AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #1 Skrevet 28. juli 2015 Hvis dere hadde gått på date og tatt med dama hjem eller omvendt hadde dere blitt skuffet om det ikke ble noe sex, men kun blowjob?Anonymous poster hash: 458b2...ae2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #2 Skrevet 28. juli 2015 Nå er ikke jeg mann, men fikk så lyst å svare likevel, håper det er greit. Hvorfor i alle dager skulle de blitt skuffet? Hadde dere avtalt at det skulle bli sex på første date? Jeg har vært hjemme hos menn på 1. date og det er ikke dermed gitt at det skal bli noe sex ut av det. Man kan da fortsatt være hjemme hos noen uten at det betyr sex, alvorlig talt. Med mindre man har avtalt på forhånd at det kun er sex som er målet høres dette veldig rart ut. Anonymous poster hash: bf6e3...b9e 3
Gjest Angry Man Skrevet 28. juli 2015 #3 Skrevet 28. juli 2015 Hadde blitt mere skuffet hvis hun hadde spredd beina med en gang. Ja takk til de som heller venter litt.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 Nå er ikke jeg mann, men fikk så lyst å svare likevel, håper det er greit. Hvorfor i alle dager skulle de blitt skuffet? Hadde dere avtalt at det skulle bli sex på første date? Jeg har vært hjemme hos menn på 1. date og det er ikke dermed gitt at det skal bli noe sex ut av det. Man kan da fortsatt være hjemme hos noen uten at det betyr sex, alvorlig talt. Med mindre man har avtalt på forhånd at det kun er sex som er målet høres dette veldig rart ut.Anonymous poster hash: bf6e3...b9e Jeg har ikke gjort noe sånt på første date, men satt å tenkte litt. Jeg kunne ikke hatt sex så tidlig, men ikke hatt noe problem med å gi en blowjob. Tenkte kanskje det kunne virke rart for noen.Anonymous poster hash: 458b2...ae2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Hadde blitt mere skuffet hvis hun hadde spredd beina med en gang. Ja takk til de som heller venter litt. Tommel opp til deg. Det virker som om så mange forventer sex på første date og blir skuffet. Mulig jeg bare har truffet på feil folk, eller gir litt feil signaler.Anonymous poster hash: 458b2...ae2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Har aldri hatt sex på første date. Blowjob er sex. Mann, 32.Anonymous poster hash: bbf27...9f4 11
OleTho Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Har aldri hatt sex på første date. Blowjob er sex. Mann, 32.Anonymous poster hash: bbf27...9f4 Disse ordene! Mann 25 1
Gjest Coolaid Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Hvis dere hadde gått på date og tatt med dama hjem eller omvendt hadde dere blitt skuffet om det ikke ble noe sex, men kun blowjob?Anonymous poster hash: 458b2...ae2 Nei. Syns en bj hadde vært en fin opplevelse. Det kan være kult å ikke gi bort alt med en gang.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Hadde ikke blitt skuffet. Greit med sex tidlig hvis vi blir med hverandre lenge. Men ikke hvis hun kun vil ha seg og ikke er interessert i mer. Da er hun kynisk i mine øyne. Ergo, alle damer jeg blir med hjem og ønsker å ligge med, vil jeg gjerne prøve å bli kjæreste med.Anonymous poster hash: bfd59...02d
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 Nå er ikke jeg heller en mann, men personlig ville jeg aldri gitt blowjob til noen på første date. Ville heller hatt sex da, altså. Finnes så utrolig mange skitne og uhygieniske menn (og kvinner, for så vidt) - så tanken på å gå ned med kjeften min på noen jeg ikke har en viss peiling på hvor hygienisk de er: no way. Anonymous poster hash: ab1bf...b34 4
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #11 Skrevet 29. juli 2015 Hvis dere hadde gått på date og tatt med dama hjem eller omvendt hadde dere blitt skuffet om det ikke ble noe sex, men kun blowjob?Anonymous poster hash: 458b2...ae2 Hvis han betalte 5000 kontant for en halvtime, og det ikke ble sex, tror jeg han ville blitt skuffet. Det samme gjelder hvis han var ute og drakk, møtte en jente som var ute og drakk, og de dro hjem til han. Hvis dere knapt kjenner hverandre, og er på første date, med sikte på å bygge noe varig, er det veldig rart om han skuffet over at det ikke ender i sex med en gang.Anonymous poster hash: 8ae24...6a3
Gjest Walden Skrevet 29. juli 2015 #12 Skrevet 29. juli 2015 Hadde blitt overrasket jeg...Synes det er i overkant horete. 5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #13 Skrevet 29. juli 2015 Det finnes ingen "regel" i mine øyne. Det som faller seg naturlig er også det mest "rette", og kan variere fra par til par. Møter mellom 2 personer kan arte seg så forskjellig, og hva som føles rett i en situasjon kan avvike veldig fra andre situasjoner. Men hvis du hadde gitt meg oralsex hadde jeg ventet og kunne gjøre det samme tilbake. Det jeg kan si, er at jeg har hatt "full pakke" på første date, jeg har vært i forhold med mye nakenhet veldig tidlig men ventet litt med selve samleie og jeg hadde ett forhold der all sex og nakenhet først oppstod etter noen måneder. Det er ingen tvil om hvilket forhold jeg trivdes minst i og som var mest fattig på kjemi og kompatibilitet. Nemlig det der vi ventet lenge med sex og nakenhet. Det lengste forholdet mitt startet med sex på første date. Så kast regler på sjøen i mine øyne. Anonymous poster hash: 5c7ec...185 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #14 Skrevet 29. juli 2015 hadde blitt skuffet da ja. Anonymous poster hash: 080b6...bfe
Okapi Skrevet 29. juli 2015 #15 Skrevet 29. juli 2015 Neppe veldig. Hadde blitt mer skuffet om hun ikke ville treffes igjen.
Morpheus Skrevet 29. juli 2015 #16 Skrevet 29. juli 2015 Hadde begynt å lure på hva slags jente det er. Hvis hun ville ha sex på første date. Tror jeg hadde trukket meg unne henne. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2015 #17 Skrevet 29. juli 2015 Hadde ikke forventet sex i forkant av daten, men hadde forventet det etter at det ble sagt ja til å bli med hjem. Så i utgangspunktet nei, men "ja jeg blir med opp for en drink" sender jo visse signaler. Blowjob er sex. Anonymous poster hash: 28488...ea9
guttemann Skrevet 29. juli 2015 #18 Skrevet 29. juli 2015 Hadde blitt veldig glad for en blowjob! Da vet man jo også at hun gjerne suger. Det er vel knapt noen på min alder som ikke gir blowjobs, men noen unntak finnes jo. Har jo som regel lyst på sex første date, men forventer det aldri, og er aldri pushy heller.
Gjest HarryDotter Skrevet 30. juli 2015 #19 Skrevet 30. juli 2015 Nei ville ikke hatt sex på første date. Aldri turt å slippe meg helt løs når jeg er så tidlig i "bli kjent fasen" med en dame. Det bør gå en stund før det ender med det. Jeg bør være helt trygg på at dette er en dame jeg har lyst til å gjøre det med. Og jeg har aldri lært noen å kjenne på så kort tid.... Men å holde rundt hverandre og klemme og kose er jo koselig. Det hadde jeg satt pris på.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #20 Skrevet 30. juli 2015 Det er viktigste er å få en viss anelse om dette er "den rette for meg" eller ikke. Så får alt bli en fortløpende vurdering underveis i daten (nå skal det sies at jeg ser på dating som en klein audition...) Anonymous poster hash: e7027...903
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå