Vampen Skrevet 16. august 2015 #261 Del Skrevet 16. august 2015 Hodeskalle/våpenvaser og Conversation-vasene Mikrobølgeovn Fotbad/massasjestol/elektrisk-varmeteppe... Pallemøbler. De er jo direkte helsefarligeLC4 fra Le Corbusier Fyttirakkern, den Conversation-vasen var skikkelig creepy! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 16. august 2015 #262 Del Skrevet 16. august 2015 Ekte juletrær Ekte juleblomster Ekte blomster med mye duft Duftlys Røkelse Gnagere som kjæledyr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 16. august 2015 #263 Del Skrevet 16. august 2015 Radio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 16. august 2015 #264 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Haha, mye morsomt her. Vel, en ting jeg ikke vil ha i mitt hus er røyk, sigaretter, tobakk og alt av den slags. Og unødvendig stort antall pyntegjenstander. Endret 16. august 2015 av Drizzt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabojenta Skrevet 17. august 2015 #265 Del Skrevet 17. august 2015 Enig med deg. Hvilken stil liker du? Minimalistisk som meg? Anonymous poster hash: ad54e...8bf Hei:) Ja, jeg har en relativt minimalistisk stil hjemme blandet med en del anitikviteter:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nabojenta Skrevet 17. august 2015 #266 Del Skrevet 17. august 2015 Har du egentlig noe i ditt hus i det hele tatt?Anonymous poster hash: 8b202...675 He he, jada jeg har det til tross for smørbrødlisten jeg har ramset opp ja. Har en minimalistisk stil blandet med en del antikke møbler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 17. august 2015 #267 Del Skrevet 17. august 2015 (endret) Som nevnt; Litteratur fra Paolo Coelho eller Cecilia Samartin Kunst fra Aune/ Sand Unødvendige kjøkkendippedarier som tar alt for mye plass (juice maskin, frityrkoker, espressomaskin osv) Kahler vasene Orkidé. Veldig ferdig med det. Endret 17. august 2015 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 17. august 2015 #268 Del Skrevet 17. august 2015 Ateistiske bøker Drittfilmer Mørke tremøbler Pizzabakermaskin BROWNIESbaker Conversesko Store, siklende kjøtere Jehovas vitner Støvsugerselgere Hasj Røyk Naboene Iron Maiden cder Fisketaco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. august 2015 #269 Del Skrevet 17. august 2015 Tuja er så fælt, hvorfor har mange det når det finnes så mange finere planter ? Fordi folk har forskjellig smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 17. august 2015 #270 Del Skrevet 17. august 2015 Gliser godt av denne tråden her. Følgende kommer ikke inn i mitt hjem: Telefonbenk i entreen ( og ja, de eksisterer fortsatt ) Stumtjener Panelgardiner Kubbelys i andre farger en hvit Visdomsord på vegger (kaster opp av mindre) Visdomsord/dikt på puter Fat med lys og stener på bordet Lyskjegle med sånne bommulsballer Pallemøbler Sort skinnsofa Sort skinnstresless Tepper fra Jysk o.l Sterkt farget sengetøy Duftfrisker Duftlys Ting fra black design, Perfect Home osv "Kunst" og bilder fra IKEA ( gjelder egentlig fra alle møbelforettninger) Lysmansjetter Afrika inspirerte pyntegjenstander Ringnes Skjærgårdspils Marsvin og andre smågnagere Undulat Akvarium Fugler Sorrund anlegg Gøyale dobørster, såpedispensere o.l Bilder og pynt på wc/bad Skilt på døren til toalettet - typ WC Krukker hvor det står "Popcorn", "Godis" o.l Kunstige planter og blomster Brudebilde på veggen ( hjelpes) Store klokker fra møbelforettniger på veggen Glassbord Maltblokker Hva i all verden er galt med brudebilder? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2015 #271 Del Skrevet 17. august 2015 Har tatt ned brudebildet vårt, vi pusset opp stua og da ble det ikke hengt opp igjen. Var nok litt lei av å ha det hengende, men er like glad i mannen Anonymous poster hash: e1e7c...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #272 Del Skrevet 18. august 2015 "Home" og "Love" og sånt der. Neste gang jeg kommer hjem til noen som har LOVE- og HOME-bokstaver stående på peishyllen eller noe sånt, så kommer jeg til å bytte om slik at det står LEVE HOMO. Anonymous poster hash: 98fca...a1a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #273 Del Skrevet 18. august 2015 Enig i mye her! Skinnmøbler Bokstaver/ord Hvitt, hvitt og hvitt! Blir sprø av at alt skal være hvitt. Sånne stygge umalte furumøbler IKEA-kunst Gulvtepper (støvallergi...) Røyk TV Anonymous poster hash: cc7d5...7bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #274 Del Skrevet 19. august 2015 Ikke at det betyr noe nevneverdig, men skulle gjerne likt vite hva som er feil med Mieleprdukter? Du må ha svært hus, siden du har plass til en bil i stuen... Anonymous poster hash: 7c3c9...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #275 Del Skrevet 19. august 2015 MAISAnonymous poster hash: 119d9...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 19. august 2015 #276 Del Skrevet 19. august 2015 (endret) Gliser godt av denne tråden her. Følgende kommer ikke inn i mitt hjem: Telefonbenk i entreen ( og ja, de eksisterer fortsatt ) Stumtjener Panelgardiner Kubbelys i andre farger en hvit Visdomsord på vegger (kaster opp av mindre) Visdomsord/dikt på puter Fat med lys og stener på bordet Lyskjegle med sånne bommulsballer Pallemøbler Sort skinnsofa Sort skinnstresless Tepper fra Jysk o.l Sterkt farget sengetøy Duftfrisker Duftlys Ting fra black design, Perfect Home osv "Kunst" og bilder fra IKEA ( gjelder egentlig fra alle møbelforettninger) Lysmansjetter Afrika inspirerte pyntegjenstander Ringnes Skjærgårdspils Marsvin og andre smågnagere Undulat Akvarium Fugler Sorrund anlegg Gøyale dobørster, såpedispensere o.l Bilder og pynt på wc/bad Skilt på døren til toalettet - typ WC Krukker hvor det står "Popcorn", "Godis" o.l Kunstige planter og blomster Brudebilde på veggen ( hjelpes) Store klokker fra møbelforettniger på veggen Glassbord Maltblokker Hvor lang tid brukte du på å skrive denne listen, og hva har du egentlig selv i huset ditt? Endret 19. august 2015 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #277 Del Skrevet 19. august 2015 Hvor lang tid brukte du på å skrive denne listen, og hva har du egentlig selv i huset ditt? He he, jeg lurte også på tidsforbruket. Samtidig, når jeg leser gjennom lista, kunne jeg skrevet en nesten likelydende liste selv. Det eneste jeg har fra listen er kubbelys i andre farger enn hvitt (+ en godteskål det står godis på, fått i gave). Stumtjener kunne jeg hatt, i alle fall denne tøffingen fra Swedese. For min egen del: huset mitt har en god blanding av gammelt, enda eldre og litt nyere. Personlig, og på ingen måte interiørbloggbart. Stil- og materialblanding, men likevel harmonisk. Noen synes det er stilig og morsomt, andre her inne ville nok synes det er fryktelig. Jeg har "guilty pleasures" i massevis Anonymous poster hash: c84b4...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SiMa Skrevet 19. august 2015 #278 Del Skrevet 19. august 2015 Hva i all verden er galt med brudebilder? Det lurer jeg også på. Vi har tenkt å henge bilder fra vårt bryllup på veggen (en "samleramme"), og det gamle brudebildet til besteforeldrene mine var jeg så å heldig å få, så det har jeg hatt på veggen noen år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken I Skrevet 19. august 2015 #279 Del Skrevet 19. august 2015 Skinnsofa "Shabby chic"-møbler Ord/bokstaver på veggen Hodeskallepynt Frityrkoker Kunstig juletre Betongetterligningsgreier Bilder fra Skeidar, Jysk, el.l. Glassbord DYR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2015 #280 Del Skrevet 19. august 2015 Kunstige planter og kunstig juletre! Pynt med hodeskaller på Og slike skilt det skal stå så mye visdom på... Anonymous poster hash: 7cc8a...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå