Gå til innhold

Svensker planlegger homoparade gjennom muslimske områder i Stockholmsområde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.facebook.com/events/1607616332820322/

 

Dette blir jo meget spennende! :) Det komiske er at venstresiden og homoaktivister kritiserer eventen og mener at det er rasistisk og hets å arrangere dette. Fordi - wait for it- at det vil STØTE dem!!!!



Anonymous poster hash: d5c74...117
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spent på denne selv, er vel i morgen det braker løs?

 

Skal visst gå igjennom områder hvor det bor 75% muslimer. Blir sikkert ikke massivt politioppmøte, for disse fredelige muslimene skaper ingen problemer. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på denne selv, er vel i morgen det braker løs?

 

Skal visst gå igjennom områder hvor det bor 75% muslimer. Blir sikkert ikke massivt politioppmøte, for disse fredelige muslimene skaper ingen problemer. 

 

Tipper venstresiden vil prøve å ødelegge paraden, så kan muslimene stå og se på med "rene hender".

Anonymous poster hash: d5c74...117

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Var det ikke noe av samme begrunnelse for at man valgte å legge paraden i Oslo gjennom Grønland? 

 

Syns det er bra!

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele poenget med sånne parader er vel å ruske litt opp i ting og gjøre det klart for verden at man fins, at man er mange, og at man ikke hverken har til hensikt å forsvinne eller krype tilbake i skapet. Og nå som det øvrige samfunn mer eller mindre aksepterer at det er sånn, og er innstilt på å behandle homoseksuelle, lesbiske og transseksuelle som folk, så antar jeg at det er innvandrernes tur. Både muslimer og øst-europeere har ofte et nokså konservativt og fordømmende forhold til homoseksualitet, og trenger å tas i skole. Det kan bli interessant å se hvordan det utarter seg.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noe av samme begrunnelse for at man valgte å legge paraden i Oslo gjennom Grønland? 

 

Syns det er bra!

Å, gjorde de? Hvordan gikk det? Grønland er jo ikke hovedstadens mest homovennlige sone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Angry Man

Å, gjorde de? Hvordan gikk det? Grønland er jo ikke hovedstadens mest homovennlige sone.

 

Muslimene tømte do bøtta ut av vinduet på dem og sperret av veien med et par brennende biler.

Merkelig at du ikke har hørt dette. :fnise:

 

Nei seriøst jeg hakke peil, men siden vi ikke har hlrt noe gikk det sikkert relativt smertefritt for seg. De satt vel inne i leilighetene og furtet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge en av de som har planlagt denne marsjen så er det for å bryte ned fordommene blant de mest ekstreme religiøse. Altså av samme grunn som vi hadde pride-marsjen på Grønland for noe år siden.


Att extrema religiösa grupper skulle vara ett av de största hoten mot HBTQ-personer råder det ingen tvekan om. Många av de politiska partierna är grundade på kristna värderingar men allt i samhället återspeglas inte bara av kristendomen.

I flera generationer har kyrkan varit ansvarig för många förföljelser, mord och hot, men den bilden har suddats ut med tiden.

Trots att det fortfarande existerar homofobi i de kyrkliga kretsarna anses den Svenska kyrkan vara ett av de mest liberala samfunden i Europa.

Men det finns dock andra religioner som fortsätter utöva extrem homofobi i modern tid. En av dessa är islam, och framförallt den extrema sidan – där HBTQ-personer ständigt provoceras och förnedras för sin sexuella läggning.
...
Hot i Sverige

Den islamistiska homofobin har varit synlig i svensk media, och incidenterna har varit många.

För fyra år sedan bjöd en muslimsk förening in en föreläsare, som i ett uttalande ansåg att homosexuella personer var en av de farligaste grupperna i samhället.

I ett annat fall propagerade en imam för att homosexuella skulle dödas, och i ett tredje ansågs homosexuella handlingar som onda begär.

HBTQ-organisationernas intresse för en debatt har lyst med sin frånvaro, och de muslimska föreningarnas exponering har aldrig varit större än den är i dag. Deras röst hörs även i grannländerna Danmark och Norge.

http://gaybladet.se/islam-ett-hot-mot-det-svenska-hbtq-samhallet-2218726/



Anonymous poster hash: bb196...6a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Muslimene tømte do bøtta ut av vinduet på dem og sperret av veien med et par brennende biler.

Merkelig at du ikke har hørt dette. :fnise:

 

Nei seriøst jeg hakke peil, men siden vi ikke har hlrt noe gikk det sikkert relativt smertefritt for seg. De satt vel inne i leilighetene og furtet.

Det kan vel også tenkes at en og annen muslimsk skaphomse så med lengsel på transene og lærhomsene bak fortrekte gardiner, og lovet seg selv at "neste år...."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Å, gjorde de? Hvordan gikk det? Grønland er jo ikke hovedstadens mest homovennlige sone.

 

Paraden har gått igjennom Grønland de siste årene, men husker ikke hvilket år de valgte å legge den gjennom Grønland. Godt mulig det bare er et par-tre år siden. 

 

Tror det er noen som har opplevd litt ubehageligheter, men det var en som opplevde noe i fjor helt i starten av paraden, men generelt tror jeg det går helt fint. Den gangen jeg har stått nede på Grønland for å se på paraden har det vært litt hvisking av ulumskheter, men jeg har ikke sett eller hørt noe mer enn det. Tror det går veldig bra :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Det kan vel også tenkes at en og annen muslimsk skaphomse så med lengsel på transene og lærhomsene bak fortrekte gardiner, og lovet seg selv at "neste år...."

 

Eller at små unger ser at det er fullt mulig å være homofil, og at det er mange som er det :) Syns det er kjempeflott at paraden går gjennom Grønland, og nå altså gjennom dette området i Sverige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paraden har gått igjennom Grønland de siste årene, men husker ikke hvilket år de valgte å legge den gjennom Grønland. Godt mulig det bare er et par-tre år siden. 

 

Tror det er noen som har opplevd litt ubehageligheter, men det var en som opplevde noe i fjor helt i starten av paraden, men generelt tror jeg det går helt fint. Den gangen jeg har stått nede på Grønland for å se på paraden har det vært litt hvisking av ulumskheter, men jeg har ikke sett eller hørt noe mer enn det. Tror det går veldig bra :)

"Hvisking av uhumskheter"?

Det er bra. Når man begynner å hviske, så er det et tegn på at man ikke føler seg så trygg på at det er sosialt akseptabelt, det man tenker å si.

Youtubers rapporterer fin stemning.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

"Hvisking av uhumskheter"?

Det er bra. Når man begynner å hviske, så er det et tegn på at man ikke føler seg så trygg på at det er sosialt akseptabelt, det man tenker å si.

Youtubers rapporterer fin stemning.

 

Var kanskje litt rar beskrivelse det der, men altså hvisking av type: ekkelt, ikke greit og slikt.

 

Enig i deg i at hviskingen kan være et tegn på man føler seg i mindretall. Og de som ikke aksepterer homofile er virkelig i et mindretall når de står gatelangs på Grønland under paraden.  Men fint at de faktisk ser på allikevel. Kanskje det kan endre noen tanker etter hvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var kanskje litt rar beskrivelse det der, men altså hvisking av type: ekkelt, ikke greit og slikt.

 

Enig i deg i at hviskingen kan være et tegn på man føler seg i mindretall. Og de som ikke aksepterer homofile er virkelig i et mindretall når de står gatelangs på Grønland under paraden.  Men fint at de faktisk ser på allikevel. Kanskje det kan endre noen tanker etter hvert. 

En tidligere kollega av meg som var åpent lesbisk, fortalte at det var Pride-Paraden som fikk henne ut av skapet. Hun hadde blitt "forført" av en venninne samme år, og de hadde hatt et litt fordekt forhold, helt til venninna inviterte henne med seg til Oslo for å se paraden og delta i feiringa.

Hun sa det var som en bør som ble lettet av henne, og uka etter rekrutterte hun broren sin som moralsk støtte, og reiste hjem for å fortelle foreldrene om det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.facebook.com/events/1607616332820322/

Dette blir jo meget spennende! :) Det komiske er at venstresiden og homoaktivister kritiserer eventen og mener at det er rasistisk og hets å arrangere dette. Fordi - wait for it- at det vil STØTE dem!!!!

Anonymous poster hash: d5c74...117

Haha, er det sant? Venstreekstremistene har virkelig gått for langt nå xD

Anonymous poster hash: 25127...420

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

En tidligere kollega av meg som var åpent lesbisk, fortalte at det var Pride-Paraden som fikk henne ut av skapet. Hun hadde blitt "forført" av en venninne samme år, og de hadde hatt et litt fordekt forhold, helt til venninna inviterte henne med seg til Oslo for å se paraden og delta i feiringa.

Hun sa det var som en bør som ble lettet av henne, og uka etter rekrutterte hun broren sin som moralsk støtte, og reiste hjem for å fortelle foreldrene om det.

 

Så bra :) For mange er nok paraden veldig viktig, og årets høydepunkt også. Jeg syns alltid det er så godt å se at det er så mange homofile, så mange ulike mennesker og at jeg kan se mange samlet. Selv om jeg vet at det ikke stemmer, så føler jeg meg litt ensom-homofil innimellom: Jeg er den eneste homofile i venninnegjengen, den eneste åpne på avdelingen hvor jeg jobber, eneste homofile paret i oppgangen , eneste i familien osv. Det virker av og til som det er så få homofile. Og da er det godt å se at det er så utrolig mange innimellom. 

 

Nå kunne jeg ønsker at jeg var i Stockholm denne helgen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra :) For mange er nok paraden veldig viktig, og årets høydepunkt også. Jeg syns alltid det er så godt å se at det er så mange homofile, så mange ulike mennesker og at jeg kan se mange samlet. Selv om jeg vet at det ikke stemmer, så føler jeg meg litt ensom-homofil innimellom: Jeg er den eneste homofile i venninnegjengen, den eneste åpne på avdelingen hvor jeg jobber, eneste homofile paret i oppgangen , eneste i familien osv. Det virker av og til som det er så få homofile. Og da er det godt å se at det er så utrolig mange innimellom. 

 

Nå kunne jeg ønsker at jeg var i Stockholm denne helgen! 

Jeg mener å ha lest at man regner med at ca 5% av befolkningen er homofile, så av hver 20. du treffer på gata er 1 av dem homofil. Det er jo ganske mange totalt sett, men sikkert en god del som ikke er åpne om det. På den ene siden er det synd (hvis de føler at de må holde det skjult), på den andre siden burde det være et ikke-tema om man faller for noen av motsatt eller samme kjønn (eller begge deler).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres kjempefint ut. Skjønner ikke helt at dette blir et stort fuzz, eller at noen påstår at dette er rasisme. Virker så fjernt at jeg knapt vet hvor jeg skal starte, og sier litt om hvor virkelighetsfjern noen organisasjoner på venstresiden har blitt. Helt utrolig, og håper at de fleste på venstresiden ser galskapen i slike påstander. Jeg tror iallefall det.

 

Når det kommer til hvilken effekt dette kan ha, så håper/tror jeg at dette kan være bra, da det finnes innvandrermiljøer der homofile har problemer med å komme ut, eller blir diskriminert. Det er også en problemstilling som har vært problematisk og stille om, nettopp på grunn av idiot grupperinger på venstresiden har hatt et merkelig forhold til akkurat dette. 

 

Synes Richard Dawkins sier det godt:

 

https://twitter.com/RichardDawkins/status/624122989529972736

 

To place an LGBT parade” [in a Muslim area of Sweden] “is an expression of pure racism.” Sums up the pathetic Left.

Endret av Snof
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres kjempefint ut. Skjønner ikke helt at dette blir et stort fuzz, eller at noen påstår at dette er rasisme. Virker så fjernt at jeg knapt vet hvor jeg skal starte, og sier litt om hvor virkelighetsfjern noen organisasjoner på venstresiden har blitt. Helt utrolig, og håper at de fleste på venstresiden ser galskapen i et slike påstander. Jeg tror iallefall det.

 

Når det kommer til hvilken effekt dette kan ha, så håper/tror jeg at dette kan være bra, da det finnes innvandrermiljøer der homofile har problemer med å komme ut, eller blir diskriminert. Det er også en problemstilling som har vært problematisk og stille om, nettopp på grunn av idiot grupperinger på venstresiden har hatt et merkelig forhold til akkurat dette. 

 

Synes Richard Dawkins sier det godt:

 

https://twitter.com/RichardDawkins/status/624122989529972736

 

To place an LGBT parade” [in a Muslim area of Sweden] “is an expression of pure racism.” Sums up the pathetic Left.

 

Ser også at han blir konfrontert med at det er noen fascister på høyresiden som organiserer marsjen. 

 

Han sier igrunn, so what? Fortsatt patetisk å kalle det rasisme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres kjempefint ut. Skjønner ikke helt at dette blir et stort fuzz, eller at noen påstår at dette er rasisme. Virker så fjernt at jeg knapt vet hvor jeg skal starte, og sier litt om hvor virkelighetsfjern noen organisasjoner på venstresiden har blitt. Helt utrolig, og håper at de fleste på venstresiden ser galskapen slike påstander. Jeg tror iallefall det.

 

Når det kommer til hvilken effekt dette kan ha, så håper/tror jeg at dette kan være bra, da det finnes innvandrermiljøer der homofile har problemer med å komme ut, eller blir diskriminert. Det er også en problemstilling som har vært problematisk og stille om, nettopp på grunn av idiot grupperinger på venstresiden har hatt et merkelig forhold til akkurat dette. 

 

Synes Richard Dawkins sier det godt:

 

https://twitter.com/RichardDawkins/status/624122989529972736

 

To place an LGBT parade” [in a Muslim area of Sweden] “is an expression of pure racism.” Sums up the pathetic Left.

 

 

"Herlig" å se kommentarene/svarene under RD's korte og konsise oppsummering.

 

Se hvor desperate sosserne/snillistene blir når noen kaller en spade for en spade   :blomst:  :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...