Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nix, ikke spesielt praktisk, men god å ha alikevell :wink:

Nå jobber mannen med oppgaven sin igjen, og jeg sitter her og kjeder meg.

Skal lage meg kveldsmat nå, og så skal jeg legge meg under dyna sammen med den nye Arvesynd-boka :wink: (nest siste bok - hyyyl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen jobber med nok en innleveringsoppgave.

Han må bli ferdig i kveld, siden vi skal på kino i morgen, og reiser på fredagsmorgen (innlevering på fredag)

Men han mener at han skal bli ferdig ganske tidlig i kveld (håper da det) :roll:

*spiser banan*

Burde vel lage noe middag også, men jeg vet ikke hva det skal være i dag.. *grubler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen i dag da?

Tjo, som vanlig...

Optimist i et kjedelig liv :wink:

(bekkenet er ganske greit i dag, om det var det du lurte på - men så har jeg nesten bare hatt rompa mi på denne stolen i hele dag da, så jeg har ikke belastet det noe heller) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg har ikke pakket det...

:klø:

Lurer på om det i det hele tatt finnes noe lekkert undertøy som passer fint til meg nå....

En BH er jo lett å finne, men truse :roll:

(trenger jeg truse da???) :sjarmor:

Ikke har jeg pakket sex-lysten heller... Finner den ikke :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en sånn nattkjole (kort en) i silke? Det passer du vel, og da trenger du jo ikke truse :wink:

mannen sier jeg trenger ikke truse...den er jo bare i veien alikavel :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en sånn nattkjole (kort en) i silke? Det passer du vel, og da trenger du jo ikke truse :wink:

*lurer på når jeg skal få tid til å shoppe*

Nei - da er det bedre uten noe :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*uten en tråd* Sikkert best og veldig praktisk :wink:

Anbefales i allefall :sjarmor:

Om jeg bare kunne finne den hersens sexlysta - noen råd om hvor jeg kan lete?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er nå tilbake igjen etter den mest fantastiske turen noensinne...

Vi hadde det helt perfekt i sviten vår :Nikke:

Stort bad med hverteformet boblebadekar og vindu mellom badet (badekaret) og soverommsdelen :wink:

Litt upraktisk når en skulle på do, men det gikk da det også *ler*

Og med badeskum i badekaret så hadde jeg det perfekt :Nikke: (og det hadde mannen også, sa han)

I går ble han "overrasket" med t-lys langs kanten av badekaret - det ble bare SÅ romantisk... *sukk* Så der satt vi da - med hver vår flaske "champagne" (musserende vin). I 2,5 time satt vi der etter middagen i går (en middag som forresten også var fantastisk - vi koste oss i resturangen i over 2 timer. Og så lenge har vi aldri brukt i en resurang før) :roll:

Mannen fikk nok å drikke under middagen da, siden han drakk "mine" 2 glass rødvin også (han fikk 4 glass rødvin til maten, samt en drink etterpå + en halv flaske sprudle-vin) :wink::ler:

Sex-lysten ble forresten funnet for min del i bunnen av badekaret, så alt gikk da egentlig greit :wink::ler:

Er vel ikke så mye mer å fortelle - alt var bare helt supert. (planlegger å ta en tur til neste år også) :roll:

Nå skal jeg finne meg noe mat. Har ikke spist noe særlig med middag i dag, og jeg begynner å få halsbrann *blæh* :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så härligt det låter... jag längtar efter att göra en sådan höstresa med min man. Ta tillfället i akt och vara romantiska och bara njuta. Vi hann inte riktigt det på hotellet efter vårt bröllop eftersom vi hade långväga gäster som väntade... men livet är fullt av tillfällen att njuta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde gjøre en slik reise til en rutine, ja.

For det er jo kjempekoselig. Er jo ikke så langt en trenger å reise for å koble helt av...

*lengter til neste tur* :roll:

Men en kan jo fint kose seg hjemme også. Selv om vi har falt for langt inn i rutinen om å se på TV på kveldene. Ev spise/drikke noe godt samtidig som vi ser på TV :-?

Har ikke lyst til å være så "avhengig" av TV'en, men det er ikke lett å venne seg av den heller.

Men kanskje nå til helga kan vi prøve å ha en TV-fri kveld :Nikke:

Får tenke litt mer på det...

___

Nå sitter jeg og tenker på om det er mulig å ha O'boy på melkekartonen i stedet for å blande det i hvert enkelt glass.... :roll:

*begynner å bli lei av å blande O'boy, men jeg "må" ha det* :oops:

Men jeg tror ikke jeg tar sjansen på å blande det på kartongen. Blir sikkert masse klumper, o.l *blæh*

____

Mannen er borte for å hjelpe noen med noe greier. Jeg er ikke helt sikker på hva det er jeg.

Så da sitter jeg her hjemme alene da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og mannen ringte nå og sa ifra om at han måtte jobbe overtid - igjen... :roll:

Lurer på hva de gjør i arbeidstiden når det "alltid" er overtidsjobbing... :klø:

Jaja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::hoppe:

Hei

Jeg er her, men skal nå snart stikke igjen. Hørtes ut som en helt fantastisk tur, og den vil jeg høre mer om så snart vi roer ned tempo her i stua. Sees :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...