeg har full forståelse for at dere ikke liker det selvom jeg liker det! Får vel svare noe som ikke kommer inn i mitt hus når jeg først er her for å "klage". Men Narko kommer ikke inn i mitt hus.. Også forresten så lurer jeg litt på hva mor/datterlampe er? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #35 Del Skrevet 29. juli 2015 Har du bare hvite håndklær? Bare hvitt sengetøy også, kanskje? Ja, kun hvite håndklær Sengetøyet liker jeg også lyst og fresh, men alle har noe farge i seg. Anonymous poster hash: c8a5d...969 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 29. juli 2015 #36 Del Skrevet 29. juli 2015 Hva er mor og datter lamper? Det har jeg aldri hørt om. Mange ting kommer aldri inn i mitt hjem, og mange ting jeg aldri skulle komme inn i mitt hjem kom sammen med mannen. For å nevne noe: - Bokstaver og skrift til pynt (med ett unntak, samme uke som vi overtok leiligheten kjøpte jeg et trebilde hvor det står "what I love most about my home is who I share it with".) - Stressless el. Har endelig blitt enige om en annen lenestol, som vi begge kan være fornøyd med. - Bilder/"kunst" kjøpt i møbelbutikker el. - Selvlaget "kunst" av typen kjøp et stort lerret og klin maling utover i et tilfeldig mønster. - Tepper - Sengeteppe - Rosa eller "trendy" julepynt, julen foretrekker jeg klassisk, overpyntet og stilren. - Kapselmaskin - Frityrkoker - Kaffetrakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #37 Del Skrevet 29. juli 2015 La meg gjette dere som ikke vill ha tørketrommel og ikea møbler har dere barn??? Om ikke TRO meg det første dere kjøper er tørketrommel Tull. Klarer meg fint uten. Jeg tørker klær ute. Hele året. Skulle det bli møkkavær storm med regn så har jeg stativ som jeg setter på et rom med vindu åpent. Tørker ute på vinteren også. Aldri vurdert tørketrommel. Vi har vært 5 i denne husholdningenAnonymous poster hash: 119d9...ab5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #38 Del Skrevet 29. juli 2015 Ja gid a meg. IKEA er da bare for arbeidsklassen. Ikke noe jeg vil vite av i mitt hus. Ting jeg ikke vil ha i hus: Utstoppede dyr. Masse unødvendig juggel som man hverken har en følelsesmessig tilknyttning til eller funksjon. Skinnmøbler. Nei,alle klasser kjøper møbler på ikea. Om de ikke møblere hele hjemmet, så finner de alltid Noe praktisk til Sitt hus . Jeg vil ikke ha møbler fra ikea. Grunnen er at de er lite holdbar. Liker ikke å kjøpe nytt hele tiden.da legger jeg mere kr i møbler og har de lenge.Anonymous poster hash: 119d9...ab5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
weetos Skrevet 29. juli 2015 #39 Del Skrevet 29. juli 2015 Hva i all verden er mor/datter lampe? Skal aldri si aldri (da jeg har barn og partner som kanskje har andre ønsker enn meg), men jeg ville foretrukket om huset ikke inneholdt: En haug av kjøkkenapparater Lameller Akvarium Safe og våpenskap Fargerike gardiner, puter og gulvtepper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #40 Del Skrevet 29. juli 2015 Tørkestativ som er fulltcav tøy til tørk i stuen.Anonymous poster hash: 119d9...ab5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå