Sun Mei Skrevet 16. desember 2005 #1301 Del Skrevet 16. desember 2005 Det er med tidsur på. Ikke spør så mange spørsmål da Jeg vet hva det er, men ikke hvordan det virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 16. desember 2005 #1302 Del Skrevet 16. desember 2005 Jeg skal kose meg i helga, ikke bekymre deg for det. Jeg liker å handle gaver, jeg ELSKER å pakke inn gaver, og å lage julekort er jo kjempekoselig. Å skrive dem er kanskje ikke like gøy, og å gå på posten i dette snøværet sikkert ikke så lett med masse pakker, gleder meg ikke til å KJØRE på dette føret heller, så kanskje vi ikke drr til byen (ikke med bil i alle fall) i helga. Det skal nokbli kos uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 16. desember 2005 Forfatter #1303 Del Skrevet 16. desember 2005 Det er med tidsur på. Ikke spør så mange spørsmål da Jeg vet hva det er, men ikke hvordan det virker ← Samma det vel - så lenge mannen blir glad Jeg skal kose meg i helga, ikke bekymre deg for det. Jeg liker å handle gaver, jeg ELSKER å pakke inn gaver, og å lage julekort er jo kjempekoselig. Å skrive dem er kanskje ikke like gøy, og å gå på posten i dette snøværet sikkert ikke så lett med masse pakker, gleder meg ikke til å KJØRE på dette føret heller, så kanskje vi ikke drr til byen (ikke med bil i alle fall) i helga. Det skal nokbli kos uansett. ← For å si det slik så er det å KJØRE det jeg hadde sett minst mørkt på av det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. desember 2005 #1304 Del Skrevet 17. desember 2005 Innimellom bytur, julegavekjøping, kleskjøp og husvask til jul så er jeg innom og litt på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 17. desember 2005 #1305 Del Skrevet 17. desember 2005 Samma det vel - så lenge mannen blir glad For å si det slik så er det å KJØRE det jeg hadde sett minst mørkt på av det der... ← Sikkert, men jeg har svært lite erfaring med å kjøre, ettersom vi bare fikk bilen for en måned siden, så jeg likte ikke tanke på å kjøre. Vel, jeg gikk inn til byen jeg da. Og fikk tak i gave til sambo og min venninne, så da mangler jeg bar min familie, som vi dkal ordne, muligens i morgen. Det går så fint så. Det eneste som var stress i byen i dag, det var postkontoret.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #1306 Del Skrevet 17. desember 2005 Innimellom bytur, julegavekjøping, kleskjøp og husvask til jul så er jeg innom og litt på deg ← Endelig hjemme igjen, så da kan jeg litt på deg også... Sikkert, men jeg har svært lite erfaring med å kjøre, ettersom vi bare fikk bilen for en måned siden, så jeg likte ikke tanke på å kjøre. Vel, jeg gikk inn til byen jeg da. Og fikk tak i gave til sambo og min venninne, så da mangler jeg bar min familie, som vi dkal ordne, muligens i morgen. Det går så fint så. Det eneste som var stress i byen i dag, det var postkontoret.... ← Med ny bil så forstår jeg deg ja. Hadde ikke fått med meg at dere har kjøpt ny bil jeg... Du får ha lykke til i morgen også da. Selv er jeg glad jeg bare skal være hjemme i hele morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. desember 2005 #1307 Del Skrevet 18. desember 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. desember 2005 #1308 Del Skrevet 18. desember 2005 Må bare fortelle til noen I dag fikk jeg sms fra en venninne som har prøvd å få barn i maaaaange år og gått gjennom mange IVF of mange fryseforsøk. Jeg har aldri skjønt at de har orket å gå gjennom dette så mange ganger, men nå er de gravide ÅÅÅÅ, jeg ble så glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. desember 2005 #1309 Del Skrevet 18. desember 2005 Og nå kan jeg bekrefte at ALLE julegaver (bortsett fra den jeg skal få...) er kjøpt inn. Så snart jeg har sett barnetv og spist middag (sånn mer eller mindre samtidig, sambo lager middagen nå, snart ferdig) så har jeg noen få julekort igjen, som jeg har begynt på, og så skal vi pakke inn alle gavene (det er jo KOS da) og i løpet av to timer må vi på Kiwi og postlegge det hele (Der er det søndagsåpent til åtte, og de er altså vårt postkontor) Enn så leng ehar det gått helt fint i all fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #1310 Del Skrevet 18. desember 2005 Må bare fortelle til noen I dag fikk jeg sms fra en venninne som har prøvd å få barn i maaaaange år og gått gjennom mange IVF of mange fryseforsøk. Jeg har aldri skjønt at de har orket å gå gjennom dette så mange ganger, men nå er de gravide ÅÅÅÅ, jeg ble så glad ← Jeg er enig med deg - det er morro når de som har slitt ekstra hardt endelig lykkes... Og nå kan jeg bekrefte at ALLE julegaver (bortsett fra den jeg skal få...) er kjøpt inn. Så snart jeg har sett barnetv og spist middag (sånn mer eller mindre samtidig, sambo lager middagen nå, snart ferdig) så har jeg noen få julekort igjen, som jeg har begynt på, og så skal vi pakke inn alle gavene (det er jo KOS da) og i løpet av to timer må vi på Kiwi og postlegge det hele (Der er det søndagsåpent til åtte, og de er altså vårt postkontor) Enn så leng ehar det gått helt fint i all fall ← Så flink du/dere har vært i dag da. Og det beste er vel at alt går "etter planen". Det er kjekt med slik "post i butikk" ja. Har det vi også (selv om det ikke er søndagsåpent her), så er det utrolig greit å ha postkontoret åpent til kl 20 på hverdager... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 19. desember 2005 #1311 Del Skrevet 19. desember 2005 Vel, noen av pakkene ble postlagt i dag tidelig, vi rakk ikke alt før de stengte i går (det re nå før jul det er søndagsåpent) men vi postla de som hastet mest i går, og de som skal til østlande i dag, de har frist i morgen. Vi postla det før åtte, så det gikk i dag likevel, egentlig. Jeg synes det gikk helt greit jeg, men julekorta kom jeg på når jeg la meg, dem hadde vi glemt å putte frimerker på og postlegge, så det får jeg gjøre i kveld. Det ordner seg, de kommer alltids frem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #1312 Del Skrevet 19. desember 2005 Det ordner seg, de kommer alltids frem. ← De kommer alltids frem ja. Og om ikke annet så er det jo koselig med en liten hilsen i romjula også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 19. desember 2005 #1313 Del Skrevet 19. desember 2005 Jeg er våken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1314 Del Skrevet 21. desember 2005 *tørker svette* Nå er smultringene i fryseren og kransekakestengene i ovnen. Det er årets julebakst (bortsett fra at jeg kjøpte smultringene av en smultringbaker i ei bod tidligere i dag da) Stua trenger en vask, og mannen ligger på soffaen og snorker. Det er han som skal vaske stua i år, og jeg gjør det IKKE for ham. Da setter jeg meg her i stedet. Kan jo kose meg litt. Julehandelen ble unnagjort i dag, og julegavene skal kjøres ut i morgen. Jo da, alt er under kontroll i år også (fortjener litt ekstra kg-kos bare av den grunn) *sjekker kransekakestenger* Mens mannen vasker stua i kveld, skal jeg "pynte" en juletrekule som skal henge på juletreet vårt (som vi kjøpte i dag) Kula skal pyntes med Lillebanans navn, samt årstallet for hans første jul (altså 2005) (altså, kula er egentlig ferdigpynta når jeg kjøpte den, men jeg skal skrive på navn og årstall bare) Tror det kan bli koselig jeg. Fikk tipset av ei venninne som også har gjort det slik med/for alle sine barn - så da må jeg også huske "å følge opp" dette da. Men det kan da ikke være umulig... Gleder meg til å starte. Men altså, først må mannen opp av soffaen *har lyst til å tyvsmake på baksten, men prøver å holde meg - er jo litt av morroa det også* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. desember 2005 #1315 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har kun bakt rundstykker i år da, så jeg er ikke så mye flinkere enn deg... Den julekuleideen var jo morsom da Kanskje jeg skal skrive den bak øret og ta den med meg til vi får bruk for den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1316 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg har kun bakt rundstykker i år da, så jeg er ikke så mye flinkere enn deg... Den julekuleideen var jo morsom da Kanskje jeg skal skrive den bak øret og ta den med meg til vi får bruk for den ← Men dere skal jo reise bort. Det skal jo ikke vi. Men jeg er SÅ lei av alle kakene som må kastes etter jul, at i år gidder jeg ikke. Baker bare det jeg VET blir spist opp *mannen sover fremdeles, og jeg har ikke smakt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 21. desember 2005 #1317 Del Skrevet 21. desember 2005 Ja, vi reiser bort. Jeg er også lei av disse småkakene man føler man MÅ spise opp i januar. Derfor ingen baking her i år, men vi har fått tre små bokser med litt småkaker fra svigermor i år også, og heg regner til og med med at det er for mye. Egentlig skulle man gått sammen og bakt noen sorter sammen og deretter delt resultatet mellom seg. Det blir jo så altfor mye om man baker bare til seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. desember 2005 Forfatter #1318 Del Skrevet 21. desember 2005 Egentlig skulle man gått sammen og bakt noen sorter sammen og deretter delt resultatet mellom seg. Det blir jo så altfor mye om man baker bare til seg selv. ← Helt enig. Og så koselig og sosialt det er da - ikke minst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. desember 2005 #1319 Del Skrevet 22. desember 2005 For mye....? Som ikke blir spist opp......? :klø: *aldri opplevd* *lyst på smultringer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1320 Del Skrevet 22. desember 2005 Jepp vi sliter med å spise opp alt. Blir jo så lei julebakst, for en får det jo servert over alt i jula. Så da holder vi oss heller til to ting som vi vet blir spist, og så serverer vi boller i stedet om det kommer besøk Lurer på om jeg skal kjøpe noen flere smultringer i dag. Kostet 400,- for 100 stk helt nystekte. Og det er jo SÅ godt... Vi får se om vi stopper når vi passerer "sjappa" i dag. Skal på sykehuset igjen i dag. Føden roper på meg Jeg får akupunktur mot bekkenløsningen av jordmødrene der. Kjekke saker - selv om det er litt langt inn. Men det er virkelig verdt det. Så mannen kommer hjem om ikke så alt for lenge for å kjøre meg. Og snart er det helg/juleferie også *jippi* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå