AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #21 Skrevet 30. juli 2015 Hvis dere hadde gått på date og tatt med dama hjem eller omvendt hadde dere blitt skuffet om det ikke ble noe sex, men kun blowjob?Anonymous poster hash: 458b2...ae2 hadde ikke blitt skuffa selv uten blowjob Anonymous poster hash: 30bac...14c 2
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #22 Skrevet 31. juli 2015 Hvorfor i alle dager tar alle utgangspunkt i at dette er første date? Dette står det ingenting om. Hovedspørsmålet er vel om man blir skuffet dersom man blir med hjem og ikke får mer enn en avsugning. Ikke om dere blir skuffet om dere ikke får sex på første date. Anonymous poster hash: 56783...acd
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #23 Skrevet 31. juli 2015 Nei, om kjemien var der, og vi hadde hygget oss, så hadde en BJ vært fantastisk. Anonymous poster hash: e5acf...d3f 1
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #24 Skrevet 31. juli 2015 Hadde vært mer glad for en BJ enn samleie☺Anonymous poster hash: 0cea3...544
Gjest Captain Hook Skrevet 31. juli 2015 #25 Skrevet 31. juli 2015 Nei. Blowjob er like deilig. Sex er for tidlig på første date. Hvis dama vil noe mer så må det bli blowjob eller et runk. Jeg gir som oftest noe igjen da. Massasje eller slikking. Hun bestemmer selv. Sex på første date er fy fy.
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2015 #26 Skrevet 31. juli 2015 BJ er en seksuell handling, dermed har du hatt sex med han. Jeg hadde heller ligget med han enn å suge han, fysj, tenk å stappe pikken til en man ikke vet noe særlig om, i kjeften Men aller mest sannsynlig så hadde jeg ikke verken sugd han eller ligget med han første gangen jeg var med hjem. Liker å vente litt med sex når jeg er i bli kjent-fasen med en mann. Anonymous poster hash: 8c241...11d 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2015 #27 Skrevet 1. august 2015 Enig. Oralsex hører til i forhold, ikke med folk man ikke kjenner. Du bør være rimelig sikker på at partneren ikke har kjønnssykdommer før du gjør noe sånt.Anonymous poster hash: c45ae...2ce 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå