Gjest MrsL Skrevet 5. oktober 2004 #341 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jepp, det hadde helt klart vært mest praktisk Men er nå mannfolk så praktiske av seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter #342 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nix, ikke spesielt praktisk, men god å ha alikevell Nå jobber mannen med oppgaven sin igjen, og jeg sitter her og kjeder meg. Skal lage meg kveldsmat nå, og så skal jeg legge meg under dyna sammen med den nye Arvesynd-boka (nest siste bok - hyyyl) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2004 #343 Del Skrevet 6. oktober 2004 God dag :-) Formen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #344 Del Skrevet 6. oktober 2004 Mannen jobber med nok en innleveringsoppgave. Han må bli ferdig i kveld, siden vi skal på kino i morgen, og reiser på fredagsmorgen (innlevering på fredag) Men han mener at han skal bli ferdig ganske tidlig i kveld (håper da det) *spiser banan* Burde vel lage noe middag også, men jeg vet ikke hva det skal være i dag.. *grubler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #345 Del Skrevet 6. oktober 2004 Formen i dag da? Tjo, som vanlig... Optimist i et kjedelig liv (bekkenet er ganske greit i dag, om det var det du lurte på - men så har jeg nesten bare hatt rompa mi på denne stolen i hele dag da, så jeg har ikke belastet det noe heller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2004 #346 Del Skrevet 6. oktober 2004 Kan være belastning nok å sitte så lenge... Har du ikke pakket det sexy undertøyet til turen deres ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #347 Del Skrevet 6. oktober 2004 Nei, jeg har ikke pakket det... :klø: Lurer på om det i det hele tatt finnes noe lekkert undertøy som passer fint til meg nå.... En BH er jo lett å finne, men truse (trenger jeg truse da???) Ikke har jeg pakket sex-lysten heller... Finner den ikke :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2004 #348 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva med en sånn nattkjole (kort en) i silke? Det passer du vel, og da trenger du jo ikke truse mannen sier jeg trenger ikke truse...den er jo bare i veien alikavel :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #349 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hva med en sånn nattkjole (kort en) i silke? Det passer du vel, og da trenger du jo ikke truse *lurer på når jeg skal få tid til å shoppe* Nei - da er det bedre uten noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2004 #350 Del Skrevet 6. oktober 2004 *uten en tråd* Sikkert best og veldig praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #351 Del Skrevet 6. oktober 2004 *uten en tråd* Sikkert best og veldig praktisk Anbefales i allefall Om jeg bare kunne finne den hersens sexlysta - noen råd om hvor jeg kan lete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2004 #352 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, i den boka vi har samme av Nå skal mannen og jeg ta ett bad Men først må jeg pakke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter #353 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ja, i den boka vi har samme av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2004 #354 Del Skrevet 6. oktober 2004 Ler du av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. oktober 2004 #355 Del Skrevet 6. oktober 2004 GOD TUR PÅ BRYLLUPSREISE Snakkes når du er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #356 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er nå tilbake igjen etter den mest fantastiske turen noensinne... Vi hadde det helt perfekt i sviten vår Stort bad med hverteformet boblebadekar og vindu mellom badet (badekaret) og soverommsdelen Litt upraktisk når en skulle på do, men det gikk da det også *ler* Og med badeskum i badekaret så hadde jeg det perfekt (og det hadde mannen også, sa han) I går ble han "overrasket" med t-lys langs kanten av badekaret - det ble bare SÅ romantisk... *sukk* Så der satt vi da - med hver vår flaske "champagne" (musserende vin). I 2,5 time satt vi der etter middagen i går (en middag som forresten også var fantastisk - vi koste oss i resturangen i over 2 timer. Og så lenge har vi aldri brukt i en resurang før) Mannen fikk nok å drikke under middagen da, siden han drakk "mine" 2 glass rødvin også (han fikk 4 glass rødvin til maten, samt en drink etterpå + en halv flaske sprudle-vin) Sex-lysten ble forresten funnet for min del i bunnen av badekaret, så alt gikk da egentlig greit Er vel ikke så mye mer å fortelle - alt var bare helt supert. (planlegger å ta en tur til neste år også) Nå skal jeg finne meg noe mat. Har ikke spist noe særlig med middag i dag, og jeg begynner å få halsbrann *blæh* :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 11. oktober 2004 #357 Del Skrevet 11. oktober 2004 Så härligt det låter... jag längtar efter att göra en sådan höstresa med min man. Ta tillfället i akt och vara romantiska och bara njuta. Vi hann inte riktigt det på hotellet efter vårt bröllop eftersom vi hade långväga gäster som väntade... men livet är fullt av tillfällen att njuta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter #358 Del Skrevet 11. oktober 2004 Burde gjøre en slik reise til en rutine, ja. For det er jo kjempekoselig. Er jo ikke så langt en trenger å reise for å koble helt av... *lengter til neste tur* Men en kan jo fint kose seg hjemme også. Selv om vi har falt for langt inn i rutinen om å se på TV på kveldene. Ev spise/drikke noe godt samtidig som vi ser på TV :-? Har ikke lyst til å være så "avhengig" av TV'en, men det er ikke lett å venne seg av den heller. Men kanskje nå til helga kan vi prøve å ha en TV-fri kveld Får tenke litt mer på det... ___ Nå sitter jeg og tenker på om det er mulig å ha O'boy på melkekartonen i stedet for å blande det i hvert enkelt glass.... *begynner å bli lei av å blande O'boy, men jeg "må" ha det* :oops: Men jeg tror ikke jeg tar sjansen på å blande det på kartongen. Blir sikkert masse klumper, o.l *blæh* ____ Mannen er borte for å hjelpe noen med noe greier. Jeg er ikke helt sikker på hva det er jeg. Så da sitter jeg her hjemme alene da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter #359 Del Skrevet 12. oktober 2004 Og mannen ringte nå og sa ifra om at han måtte jobbe overtid - igjen... Lurer på hva de gjør i arbeidstiden når det "alltid" er overtidsjobbing... :klø: Jaja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 12. oktober 2004 #360 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei Jeg er her, men skal nå snart stikke igjen. Hørtes ut som en helt fantastisk tur, og den vil jeg høre mer om så snart vi roer ned tempo her i stua. Sees :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå