Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Gjest Naturelle

God formiddag!

Jeg er imponert over tålmodigheten din!! :o

Tror neppe jeg hadde vist like mye storhet overfor den lille...ville nok ha prøvd alt av gode og dårlige råd lenge før jeg kom så langt som deg!

Lykke til med fødselen, håper Mannen blir ferdig med eksamen før dere skal til pers...når dere først har gått så lang tid over termin mener jeg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men blir du ikke lei av å gå gravid' date=' da?[/quote']

Nei, jeg kan ikke si at jeg er lei av å være gravid.

Jeg nyter det 100%.

Jeg er jo litt lei av bekkensmertene, og av at det er vanskelig å få på seg sokker, osv... Men det er jo en liten pris å betale for den belønningen en får igjen...

Og jeg er jo utålmodig etter å få møte den lille, men lei kan jeg ikke si at jeg er.

Jeg synes det er fantastisk å få lov til å være gravid, og jeg vet jo ikke når/om det blir noen nestegang...

Ikke vet jeg jo hvor lenge det varer heller, så jeg "digger" egentlig hver dag.

Jeg er sikker på at jeg kommer til å savne det når lillingen er ute :Nikke:

Naturelle:

Vi har jo også prøvd "litt av hvert" for å lokke den lille ut, men det er mest for morro skyld da...

Vi har spist "fødepizza", gått tur, hatt sex :sjarmor: , drukket bitter lemmon, spist kanel, spist ananas, tatt akupunktur, og mer til... :ler:

Men det ser ikke ut til å hjelpe på vår lille.

Vel, det spiller jo ingen rolle - det er veldig morro å prøve på slike "kjerringråd" uansett.

Og selv om det ikke har virket, så får det jo tiden til å gå :wink:

Og som du sier - når h*n først har ventet så lenge nå, så kan det gjerne vente til tidligst torsdags ettermiddag før noe skjer, slik at mannen blir ferdig med sin eksamen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du synger da?

Men kan du ikke vente med den syngingen til etter kl 15 i morgen. Da er mannen ferdig med eksamenen sin, og da får h*n gjerne komme "som et lyn"...

Men frem til da kan h*n gjerne vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:o Du våger vel ikke le av sangegenskapene mine???? :tunge1::ler:

Ler da vel ikke av sangtallentet ditt...

Jeg ler med deg over at du er så snill og synger bursdagssang til alle de som har bursdag i dag... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo bra trim å ro da :Nikke::wink:

*irriterer meg over mannen som sier at han må ha PC'en for å kunne forberede seg skikkelig til eksamen i morgen* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

NÅ får du synge så mye du vil, MrsL.

Nå er mannen ferdig med eksamen, og lillingen kan bare få komme...

*venter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...