AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #21 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har hatt 4-500 uten å være dødssyk.. Anonymous poster hash: 6fbaf...8a1
Maleficenta Skrevet 27. juli 2015 #22 Skrevet 27. juli 2015 (endret) Oi. Er ikke rart jeg er syk da...Anonymous poster hash: 604e8...688 Eh nei.. det betyr at du har en infeksjon i kroppen. Men 125 er vel normalt dersom du faktisk er syk da. Endret 27. juli 2015 av Maleficenta
Silfen Skrevet 27. juli 2015 #23 Skrevet 27. juli 2015 125 er vel ikke SÅÅ høyt? Har hatt 180 selv uten å være dødssyk.Anonymous poster hash: b9b4a...951 Hehe, samme her. Men det er vel kanskje forskjell på sykdommer. Høyeste jeg har fått målt er 595 og da var jeg ganske oppegående.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2015 #24 Skrevet 27. juli 2015 Hehe, samme her. Men det er vel kanskje forskjell på sykdommer. Høyeste jeg har fått målt er 595 og da var jeg ganske oppegående. Jeg har hatt 640 en gang og da lå jeg og trodde jeg var med i en sci-fi film. Verden hadde plutselig fått masse rare effekter og samboeren prata veldig merkelig. Det gikk fint da! Og du må få skryt for å være veldig tøff med så høy crp, jeg vil nesten at du skal være syk for meg hver gang nå Anonymous poster hash: 2c5eb...3d7
Silfen Skrevet 27. juli 2015 #25 Skrevet 27. juli 2015 Jeg har hatt 640 en gang og da lå jeg og trodde jeg var med i en sci-fi film. Verden hadde plutselig fått masse rare effekter og samboeren prata veldig merkelig. Det gikk fint da! Og du må få skryt for å være veldig tøff med så høy crp, jeg vil nesten at du skal være syk for meg hver gang nå Anonymous poster hash: 2c5eb...3d7 Men det kommer vel gjerne igjen an på hva det er og hvordan man reagerer generelt? Jeg tror jeg tåler ting veldig godt, sist jeg var innlagt og så følte jeg meg jo ikke syk i det hele tatt, men var visst det.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #26 Skrevet 28. juli 2015 Men det kommer vel gjerne igjen an på hva det er og hvordan man reagerer generelt? Jeg tror jeg tåler ting veldig godt, sist jeg var innlagt og så følte jeg meg jo ikke syk i det hele tatt, men var visst det. Ja, du har helt rett men jeg var heeeeelt borte med infeksjonen min. Hadde tvilling i rumpa som jeg trodde var et forslått halebein. Legen sa "oisann, denne har du gått med lenge.." Ble heldigvis kjapt frisk igjen da, men jeg er helt sikker på at du hadde tålt det bedre enn meg Anonymous poster hash: 2c5eb...3d7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #27 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har vært på 300 og var potensielt livstruende syk. Kommer kanskje mer an på hva som er årsaken enn hva crp ligger på. Kanskje det er bra at den er høy, viser kanskje at immunforsvaret jobber effektivt... Håper antibiotikaen virker og at du snart blir frisk! : ) Anonymous poster hash: a5c18...bdf
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2015 #28 Skrevet 28. juli 2015 Jeg har vært på 300 og var potensielt livstruende syk. Kommer kanskje mer an på hva som er årsaken enn hva crp ligger på. Kanskje det er bra at den er høy, viser kanskje at immunforsvaret jobber effektivt... Håper antibiotikaen virker og at du snart blir frisk! : ) Anonymous poster hash: a5c18...bdf Er heldigvis mye bedre i dag Anonymous poster hash: 604e8...688
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå