Gå til innhold

Ned i vekt til jul

ftk93

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Høyde: 168

Mål: 73 kg innen jul

Startvekt 24.07: 88 kg

Vekt 03.08: 85,2 kg

Vekt 10.08:

Vekt 17.08:

Vekt 24.08:

Vekt 31.08:

Vekt 07.09:

Vekt 14.09:

Total vektnedgang: 2,8 kg.

Så gøy at det går riktig vei :D Gir mer motivasjon til å fortsette !!

Wow, det var jo kjempebra! Flink du er :)

Anonymous poster hash: f810f...cac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høyde: 181 cm

Mål: 80 kg.

Startvekt 20.07: 89.5 kg

Vekt 27.07: 87.3 kg (-2.2 kg)

Vekt 03.08: 87.3 kg (---)

Vekt 10.08:

Vekt 17.08:

Var sikker på at jeg hadde gått opp mtp all alkoholen, men heldigvis ble den heller stående på det samme som forrige uke.

Har gjennomført dagens treningsøkt. Gjorde dag 1 av Kayla Itsines BBG (leg day). Beina mine er helt gele, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :-)

Målet mitt er å gå ned 6 kilo før jul. Startet for to uker siden, og har til nå gått ned 1,4 kilo (i utgangspunktet skulle jeg ned 7,4 kilo). Om jeg klarer å gå ned mer er det bare en bonus (færre kilo å sloss med neste år...).

Trener 3-5 ganger i uka, litt forskjellig hva slags trening det blir. Bruker pulsklokke og forbrenner ca 400 kalorier hver treningsøkt. Spiser rimelig sunt uten å telle kalorier, begrenser alkohol, chips og godteri til en gang i uka og moderate mengder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er 😃 tenk alle kiloene vi blir kvitt innen jul!! Godt jobba alle sammen ! Dagens trening ble en økt med body revolution før idag og en joggetur nå tilkvelds. Nå er det middag som står for tur, og det blir en kjempe god tacosalat! Masse isbergsalat, ruccola, cherrytomat, rødløk, agurk, paprika, tacokjøtt, bittelitt fullkornspasta toppa med salsa og mager kesam!! Nam! Den salaten er så god

Endret av ftk93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veide meg i går, gått ned 1,2 <3

Start: 81,7

Uke1: 80.5

Flinkingen! Tenk at neste uke ser du sikkert ikke 8 tallet mer!! Da står det mest sannsynlig 7 først!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med :-)

Målet mitt er å gå ned 6 kilo før jul. Startet for to uker siden, og har til nå gått ned 1,4 kilo (i utgangspunktet skulle jeg ned 7,4 kilo). Om jeg klarer å gå ned mer er det bare en bonus (færre kilo å sloss med neste år...).

Trener 3-5 ganger i uka, litt forskjellig hva slags trening det blir. Bruker pulsklokke og forbrenner ca 400 kalorier hver treningsøkt. Spiser rimelig sunt uten å telle kalorier, begrenser alkohol, chips og godteri til en gang i uka og moderate mengder.

Så bra jobba 👍🏻 greit å ikke sette seg for store mål også.

Kjenner at jeg tror jeg til litt hardt i med femten kilo ned før jul.. Lurer på om jeg skulle satset på ti istedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 181 cm

Mål: 80 kg.

Startvekt 20.07: 89.5 kg

Vekt 27.07: 87.3 kg (-2.2 kg)

Vekt 03.08: 87.3 kg (---)

Vekt 10.08:

Vekt 17.08:

Var sikker på at jeg hadde gått opp mtp all alkoholen, men heldigvis ble den heller stående på det samme som forrige uke.

Har gjennomført dagens treningsøkt. Gjorde dag 1 av Kayla Itsines BBG (leg day). Beina mine er helt gele, haha.

Da har du jobba bra med tanke på at vekta ikkr har flytta seg. Alkohol inneholder jo mye kalorier så. Ha hørt så mye om henne.. Er hun ålreit å trene til? Jeg er skikkelig jillian michaels tilhenger, men blir nysjerrig når alle prater om hun andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var motiverende! Å se for seg at neste uke så ser jeg 7- tallet i stedet for 8!!

Gikk ned til 77 etter fødselen og følte meg sååååå bra, men mye sofasliting når man ammer og lett for å sitte å spise på diverse mens man alikevel sitter det med en halv arm ledig, gjorde sitt med vekta.

Lå lenge på 79, så kom ferien!!

Jaja :)

Jeg skal ned og vet at jeg kan, men eeeeer så matlei nå !

Bare så glad for at ikke godterisuget er her nå! :)

so far so good :)

Ha en flott mandag alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

*FrøkenSlank* - ønsker ikke bruke mitt vanlige nick her, så skriver under anonym bruker...

Jeg er igang!

Startvekt: 98

Mål (i første omgang): 75

Totalt: 23kg

-----------------------------------

Har ikke satt meg datomål foreløpig, men jeg har pleid å gå ned ca 1kg/uka tidligere (jeg har tidligere gått ned 35kg, men nesten alle disse er dessverre kommet på igjen).

Min veiedag er fredag - føler det viser riktigst resultat alt-i-alt, og jeg ønsker ikke å gå med svart samvittighet for et rødvinsglass fredag og litt popcorn lørdag...

Starter denne første uka med en skikkelig juice-detox - flushe systemet skikkelig! Juicer selv, varierer med to forskjellige varianter (gulrot/grønt eple/ingefær/lime og spinat/grønnkål/agurk/selleri/grønt eple/sitron). 3 stk/daglig og i tillegg en diger salat (med "riktig" grønt) 3 ganger i løpet av uka. Masse vann selvfølgelig.

Mine "laster" som kroppen min tåler dårlig er brød, pasta, ris i tillegg til sukker - og Pepsi Max. Kutter derfor kraftig ned på alt det - Pepsi Max kan være som kos i helg (1 glass/1 boks).

Kosthold blir mest mulig rent, grønt og kalorifattig - men med gode, sunne fettkilder (veldig glad i fet fisk, avocado, kjerner/frø). Kanskje vi kan dele litt måltidsinspo etterhvert?

Trener 2 ganger/uka, ønsker å øke dette til 3-4. Mest kondisjon, men etterhvert også styrke - har en avtale om å få satt opp et grundig program så fort jeg har kommet godt igang).

Så - det var meg! Kjempemotivert iallefall!

Anonymous poster hash: 64970...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekta mi er ødelagt må kjøpe en ny vekt,fikk ikke veiet meg idag men idag er det to uker siden jeg har begynnt med min slanking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekta mi er ødelagt må kjøpe en ny vekt,fikk ikke veiet meg idag men idag er det to uker siden jeg har begynnt med min slanking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så kjekt at flere er med! Dere er flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da har du jobba bra med tanke på at vekta ikkr har flytta seg. Alkohol inneholder jo mye kalorier så. Ha hørt så mye om henne.. Er hun ålreit å trene til? Jeg er skikkelig jillian michaels tilhenger, men blir nysjerrig når alle prater om hun andre

Jeg likte i hvert fall dag 1. Det var veldig tungt og jeg syntes det var vanskelig å fullføre, men det gikk. Er så utrent  :fnise:  Jeg har blitt så imponert av resultatene til folk som følger programmet hennes. Instagram og hashtags motiverer  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening unnagjort! Bedre sent enn aldri, selv om jeg liker bedre å trene tidligere på dagen, men med en hektisk dag så ble det sånn. Matinntak idag har nok ikke vært helt på topp. Hadde middagsgjester, men droppa dessert da, bare litt mye middag. Men sånn blir det en gang iblant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kriiiiise! Pulsklokka sviktet i dag (batteriet var tomt i den delen som festes på kroppen), så bare halve treningsøkta ble registrert. Nytt batteri står øverst på handlelista i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir med! Veide 77 kg, idag veide jeg 71,1. Skal ned til 55-58. Er 158 høy :) går på lavkarbo.

Anonymous poster hash: f8228...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med! Veide 77 kg, idag veide jeg 71,1. Skal ned til 55-58. Er 158 høy :) går på lavkarbo.

Anonymous poster hash: f8228...b3f

Bra jobba og supert at du henger deg med :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Henger meg på her! :)

Tror jeg er 183 eller 184cm høy. Veier fra 88-91kg, avhengig av dagsformen.

Mål til jul: 80-82kg.

Er på lavkarbo diett selv, med trening opp til seks ganger i uken.

Lykke til alle sammen! Håper at vi alle når våre mål! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...