Gå til innhold

Dette MÅ være tidenes mest idiotiske blogg!

ClosedParadise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes bloggen hans er gøy :)

Tror de som har mest i mot bloggen er de som trodde de hadde fått virus på pc pga giraffebildet, eller de som fryktet sommerbading grunnet hvithai i Bergen ;)

Ta dere sammen. Le litt.

Men igjen...Folk er ekstremt lettlurte...

Iallefall mine venner :fnise:

Hadde en diskusjon med ei venninne ang. Det giraffbildet, hun var seriøst helt fra seg :skratte: Og ble rimelig forbannet når hun fant ut at det hele var en spøk x)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha 😄 hadde tatt seg ut om jeg var Rene Kleveland 🙊

Syntes bare det var så idiotisk å legge ut lenke til bloggen hans, særlig sånn i slutten av måneden - og han kunne godt ha oppretta en falsk profil på KG for å selv spre sprøytet sitt 😛

Jeg gidder ikke å gi han månedslønn i alle fall 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes bare det var så idiotisk å legge ut lenke til bloggen hans, særlig sånn i slutten av måneden - og han kunne godt ha oppretta en falsk profil på KG for å selv spre sprøytet sitt 😛

Jeg gidder ikke å gi han månedslønn i alle fall 😊

Nei beklager da, for at jeg la ut lenke. Er vel bare å ikke trykke på den. Jeg visste ikke at lønna hans fløy i været på denne måten. Og igjen: min profil er ikke falsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei beklager da, for at jeg la ut lenke. Er vel bare å ikke trykke på den. Jeg visste ikke at lønna hans fløy i været på denne måten. Og igjen: min profil er ikke falsk!

Han har det med å komme med et provoserende innlegg når det nærmer seg månedsbytte, ja. Kan tjene store summer dersom man ligger høyt på blogglista den 1. 🙈

Jeg anklager deg ikke for å være han, jeg mente bare at han kunne ha funnet på å laga seg en profil her eller få andre til å samarbeide med han. Gadd ikke å ta meg bryet med å sjekke profilen din 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen hans er gøy :)

Tror de som har mest i mot bloggen er de som trodde de hadde fått virus på pc pga giraffebildet, eller de som fryktet sommerbading grunnet hvithai i Bergen ;)

Ta dere sammen. Le litt.

Eeeeh.. Nei... Jeg synes bare at han er et fjols. Og det har jeg syntes helt siden innlegget her på forumet om den bloggposten som het "Hvorfor skal alle hate på meg?" gjorde meg oppmerksom på denne gjøken ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har det med å komme med et provoserende innlegg når det nærmer seg månedsbytte, ja. Kan tjene store summer dersom man ligger høyt på blogglista den 1. 🙈

Jeg anklager deg ikke for å være han, jeg mente bare at han kunne ha funnet på å laga seg en profil her eller få andre til å samarbeide med han. Gadd ikke å ta meg bryet med å sjekke profilen din 😊

Enig med at han fint kunne lagd seg en falsk profil her på kg ja. Uten tvil! Jeg opprettet denne tråden fordi han provoserer meg så innmari hardt! 😄 Men da vet jeg det, flaks jeg ikke har sjekket bloggen hans på lang lang stund. Tenkte bare å lage en tråd om denne forferdelige tråden .. Uff, for noe møk!😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med at han fint kunne lagd seg en falsk profil her på kg ja. Uten tvil! Jeg opprettet denne tråden fordi han provoserer meg så innmari hardt! 😄 Men da vet jeg det, flaks jeg ikke har sjekket bloggen hans på lang lang stund. Tenkte bare å lage en tråd om denne forferdelige tråden .. Uff, for noe møk!😄

"Lage en tråd om denne forferdelige bloggen* skulle det stå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Både han og hun Ninja-bloggeren klikker jeg meg sjeldent innom. Selv om de er underholdende, så er jeg stygt redd for at mange unge(og eldre) tror på mye av det de skriver.  Vil rett og slett ikke at de skal ligge så høyt på topplisten av den grunn. Den giraff-spøken viser jo bare hvor lettlurte folk er :rolleyes:

Endret av ElizabethTaylor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både han og hun Ninja-bloggeren klikker jeg meg sjeldent innom. Selv om de er underholdende, så er jeg stygt redd for at mange unge(og eldre) tror på mye av det de skriver. Vil rett og slett ikke at de skal ligge så høyt på topplisten av den grunn. Den giraff-spøken viser jo bare hvor lettlurte folk er :rolleyes:

Enig. Ninja og Rene samarbeider jo. Tror jeg da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Ninja og Rene samarbeider jo. Tror jeg da.

Det virker i allefall sånn......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker i allefall sånn......

Ja, utifra det jeg har lest på bloggene dems så er jeg 99% sikker på det 😄 lite å gjøre dem to...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utifra det jeg har lest på bloggene dems så er jeg 99% sikker på det lite å gjøre dem to...

Enig :P Men, det funker jo så hvorfor ikke lissom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...