Gjest lmari Skrevet 16. januar 2005 #861 Del Skrevet 16. januar 2005 For en pøbelunge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. januar 2005 #862 Del Skrevet 17. januar 2005 *innom og klemmer vennen min oppi fjellet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. januar 2005 #863 Del Skrevet 17. januar 2005 I all verden.. Er det ikke en stund siden den 11. nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 17. januar 2005 #864 Del Skrevet 17. januar 2005 Jeg prøver å forklare h*n riktig vei ut hver gang h*n prøver seg oppover jeg, men det ser ikke ut som om h*n vil høre på mammaen sin. Starter tidlig med trass-alderen denne ungen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. januar 2005 #865 Del Skrevet 17. januar 2005 Nå har du gått nesten en uke over termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 17. januar 2005 Forfatter #866 Del Skrevet 17. januar 2005 Takk for klem, MrsL I all verden.. Er det ikke en stund siden den 11. nå? Jo, det begynner å bli noen dager, ja. Men men... Det er litt skremmende at en kan se "sammenhengen" med foreldrene allerede nå. En unge i trass før fødselen, og som i tillegg har like godt sovehjerte som foreldrene (lillingen blir rolig på kvelden i 1-2-tiden, og tar ikke opp aktiviteten før vi har passert 12 på formiddagen - akkurat som foreldrene sine) Nå har du gått nesten en uke over termin! Når vi nå tipper over til tirsdag 18., så har vi kommet en uke over termin. Tviler ikke på at det blir en uke til heller... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 17. januar 2005 #867 Del Skrevet 17. januar 2005 *krysser* Alt for at h*n snart finner veien ut. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. januar 2005 #868 Del Skrevet 18. januar 2005 Synd du bor så langt unna, ellers kunne jeg ha kommet og tatt en alvorsprat med ham/henne. :fy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #869 Del Skrevet 18. januar 2005 *viser at jeg er her i dag også* Takk for fingerkryssing, Remyline - tror nok det kan trenges. lunacia: Det hadde vært fint, men jeg skal ta den selv jeg. *øver på streng-mamma-stemmen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. januar 2005 #870 Del Skrevet 18. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. januar 2005 #871 Del Skrevet 18. januar 2005 Hei vennen :-) Nå har du prøvd å være streng. Det funker ikke. Hva med å lokke ham med hvor fint det er på utsiden? Fortelle om alt det flotte han skal oppleve i mange mange år fremover på utsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. januar 2005 #872 Del Skrevet 18. januar 2005 Det er en god idé, MrsL! Tenk så mye h*n kan oppleve her! Sove med god dyne, kose med bamser, se nye, spennende ting... Ufattelig mye spennende for små babyer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. januar 2005 #873 Del Skrevet 18. januar 2005 Ja, ikke sant?! Den taktikken må jo bare prøves ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 18. januar 2005 #874 Del Skrevet 18. januar 2005 Bare innom for og se om du er her enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #875 Del Skrevet 18. januar 2005 Jo da, Remyline. Jeg er her. Som jeg nettopp skrev i den andre dagboken min - tror jeg blir her til Dovre faller jeg ___ MrsL og lunacia. Jeg har prøvd det også. Prøvd å lokke med hvor mye kos h*n skal få, og hvor mye god mat h*n skal få, osv... Bare h*n kommer ut. Men nei da - fungerte ikke det heller... Jaja - en uke igjen må jeg da vel holde ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. januar 2005 #876 Del Skrevet 18. januar 2005 Det går helt sikkert ikke en uke til vennen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #877 Del Skrevet 18. januar 2005 Vi får se på det da. Og skulle det gå en uke så er det greit det også. Det haster jo ikke så mye, når jeg vet at h*n alikevell kommer snart, og at vi da vil få GOD tid sammen etterpå... Da her jeg ikke noen problemer med å vente en uke, nei. Har jo ventet i over 4 år allerede, så hva gjør en uke fra eller til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 18. januar 2005 #878 Del Skrevet 18. januar 2005 Sant nok det, men jeg ville vært mye mer utålmodig enn deg......... Eller kanskje ikke med tanke på hvor mye jeg gruer meg for en eventuell fødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. januar 2005 Forfatter #879 Del Skrevet 18. januar 2005 Jeg trodde også at jeg ville være veldig utålmodig når terminen nærmet seg. Men utrolig nok så er jeg ikke utålmodig. Har jo funnet ut at det ikke hjelper noe å være utålmodig - da blir jo dagene bare lengre.... Så jeg nyter egentlig hver dag - for hver dag kan være den siste. Og når jeg ser slik på det, så er det ikke så ille å vente, egentlig... (og så hjelper det vel en del at jeg psykisk har forberedt meg på å gå til overtid og igangsetting også da, slik at jeg ikke har fokusert så mye på termindatoen hele tiden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 19. januar 2005 #880 Del Skrevet 19. januar 2005 Men blir du ikke lei av å gå gravid, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå