Gå til innhold

Hva slags str bruker du?


tonelise10

Anbefalte innlegg

Topp/genser: S/M

Bluse: S/M

Skjørt: M

Bukse: Veldig varierende fra butikk til butikk og merke. Har bukser i alt fra 38 til 42.

BH: 80C

Truser: 38

80c?? Jeg tror du bruker feil BH-størrelse, kvinne!! Gå inn på change og mål deg. Jeg vil tro du er 60-65 etter å ha sett bilde av deg i bildetråden.

Anonymous poster hash: 9767c...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

80c?? Jeg tror du bruker feil BH-størrelse, kvinne!! Gå inn på change og mål deg. Jeg vil tro du er 60-65 etter å ha sett bilde av deg i bildetråden.

Anonymous poster hash: 9767c...268

 

No shit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp/genser: S/M.

Bluse: S/M, men mest M da jeg er bred over skuldrene.

Skjørt: 36/38

Bukse: 28-29 (Stretch jeans)

BH: 65DD

Truser: S-M

 

Jeg prøver å gå ned i vekt og er midt i mellom to størrelser selv. For ca. 10 kg siden var jeg M-L. Noen ganger XL (bukser).  Størrelsen kommer helt an på stoffet og fasongen. Du er med andre ord ikke alene om å ha forskjellige størrelser :P

 

Til Citronella: Jeg bruker ikke de største størrelsene, men er likevel lett overvektig/lubben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

 

80c?? Jeg tror du bruker feil BH-størrelse, kvinne!! Gå inn på change og mål deg. Jeg vil tro du er 60-65 etter å ha sett bilde av deg i bildetråden.

Anonymous poster hash: 9767c...268

 

 

Nope, tror den er ganske riktig ;)

 

Bildene mine i bildetråden er uansett ikke en veldig god indikator på hvilken størrelse jeg bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en interessant og variert tråd! Alle her er jo ekstra eller ekstra ekstra small...

 

Drar opp litt jeg, da.

 

Bruker stort sett M/L i alle klær, men som regel L i bukser og skjørt og M i overdeler, noen ganger L. BH-størrelsen min er 75 EE. 



Anonymous poster hash: 0b8fc...1a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, tror den er ganske riktig ;)

 

Bildene mine i bildetråden er uansett ikke en veldig god indikator på hvilken størrelse jeg bruker.

Du er jo kjempe tynn og smal!! Tror virkelig ikke størrelsen din er riktig nei. Det skader ikke å få deg målt hos en profesjonell :)

Anonymous poster hash: 9767c...268

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Honeyblossom

 

Du er jo kjempe tynn og smal!! Tror virkelig ikke størrelsen din er riktig nei. Det skader ikke å få deg målt hos en profesjonell :)

Anonymous poster hash: 9767c...268

 

Hehe takk, men 60-65 er fortsatt altfor smått. Mulig jeg kan gå ned til 75, men ikke noe lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe takk, men 60-65 er fortsatt altfor smått. Mulig jeg kan gå ned til 75, men ikke noe lenger.

Men du er definitivt mindre enn meg og jeg bruker 75. Prøvd å gå opp i cup samtidig som du går ned rundt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Men du er definitivt mindre enn meg og jeg bruker 75. Prøvd å gå opp i cup samtidig som du går ned rundt?

 

Faktisk ikke. Kanskje jeg burde prøvd  det.. får vel stikke ut en tur til helga. evt. måle selv hjemme. hvis jeg finner målebåndet mitt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får dra opp snittet betraktelig, jeg da.

 

Klær: 56,58 eller 60... Det varierer.

BH: 100H

Sko: 39-40

 



Anonymous poster hash: cabd7...fe5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så mange bittesmå mennesker det fins på KG.

Anonymous poster hash: d6ca4...638

 

 

Merkelig nok matcher det ikke bildene de har lagt ut på bildetråden  :laugh:

Anonymous poster hash: 588e1...ea4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig nok matcher det ikke bildene de har lagt ut på bildetråden  :laugh:

Anonymous poster hash: 588e1...ea4

Har ikke sett noen som ikke "matcher" enda, jeg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

80c?? Jeg tror du bruker feil BH-størrelse, kvinne!! Gå inn på change og mål deg. Jeg vil tro du er 60-65 etter å ha sett bilde av deg i bildetråden.

Anonymous poster hash: 9767c...268

 

 

 

Du tror hun er 20 cm smalere rundt kroppen?   Hadde hun vært 60 hadde jo en BH på 80 bare slengt rundt kroppen hennes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tror hun er 20 cm smalere rundt kroppen?   Hadde hun vært 60 hadde jo en BH på 80 bare slengt rundt kroppen hennes. 

Jeg har sett bilde av henne i bildetråden. Hun tynn. Jeg er ikke så slank og bruker 70. Størrelsen hennes ligger sikkert bare slengt på kroppen hennes! For hennes eget beste er det jo bare bra at hun får rett BH-størrelse?

Anonymous poster hash: 9767c...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alt i s eller xs, passer det ikke, så kjøper jeg det ikke. Har en sånn hangup på ay jeg ikke vil kjøpe større størrelser :P teit, men har alltid vært sånn....



Anonymous poster hash: 81c38...8cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp/genser: xs

Bluse: xs

Skjørt: xs

Bukse: Varierer fra merke og butikk, men rundt 24+-

Undertøy bh, truser og ikke minst stayups/strømpebukser: Bh varierer også fra billigkjeder til undertøysbutikker. Ble målt 65DD, men bruker 70B/70C ellers. Siste vet jeg faktisk ikke.

Endret av norway
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Dwight

Alt mellom L-XL, annpå formen. Kan gå ned til M i topper/gensre hvis de er løse i formen men aldri mindre enn 42 i bukse. Er en skikkelig triangel-figur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alt i s eller xs, passer det ikke, så kjøper jeg det ikke. Har en sånn hangup på ay jeg ikke vil kjøpe større størrelser :P teit, men har alltid vært sånn....

Anonymous poster hash: 81c38...8cf

Du er ikke alene. Det der er psykologisk, rett og slett. Jeg liker heller ikke å måtte kjøpe medium eller large selv om jeg har plagg av et annet merke som er større i XS.

Anonymous poster hash: a6450...c40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topp/genser: xs, s 

Bluse: xs, s 

Skjørt: 36

Bukse: 32, 34

Jeans: lengde 30

BH: 65C

Truse: s



Anonymous poster hash: d1074...4de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har sett bilde av henne i bildetråden. Hun tynn. Jeg er ikke så slank og bruker 70. Størrelsen hennes ligger sikkert bare slengt på kroppen hennes! For hennes eget beste er det jo bare bra at hun får rett BH-størrelse?

Anonymous poster hash: 9767c...268

 

 

 

Jeg er slank med slank midje og lite fett på overkroppen, men jeg bruker likevel 85 i bhstr, det er mange som blir overrasket.    Jeg ser ikke slik ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...