Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Ja, selvfølgelig skal jeg også inn. Tror du jeg slipper mannen min inn alene eller???? :wink:

Eller kanskje jeg må stå i vinduet å se at dere har det artig i lavvoen :(

:ler::tunge1:

Så da ikke at du skrev at dere måtte bli invitert :roll:

*sukk*

Får tenke på det da - om du skal få være med på morroa, eller ikke... :klø:

Men da må jeg kjøpe en ENDA større lavvo *teller penger* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoppe:

BARNETRYGD!!!!

:hoppe::roll:

Får vel satse på engangsstønaden først :Nikke:

(og pengene som mannen har investert i utenladsk valutta) :sjarmor:

___

Nå har svigerfar dratt, så nå blir det TACO!!!!

*sulten*

Hører at mannen har satt på stekepanna med kjøttdeig nå - og gått og satt seg forran PC'en sin...

*går inn på kjøkkenet for å steke kjøttdeig* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( kommer du tilbake og holder meg med selskap senere da? :(

Det gjør jeg sikkert.

Mannen forsvinner sikkert bort til sin PC eller setter på en film som jeg ikke gidder å se - og da kommer jeg hit, vet du :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:wink:

Jeg er stapp-mett, mens mannen spiser litt enda (lurer på hvor han får plass) :klø:

Har funnet en film som har reklamepause nå.

*tusler tilbake til mannen min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen gikk til midnatt i går, og da gikk vi like greit og la oss etterpå...

Mannen skulle opp tidlig for å dra på jakt i dag - og jeg orket ikke å sitte oppe alene :wink:

Nå har jeg fått hentet ned mannen fra skogen igjen - uten noen fangst denne dagen heller.... :roll:

Og i kveld skal vi på barselsbesøk til min veninne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med barselbesøk da :-)

Vi skal forhåpentligvis ut og gå en tur. Få litt luft og klarne hodet til ny jobb starter i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, jeg tror ikke det blir så særlig mye lengre dit enn det var til den forrige, men det blir mer trafikk. På forrige jobb kjørte jeg bestandig "feil" vei i forhold til andre som skulle på jobb, og dermed slapp jeg unna køene. Denne gangen må jeg over Sluppenbrua og den er en skikkelig flaksehals. I tillegg får jeg andre vakttider, slik at jeg jobber mere midt på dagen og skal hjem når køene begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og skal hjem når køene begynner.

*grøss*

Jeg HATER kø-kjøring!

Jeg blir så oppgitt når jeg er i Trondheim i rush-tiden. Særlig dersom jeg skal til CitySyd, eller noe slikt :evil:

Den brua som er i enden av bakken der (vet ikke hva den heter) - den er FORFERDELIG!!!!!

Skjønner ikke hvorfor det dannes kø der (jo, det er jo pga de som "sniker" seg inn i feltet), men... Egentlig skal det jo bare være å "peise på"... :roll:

*minnes en gang jeg kjørte i kø fra det Scandic-hotellet som lå på toppen av omkjøringsvegen og til etter rundkjøringa på Klett... grøss* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet heller ikke hva den bura heter, men vet hvilken du mener, og ja det er helt normalt med slike køer her.

Og jeg er som deg, hater køsnikere :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - vet jo at det er normalt med køer i Trondheim og andre større byer, men alikevell...

Får liksom aldri helt til å finne "roen" jeg da :oops:

Men det er heldigvis ikke så ofte jeg kjører i Trondheim på det tidspunktet da...

*lurer på hvordan mannen får til å sove på soffaen nå - med hodet 50 cm unna en ovn som det knitrer godt utav... Det MÅ da bli varmt!!!* :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God natt, alle sammen :sove:

Nå skal jeg prøve å få med meg mannen og det kranglete bekkenet mitt til sengs.... :wink:

Etter å ha stått opp kl 9 i dag, skal jeg opp kl 11 i morgen for å trene i bassenget!

Så jeg trenger søvnen min *er trett* :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger det 6 julegaver på sallongbordet :-)

Jeg har pakket inn i dag, mens mannen driver og monterer en kommode (som skal bli stellekommode med tid og stunder)

Er morro å komme igang med julegavepakkingen. Jeg synes det er kjempekoselig! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julegavepakking?? :o Allerede?? Nei, det må jeg vente med til desember. Da er det snø ute og jeg setter på en av våre jule-cd`er og sitter på golvet omgitt av papir og bånd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp... Allerede!

Er jo greit å bli ferdig med det når gavene allerede er i hus, liksom :wink:

I desember er det jo mye annet som skal gjøres... Huset skal jo pyntes til jul - og det trenger jeg en del tid til....

Har over 200 nisser som skal dukke frem litt etter litt utover desember. Og så er det jo mye annet som skjer også!

Nei - i desember i år skal jeg ikke pakke så mange gaver...

Problemet nå er jo egentlig å skaffe julegavepapir. Har lett litt i forskjellige butikker uten hell.

Men jeg kjøpte ganske mye for et år siden, så jeg har jo mye igjen. I allefall nok til julepapiret dukker opp i butikkene :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...