Sitronmelis Skrevet 5. august 2015 #41 Del Skrevet 5. august 2015 Her skal jeg og være med :D vil gå ned masse før jul så jeg kan bruke trange og fine kjoler/klær igjen! Skal starte på mandag som kommer, så da får jeg bruke de neste dagene på å bygge opp motet for å gå på vekta. Har ikke veid meg på en stund og kjenner jeg gruer meg Usj, men det skal gjøres noe med! Nå har jeg utsatt dette lenge nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #42 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg blir med! Veier 80kg og er 161cm høy. I første omgang skal jeg ned 10 kg (fram til jul)! Begynner ordentlig i morgen, skal begrense godteri og potetgull, og øke treningsinnsatsen. Anonymous poster hash: 1dbeb...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftk93 Skrevet 5. august 2015 Forfatter #43 Del Skrevet 5. august 2015 Supert at flere blir med har dere fått trena idag? Her har jeg akkurat trena en økt med body revolution Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #44 Del Skrevet 5. august 2015 *FrøkenSlank* Å herre - fire dager med juicing og 0 kullsyre (verken Farris/Bris eller min elskede Pepsi Max) og jeg har minket 6cm i midjen! SEKS!!! Jeg må ha vært noe enormt oppblåst... Ikke veie/måledag før fredag, men greide ikke la være, haha!!! Anonymous poster hash: 64970...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #45 Del Skrevet 5. august 2015 Bra jobba og supert at du henger deg med Takk! Ønsker alle lykke til!! Siden jeg skriver som AB, burde jeg kanskje lage meg et "anonymt navn", så kanskje noen kjenner meg igjen fra veiedag til veiedag *fnise*Fr Fra nå av går jeg under navnet *stjernespinn* i denne tråden Anonymous poster hash: f8228...b3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missy96 Skrevet 5. august 2015 #46 Del Skrevet 5. august 2015 (endret) Jeg blir med! Veier 80kg og er 161cm høy. I første omgang skal jeg ned 10 kg (fram til jul)! Begynner ordentlig i morgen, skal begrense godteri og potetgull, og øke treningsinnsatsen. Anonymous poster hash: 1dbeb...5ef Skal ikke være anonym lenger hehe Endret 5. august 2015 av missy96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #47 Del Skrevet 6. august 2015 Blir med jeg også :-) dette er vel forsøk nr 300 vil jeg tro, men denne gang vil jeg virkelig klare det. Har tidligere gått ned opptil 30 kg, men da var startvekten lavere enn nå, så ja, alt har kommet på igjen. Startet på mandag som var, startvekt var da hele 135.8 fordelt på 175 cm. En snikveiing I dag viste 131.8, så mye vann har forsvunnet :-) 03.08 - 135.8 06.08 - 131.8Anonymous poster hash: cdadb...900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftk93 Skrevet 6. august 2015 Forfatter #48 Del Skrevet 6. august 2015 Blir med jeg også :-) dette er vel forsøk nr 300 vil jeg tro, men denne gang vil jeg virkelig klare det. Har tidligere gått ned opptil 30 kg, men da var startvekten lavere enn nå, så ja, alt har kommet på igjen. Startet på mandag som var, startvekt var da hele 135.8 fordelt på 175 cm. En snikveiing I dag viste 131.8, så mye vann har forsvunnet :-) 03.08 - 135.8 06.08 - 131.8Anonymous poster hash: cdadb...900 Wow!!! Bare wow!!! Så flink du har vært!! Knall bra jobba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #49 Del Skrevet 6. august 2015 *FrøkenSlank* I dag var femte dag på juicekuren min (som egentlig varer til og med lørdag) - men jeg kjente allerede i går at jeg må begynne å spise litt mer allerede nå. Litt småør og en del hodepine, selv om jeg drikker masse vann (og flyr på do hele tiden). Så jeg startet dagen idag med et rugsprø med grov leverpostei og masse agurk, i tillegg til halvparten av den grønne frokostjuicen min. Det hjalp mye, formen er mye bedre idag! Dagens middag ble sunn, enkel og supergod - tomatsalat av 3 store tomater, en finhakket fersk rødløk, hakka urter fra Hagen (persille, basilikum, mynte, koriander), en halv avocado - og siden jeg er heeeelt crazy: 30gr chevre smuldret over! Dressing av en ts olivenolje og en ts balsamico, hvorav det meste lå igjen på tallerkenen etterpå... Gleder meg til veiing og måling i morgen tidlig!Anonymous poster hash: 64970...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. august 2015 #50 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg vil gjerne være med her, hvis det er plass for en som foreløbig har som mål å stabilisere vekta. Jeg har lagt på meg noen kilo i sommermåndene, og før jeg prøver å gå ned igjen vil jeg gjerne stabilisere vekta. Hvis ikke blir det veldig lett jo-jo slanking. Jeg vet ikke hvor mye jeg veier nå, men det er over 110, kanskje også over 115. Skal veie meg på mandag, siden det er den offisielle veiedagen her i tråden. (Hvis ikke ville det blitt fredager.) Planen fremover: Kutte ut brus (også lettbrus) og godterier i ukedagene. En daglig gåtur (kort, og i rolig tempo, formålet er først og fremst å få inn vanen). Er det plass til meg? I så fall kaller jeg meg "stabilisatoren" i denne tråden. Anonymous poster hash: 6af1b...2d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missy96 Skrevet 6. august 2015 #51 Del Skrevet 6. august 2015 Da er dagens treningsøkt unna gjort: gåtur på 1t 30 min, og 6km Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftk93 Skrevet 6. august 2015 Forfatter #52 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg vil gjerne være med her, hvis det er plass for en som foreløbig har som mål å stabilisere vekta. Jeg har lagt på meg noen kilo i sommermåndene, og før jeg prøver å gå ned igjen vil jeg gjerne stabilisere vekta. Hvis ikke blir det veldig lett jo-jo slanking. Jeg vet ikke hvor mye jeg veier nå, men det er over 110, kanskje også over 115. Skal veie meg på mandag, siden det er den offisielle veiedagen her i tråden. (Hvis ikke ville det blitt fredager.) Planen fremover: Kutte ut brus (også lettbrus) og godterier i ukedagene. En daglig gåtur (kort, og i rolig tempo, formålet er først og fremst å få inn vanen). Er det plass til meg? I så fall kaller jeg meg "stabilisatoren" i denne tråden. Anonymous poster hash: 6af1b...2d5 Klart det er plass til deg, velkommen skal du være Planen din høres bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftk93 Skrevet 6. august 2015 Forfatter #53 Del Skrevet 6. august 2015 Idag ble det ingen trening, for første gang 16 dager, så da synes jeg det var lov med en treningsfri dag. Har hatt det så travelt ellers idag, så hadde rett og slett ikke ork. Men har holdt meg til mine 1250 kalorier :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #54 Del Skrevet 7. august 2015 *FrøkenSlank* VEIEDAG! Vekta viste minus 3,6kg!!! Digg! Jadda, vann og annen dritt men samme det - det skal også ut. Og en skikkelig fin og motiverende start, ikke minst. Over helgen skal jeg fortsette mer normalt kosthold (sunn mat, ikke bare juice) og da kan jeg endelig få startet trening også (trener ikke når jeg ikke spiser). Nå skal jeg ta helg med gooood samvittighet. For meg er det litt viktig å "planlegge" helgen - er vel kanskje mer bevisstgjøring - så jeg ikke går på en smell. Jeg reiser bort og skal bl a i 60års-lag - så jeg vet det mest sannsynlig blir både et restaurantbesøk i kveld i tillegg til stor buffet og kakebord i morgen. Min plan for helgen er: tenke porsjonskontroll, kjenne etter når jeg er mett (spise sakte!). Ingen vin, ingen brus. Ikke godis/sjokolade, men jeg kan spise tilsvarende et lite kakestykke fra kakebordet om jeg har veldig lyst på det. God helg alle sammen!Anonymous poster hash: 64970...8db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftk93 Skrevet 7. august 2015 Forfatter #55 Del Skrevet 7. august 2015 *FrøkenSlank* VEIEDAG! Vekta viste minus 3,6kg!!! Digg! Jadda, vann og annen dritt men samme det - det skal også ut. Og en skikkelig fin og motiverende start, ikke minst. Over helgen skal jeg fortsette mer normalt kosthold (sunn mat, ikke bare juice) og da kan jeg endelig få startet trening også (trener ikke når jeg ikke spiser). Nå skal jeg ta helg med gooood samvittighet. For meg er det litt viktig å "planlegge" helgen - er vel kanskje mer bevisstgjøring - så jeg ikke går på en smell. Jeg reiser bort og skal bl a i 60års-lag - så jeg vet det mest sannsynlig blir både et restaurantbesøk i kveld i tillegg til stor buffet og kakebord i morgen. Min plan for helgen er: tenke porsjonskontroll, kjenne etter når jeg er mett (spise sakte!). Ingen vin, ingen brus. Ikke godis/sjokolade, men jeg kan spise tilsvarende et lite kakestykke fra kakebordet om jeg har veldig lyst på det. God helg alle sammen!Anonymous poster hash: 64970...8db Så urolig bra!!! Kjempeflink har du vært 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #56 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg er og med og skal ned 5 kg. Startvekt 63 kg og høyde 169 cm. Satser på protein og karbohydrater i kombinasjon med styrketrening samt bare litt kondisjonstrening. Håper på å gå ned innen november/desember. Anonymous poster hash: efa75...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftk93 Skrevet 9. august 2015 Forfatter #57 Del Skrevet 9. august 2015 Da er dagens trening unnagjort! Ble tretti minutter intervalltrening i går og i dag på mølla ble dessverre litt mye grillmat og is igår da vi var på besøk, men når man er på besøk kan man vel unne seg litt spiste bare en kule med is, men ble mye god mat 😋 hvordan har helgen deres gått? Kjenner jeg er litt nervøs for veiedag i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente*25 Skrevet 9. august 2015 #58 Del Skrevet 9. august 2015 Blir med jeg også :-) dette er vel forsøk nr 300 vil jeg tro, men denne gang vil jeg virkelig klare det. Har tidligere gått ned opptil 30 kg, men da var startvekten lavere enn nå, så ja, alt har kommet på igjen. Startet på mandag som var, startvekt var da hele 135.8 fordelt på 175 cm. En snikveiing I dag viste 131.8, så mye vann har forsvunnet :-) 03.08 - 135.8 06.08 - 131.8Anonymous poster hash: cdadb...900 Tenker jeg skriver med nick fra nå av. Helgen har gått fint. Ingen utskeielser, lørdagskosen ble gulrøtter med dip laget av mager kesam. I tillegg har jeg funnet meg en rute på ca 4 km, som jeg planlegger å gå daglig. Uansett vær og vind. Målet er å hele tiden bruke mindre tid på denne ruten, og etter hvert kunne jogge hele turen. Men me 130 kilo å drasse på er det tungt nå i starten. For motivasjonens del er det fint med en app som forteller både hva jeg forbrenner, hvor langt jeg har gått, hvor mye av turen som er jogget osv. Uten den appen er jeg sikker på at dørstokkmila ville vært mye tyngre. Jeg har også en samboer som har noen kilo for mye, og som har ønsket det nye kostholdet jeg har prakket på familien hjertelig velkommen. Det hjelper også. Dessuten er han en fin motivasjon, ikke fordi han noen gang har sagt at vekten min plager ham, men fordi han ser at dette er noe jeg vil. Mitt største hinder er, og har alltid vært, motivasjonen. Når vekta stagnerer gir jeg opp. Det vil jeg så gjerne unngå denne gang. Håper derfor at denne ruta jeg har funnet vil gi meg motivasjon når jeg ser at jeg bruker kortere tid. Vekta har forresten også tatt kvelden nå, så jeg må ut å kjøpe ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ftk93 Skrevet 9. august 2015 Forfatter #59 Del Skrevet 9. august 2015 Tenker jeg skriver med nick fra nå av. Helgen har gått fint. Ingen utskeielser, lørdagskosen ble gulrøtter med dip laget av mager kesam. I tillegg har jeg funnet meg en rute på ca 4 km, som jeg planlegger å gå daglig. Uansett vær og vind. Målet er å hele tiden bruke mindre tid på denne ruten, og etter hvert kunne jogge hele turen. Men me 130 kilo å drasse på er det tungt nå i starten. For motivasjonens del er det fint med en app som forteller både hva jeg forbrenner, hvor langt jeg har gått, hvor mye av turen som er jogget osv. Uten den appen er jeg sikker på at dørstokkmila ville vært mye tyngre. Jeg har også en samboer som har noen kilo for mye, og som har ønsket det nye kostholdet jeg har prakket på familien hjertelig velkommen. Det hjelper også. Dessuten er han en fin motivasjon, ikke fordi han noen gang har sagt at vekten min plager ham, men fordi han ser at dette er noe jeg vil. Mitt største hinder er, og har alltid vært, motivasjonen. Når vekta stagnerer gir jeg opp. Det vil jeg så gjerne unngå denne gang. Håper derfor at denne ruta jeg har funnet vil gi meg motivasjon når jeg ser at jeg bruker kortere tid. Vekta har forresten også tatt kvelden nå, så jeg må ut å kjøpe ny. Flinkingen 👍🏻 høres ut som om du har sett Deg et fint treningsmål, og det og på sikt kunne jogge den. Kjekt at samboeren er med på sunnere kosthold. Min er og det selv om han er slank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Studentene Skrevet 9. august 2015 #60 Del Skrevet 9. august 2015 Blir med! Jeg skal gå ned ca 2-4 kg. Det kommer dog til å ta et par mnd. Sist gang jeg slanket meg trente jeg 4 ganger i uken og lå i kcal. underskudd (dagbok). Etter 1.5 mnd. hadde jeg bare gått ned èn kilo rent fett. Forbannelsen av å være normalvektig med litt ekstra på magen. Nåværende mål: Høyde 171 cm. Vekt. 62 kg. Midje: 78cm Mage: 89 cm Rumpe: 101 cm Mål: Midje: 65 cm (sånn jeg alltid har vært) Mage: 70-80 cm (vet ikke helt. Ser selv når jeg får flat mage) Rumpe 101 cm (mål nådd haha) Er pæreform, men begynner å nærme meg epleform sakte men sikkert. På tide å ta tilbake pæreformen for godt. Kroppen min trives best på ca 58 kg. Veier jeg mindre går vekta opp og stopper på 58, og veier jeg mer går jeg som regel ned igjen til normalvekta på 58 kg. Problemet nå er at jeg seriøst har stuffa fjeset med usunne søtsaker det siste halvåret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå