Chiquita Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #1421 Del Skrevet 27. januar 2006 Takk takk. Vi skal kose oss ja, det erjeg sikker på *venter på at Lillebanan skal vokne og spise frokost før vi drar* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #1422 Del Skrevet 2. februar 2006 Woho - det snør!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. februar 2006 #1423 Del Skrevet 2. februar 2006 Snø???? Hvor???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2006 #1424 Del Skrevet 15. februar 2006 Du er så stille for tiden........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1425 Del Skrevet 15. februar 2006 Du er så stille for tiden........... ← Jo, jeg er kanskje det. Har så mye å gjøre for tiden. Eller - egentlig har jeg ikke det heller, men det føles så mye i forhold til det lave energinivået mitt. Og så driver jeg å planlegger og "ordner" til det nye familiemedlemmet kommer i hus i dag. Eller kanskje det blir to... *på vei til å dra til Lillebyen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. februar 2006 #1426 Del Skrevet 15. februar 2006 TO? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1427 Del Skrevet 15. februar 2006 TO? ← Jepp, to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2006 #1428 Del Skrevet 15. februar 2006 Det var søte familiemedlemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1429 Del Skrevet 15. februar 2006 Jepp, jeg synes de er kjempesøte... Gleder meg til å få de i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. februar 2006 #1430 Del Skrevet 15. februar 2006 Når får du dem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. februar 2006 #1431 Del Skrevet 15. februar 2006 Sånne søte små kan man fint ha to av ja. Eller tre Av en eller annen grunn trodde mitt merkelige hode at du skulle ha en baby (som jo er på vei etterhvett) oget dyr som var litt... større... jeg tenkte av en eller anne grunn på en hund og tenkte "valp og baby samtidig, hva tenker hun på?" Men... for all del... seriøst... hvorfor jeg tenkte på hund vet jeg ikke... antakelig fordi min samboer veldig ønsker oss en hund, og peker på og fortelle meg om hver gang han har sett en av den rasen... som var 3 ganger bare sist uke... Men sånne søte små... ja, de er sikkert ikke like krevende å få husrene og sånn -Malama, med hundeangst i dag- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. februar 2006 Forfatter #1432 Del Skrevet 15. februar 2006 Når får du dem da? ← Egentlig skulle jeg få dem i dag, men butikken hadde stengt før vi kom oss nedover for å kjøpe "valp og baby samtidig, hva tenker hun på?" ja, de er sikkert ikke like krevende å få husrene og sånn ← Jo da, jeg ønsker meg hund også jeg, men som du skrev "hund og baby samtidig..." Venter litt med hunden enda. Dessuten har vi egentlig ikke plass til hund her vi bor nå. Så da er det bedre med en liten slørhale eller to ja... Og så er det jo positivt at jeg slipper å trimme de også. Bare huske å gi dem litt mat og rent vann innimellom *litt lat for tiden Men om du venter litt (noen år), så kommer det vel sikkert hund hit også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 15. februar 2006 #1433 Del Skrevet 15. februar 2006 Ja, de trimmer seg stort sett selv oppi er tror jeg. Slike husdyr kunne selv jeg hatt.... Men, min samboer vil ha en katt han. Og en hund. (ja, begge deler ja!) Og jeg vil ha en fulg. Og et går jo heller ikke opp i regnestykket (dette er rett og slett de dyrene vi hver for oss er vokst opp med...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. februar 2006 #1434 Del Skrevet 15. februar 2006 Kjempekoselig med slørhaler. Og så utrolig beroligende å se på. Lykke til med nye familiemedlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. februar 2006 Forfatter #1435 Del Skrevet 26. februar 2006 De nye familiemedlemmene ser ut til å kose seg masse. Heldivgis. Sliter litt med å finne ut av hvor mye mat de skal ha, men det går seg nok til. Er de sultne får de spise på planten sin :-D Derimot er det et annet lite familiemedlem som ikke har det så veldig bra for tiden; Lillebanan. Tror det er en ny tann på vei, ellers så er det sikkert bare at det skjer mye hos ham utviklingsmessig nå... De siste 3 nettene har han våknet rundt midnatt og HYLT!!!! Ikke vært mulig å trøste ham heller. Hyler i ca 15 min før han blir rolig igjen, og sovner nesten i fanget. (prøver å passe på å få ham i seng før han sovner i fanget mitt, slik at han faktisk sovner i senga si. tror det er bedre når han våkner igjen - at det er likt som når han sovnet. Vet ikke om jeg tenker feil her, men det fungerer i allefall bra) Vet ikke hva jeg skal håpe at det skyldes jeg. Tann eller utvikling... Vel, uansett så går det nok over en gang. Bare å være tålmodig det. Nå er nattas hyle-runde over, og jeg skal se om jeg ikke finner senga. Må vel finne meg to panodil mot bekkensmertene først, slik at jeg forhåpentligvis kan sove godt i natt God natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. februar 2006 #1436 Del Skrevet 27. februar 2006 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #1437 Del Skrevet 27. februar 2006 Bedre. Jeg har sovet godt i natt. Og Lillebanan våknet ikke før 9.50 (og da hadde jeg vært våken en liten stund og "ventet") Så jeg føler meg ganske opplagt i dag *jippi* Dusjen er unnagjort også, og da er det bare å spise frokost som står som neste post på programmet. Måtte bae sjekke banken først, for jeg fikk vedtak fra TK på fredag om enangsstøndaden i forbindelse med fødselen. Pengene skulle utbetales den 24.02, men de er fremdeles ikke på min konto. Kommer de ikke i løpet av morgendagen må jeg etterlyse dem på onsdag. (koselig md et TK som bare er åpent mandag, onsdag og fredag...) :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 27. februar 2006 #1438 Del Skrevet 27. februar 2006 Ja, det er enda verre enn at de har åpningstid mellom 10.00 og 15.00 - når folk er på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #1439 Del Skrevet 4. mars 2006 Brrr - det er kaldt ute nå. Og det synker i en rasende fart. Før mannen gikk ut for å hente ved car det -17,5, og når han kom inn igjen var det -18,2. Og det tar da ikke SÅ lang tid å hente ved. Glad jeg er inne i natt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. mars 2006 #1440 Del Skrevet 5. mars 2006 Kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå