Gå til innhold

Hva slags str bruker du?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Gjest Morello

Topp: XXS/XS 

Bukse: S/M 

Skjørt: S

Truse: S/M

Bh: 70C/D

 

Er veldig smal i midjen, men bred over skuldre og hofter, så må ha tettsittende klær på overkroppen med mindre jeg vil se ut som en hobbit... Bukser og kjoler er også vanskelige, liker ikke at ting er trange over hoftene og rumpa, men hater når ting sitter løst over midjen. Liker best å gå naken jeg.. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke. Du kan bruke 80 cm i omkrets rundt brystet, men 85 cm er for stramt. Det gir ingen mening. Og om du virkelig er 80-85 cm rundt brystet så passer vel ikke topper til 12 år gamle barn? Jeg er 60 cm under brystet, og barnetopper sitter småstramt på meg altså..

Anonymous poster hash: 63eb3...d04

Det med barnetopper, ikek at jeg går etter my little pony og prinsesser ;)

Men de sitter perfekt til kroppen min ellers, snittet til mange av klærne sitter bra på min kropp i forhold til mye av det som selges på dameavdelingen :)

Og nei, 80DD er ikke sååå stort, men 80DD kjøpt på change kan være mindre enn 80DD kjøpt på en annen forretning... 85B-Altfor liten cup, 85C, cup'en er litt for stor, 80DD, koppen er perfekt, iallefall den kjøpt på change...

Men 85C kjøpt på kappahl & H&M er for stram, du vet vel at forskjellige forretninger fører forskjellige størrelser, du blir målt en plass, men kan være noe helt annet en annen plass? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags str bruker du? 

 

Topp/genser:

Bluse:

Skjørt:

Bukse:

Undertøy bh, truser og ikke minst stayups/strømpebukser:

 

Årsaken til at jeg spør er at jeg klarer ikke bli enig med selv hva som passer. Noe er hakket for stort og noe er mindre. Det er ikke pent noen av delene.

 

(ønsker kun seriøse svar)

 

Ha en fin dag! :blomst:

Topp/genser: M/36 (liker ikke tettsittende)

Bluse: 36

Skjørt: 36

Bukse: 27/32

Undertøy bh, truser og ikke minst stayups/strømpebukser: 75A, small, 36

Anonymous poster hash: 21558...8ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke meg du siterer, men forstår du virkelig ikke at en C-cup er mindre enn en DD-cup?

Anonymous poster hash: cabd7...fe5

Eh, nei. Hun sa for stramt. Selv om cuppen er større så er jo omkretsen faktisk den samme. Logisk at man går opp i cup, men å si at en større omkrets er strammere er jo helt fjernt å si.

Anonymous poster hash: 63eb3...d04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det får bli opp til henne. Hun kjenner kroppen sin best og vet hva hun er komfortabel med.

Anonymous poster hash: a7920...467

 

Du vet at det er veldig mange kvinner der ute som bruker feil størrelse? Tror det er snakk om 70-80%. Jeg trodde jeg var 75 før men det va jeg altså ikke. Hun er ikke en 80 rundt og det vil være mye mer komfortabelt med RETT størrelse...

Anonymous poster hash: 9767c...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bukse: 24/25

Skjørt og kjoler: 34

Genser,topp, osv.:xs

BH:70a

Truse:34

Er 161 cm og 50 kg. Er veldig liten. Alt på meg er smått, til og med det som egentlig burde være stort i noens øyne.

Anonymous poster hash: 81713...05d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet at det er veldig mange kvinner der ute som bruker feil størrelse? Tror det er snakk om 70-80%. Jeg trodde jeg var 75 før men det va jeg altså ikke. Hun er ikke en 80 rundt og det vil være mye mer komfortabelt med RETT størrelse...

Anonymous poster hash: 9767c...268

Er da vel fult mulig det da. Jeg bruker selv samme størrelse, er liten petit og veier ikke mer en 53kg. Har målt hos både change og Victoria Secret mange ganger. Kjøper jeg noe strammere skjærer bh'en seg inn i huden og lager dype røde merker

Anonymous poster hash: 0fa93...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp/genser: S/36. Innimellom M/38

Jeans: S/27. Innimellom 28.

Andre bukser som er mer løssittende: S/36

Skjørt og kjoler S/36

Truser: M/38. Liker at de er litt løse.

BH: 80A (små pupper og bred i omkretsen, svært sexy)

Anonymous poster hash: ff9a7...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da vel fult mulig det da. Jeg bruker selv samme størrelse, er liten petit og veier ikke mer en 53kg. Har målt hos både change og Victoria Secret mange ganger. Kjøper jeg noe strammere skjærer bh'en seg inn i huden og lager dype røde merker

Anonymous poster hash: 0fa93...b36

Victoria's Secret måler ikke rett. Change gjør. Da kan de ha målt feil eller så er du veldig bred. Da mener jeg VELDIG bred. BH skal sitte noenlunde stramt. Jeg får også røde merker.

Anonymous poster hash: 9767c...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djii, slutt å diskuter det der...
Altså, jeg kan ikke gå inn på lindex, H&M, Kappahl og diverse andre "billig" kjeder for BH, fordi ingen av de passer meg,  enten er cup'en for stor, for liten, eller så sitter bh'en for stram, eller for løs...
Altså..
Jeg må gå til Change og ett par andre undertøysbutikker, det som er surt er heller det at BH'ene koster litt ekstra, men de varer igjen litt lengre :)
Og jeg vet hvilken størrelse jeg bruker...Så trenger ikke deres "Jeg tviler at du bruker den størrelsen..."
Jeg har funnet en størrelse som passer meg perfekt :)



 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victoria's Secret måler ikke rett. Change gjør. Da kan de ha målt feil eller så er du veldig bred. Da mener jeg VELDIG bred. BH skal sitte noenlunde stramt. Jeg får også røde merker.

Anonymous poster hash: 9767c...268

Har målt flere ganger hos change også.

Ja jeg er tydeligvis bred over ribbeina, selv om jeg er relativt slank og liten. Er 155cm høy og vekten varierer fra 50-53kg.

Målebåndet viser 81cm under brystene.

Anonymous poster hash: 0fa93...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker alt fra S-XL, er så mange forskjellige størrelser. Noen plagg liker jeg er litt stort. Men som regel er det;

Topp/genser: M

Bluse: varierer veldig, noen ganger klarer jeg å kneppe M over puppene. ellers er det L.

Skjørt: S/M

Bukse: S/M/L. kommer an på hvor mye stretch det er og ikke minst hvordan buksen er i størrelsen. har tynne ben, men litt stor rumpe. vanskelig!

BH: 75F

Truse: bruker som regel halvstring i størrelse S. skal det dekke mer av rumpa må jeg ha M.

Stayups/strømpebukser: M.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...