Gå til innhold

Svensker planlegger homoparade gjennom muslimske områder i Stockholmsområde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, er det sant? Venstreekstremistene har virkelig gått for langt nå xD

Anonymous poster hash: 25127...420

 

Det er sant. Men Sverige er ganske ekstremt når det gjelder "rasisme".

Anonymous poster hash: d5c74...117

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hmm er det slik disse menneskene pleier å gå på byen?

2621896328_941919058f_b.jpg

image1-460x199.jpg

gay-pride-oslo.jpg

1341068757-oslo-gay-pride-parade_1306903

5918703487_c9ce888c38_b.jpg

 

 

 

Og jeg som trudde at BDSM er en SEKSUELL fetisj. Er det ikke det?

 

 

Anonymous poster hash: 28ab9...40d

 

MAjoriteten av mennesker man kan se på disse bildene dine (som forresten var veldig artige), er kledd fullstendig normalt.

At Pride-paradene har et lite innslag av outrerte deltagere er en kjent sak, men det Jabx SA, om jeg får minne deg om det, var at DE FLESTE som deltar ser fullstendig ordinære ut, og går bare i tog iført helt vanlige klær.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Men jeg håper det er nok tungtbevæpnet politi å passe på at de fredelige muslimene ikke gjør sine fredelige ting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hmm er det slik disse menneskene pleier å gå på byen?

2621896328_941919058f_b.jpg

 

Anonymous poster hash: 28ab9...40d

 

 

Barn blir skadet på sinnet av å se en naken pupp? (Ok, 4)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, hvis man aldri har vært på en homoparade så er det nesten kun den outrerte sexstaffasjen man får øye på i mediene.



Anonymous poster hash: 88ed1...a77
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :) Får satse på at alt går bra at ikke noen beboere blir "krenket" nok til å gjøre noe dumt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barn blir skadet på sinnet av å se en naken pupp? (Ok, 4)

 

Hva med en naken kuk? Eller et gapende rævhøl? Er de noe som egentlig skader små barn i seg selv av kroppsdeler?

Anonymous poster hash: 28ab9...40d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn blir skadet på sinnet av å se en naken pupp? (Ok, 4)

Ja, det er pussig, det der. Når barna er helt små, er en naken pupp det beste man kan vise dem, for det betyr mat og en superhappy fun time. Men når de blir litt eldre, så må de slippe å se naken pupp noen sinne, for det kan ødelegge dem for livet. Så går det noen år, og igjen betyr pupp superhappy fun time, men da først og fremst for gutter. Og omtrent 10% av jentene. For de resterende 90% av jentene betyr naken pupp at de er i en garderobe.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Når du pusher seksuelle legninger på små unger så må du jo ha pedofile tendenser ja. Selv om jeg er hetrofil så driver jeg ikke å pusher propaganda om hetrofil sex på små unger, og å pushe homofil sex på små unger er vel like ille. Det er pedofili. Anonymous poster hash: 28ab9...40d

Evans vil innprente propaganda om homofili i små barn. Homofili, er i likhet med heterofili en seksuell preferanse. Jeg ser ikke hvordan det er bra å presse seksualitet på SMÅ BARN. Anonymous poster hash: 28ab9...40d

Nei, jeg er ikke pedofil. Og nei, jeg presse ikke seksualitet av ymse art på barn. Men jeg har såpass vett at jeg forstår at unger kan tenke over ulike samlivsformer og påvirkes av hva de ser og lærer, og at dette igjen kan påvirke fremtiden deres.

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Hvordan vet du at hviskingen ikke er å snakke tettere inn i øret på hverandre fordi musikken er så høyt? Anonymous poster hash: 44698...328

Fordi de stod like ved siden av meg å hvisket. Er musikken høy prøver du gjerne å snakke såpass høyt for å overdøve musiken så den du snakker med skal høre hva du sier. Hvisker du ønsker du ikke at andre enn den du snakker med skal høre deg. Det var unasett ganske klart i den situsjsonen jeg referte til at det var snakk om hvisking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm er det slik disse menneskene pleier å gå på byen?

 

Og jeg som trudde at BDSM er en SEKSUELL fetisj. Er det ikke det?

 

Sannsynligvis ikke, men så utgjør disse en håndfull av flere hundre eller tusen personer.

 

Hva har BDSM med saken å gjøre? Er det bare homofile som driver med det, eller hva slags forkvaklet tulleargument er det du driver og koker opp nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva har BDSM med saken å gjøre? Er det bare homofile som driver med det, eller hva slags forkvaklet tulleargument er det du driver og koker opp nå?

 

Hvis homoparaden handler spesifikt om homofile og deres rettigheter og BDSM ikke er spesifikt relatert til homofili så forstår jeg ikke helt hvorfor en kvinne skal gå rundt i skinn med en mann i bånd i paraden.

 

Er ikke ABen du siterer, men jeg tror vedkommende dro frem dette bildet fordi det viser litt at paraden bare er for å sjokkere litt i alle kanter og iblant fremstår tullete.

Anonymous poster hash: da0d6...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis homoparaden handler spesifikt om homofile og deres rettigheter og BDSM ikke er spesifikt relatert til homofili så forstår jeg ikke helt hvorfor en kvinne skal gå rundt i skinn med en mann i bånd i paraden.

 

Er ikke ABen du siterer, men jeg tror vedkommende dro frem dette bildet fordi det viser litt at paraden bare er for å sjokkere litt i alle kanter og iblant fremstår tullete.

 

Hvis homoparaden handler spesifikt om homofile og deres rettigheter og politiet ikke er spesifikt relatert til homofili så forstår du vel heller ikke hvorfor politifolk skal delta i paraden? Eller hvem som helst ellers som velger å uttrykke seg på en eller annen måte, selv om det ikke er spesielt for homofile?

 

Paraden består som nevnt stort sett av vanlige påkledde mennesker. Skjerp deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk som forventet. I følge en politileder som var der kom innvandrerene med homohets, og de som ikke holdt seg til gruppen som hadde politibeskyttelse da de skulle hjem ble angrepet og kastet flasker på.

http://konstapelbastian.blogspot.se/2015/07/pride-jarva-och-hatbrott-i-husby.html

 

Svensk presse påstår enten at ingenting skjedde ( http://www.jp.se/article/en-provokation-vi-inte-gick-pa/) eller velger på tross av hva politiet har sagt å heller formidle angriperens bortforklaring ( http://www.metro.se/nyheter/historien-om-braket-vid-sd-motet-ar-mer-komplicerad-an-det-verkar/EVHnep!quFpftgKR0RM/ )

 

Det må være helt absurd å leve i Sverige i dag.



Anonymous poster hash: 6ef1e...208
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Det gikk som forventet. I følge en politileder som var der kom innvandrerene med homohets, og de som ikke holdt seg til gruppen som hadde politibeskyttelse da de skulle hjem ble angrepet og kastet flasker på.

http://konstapelbastian.blogspot.se/2015/07/pride-jarva-och-hatbrott-i-husby.html

 

Svensk presse påstår enten at ingenting skjedde ( http://www.jp.se/article/en-provokation-vi-inte-gick-pa/) eller velger på tross av hva politiet har sagt å heller formidle angriperens bortforklaring ( http://www.metro.se/nyheter/historien-om-braket-vid-sd-motet-ar-mer-komplicerad-an-det-verkar/EVHnep!quFpftgKR0RM/ )

 

Det må være helt absurd å leve i Sverige i dag.

Anonymous poster hash: 6ef1e...208

 

Noen burde ta ansvar og lage litt skikkelig satire der de setter dette på spissen. Svenskene er helt gærne, men vi nordmenn er desverre ikke så mye bedre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Der kommer frem i facebook tråden som det ble linket til lenger oppe at det bare var 21 stykker som valgte å delta. Det var skuffende lavt. Håper de gjør det samme neste år, men at da hele toget går igjennom samme område. Det tror jeg også kan være nyttig med tanke på at fokuset blir på SD isteden for selve paraden og hva de kan oppnå.

 

 

I Israel var det forresten knivstikking i paraden i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen burde ta ansvar og lage litt skikkelig satire der de setter dette på spissen. Svenskene er helt gærne, men vi nordmenn er desverre ikke så mye bedre selv. 

 

Sverige fremstår som satire i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sverige fremstår som satire i seg selv.

AUF fremstiller dem som et forbilde til etterfølgelse, og det virker som om mange i Norge er enige. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...