Chiquita Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #1201 Del Skrevet 4. juli 2005 Tror du det er det han mener med "noe godt" da? Hehe, si det du. Han ble i allefall veldig fornøyd med det han fikk servert, så... Nå er han i dusjen, og jeg mener jeg husker noe om at han ville legge seg og sove tidlig i dag. Vel - vi får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #1202 Del Skrevet 5. juli 2005 *gjesp* Er trøtt i dag jeg. Våknet av hylskriking kl 8 i dag - da var Lillebanan så sulten at han helst skulle hatt maten i går Fikk stabla meg på beina og inn på kjøkkenet for å varme flaska (som jeg heldigvis husket å lage i går kveld/natt) - stadig akkompagnert av Lillebanan... Men så ble det mat på ham, og da ble det stille. Og så skulle vi sove da, men nei da - ikke sjans. Kl 9 måtte jeg ta ham opp i dag også (vil ikke at det skla bli en vane) :oops: *gjesp* Han spiste heldigvis godt til frokost, og han spiste godt til lunch igjen også (vel, han drikker vel mest da, men men) Tror han har drukket mer melk til nå i dag, enn hva han gjorde hele dagen i går og dagen før :o Har ikke åpnet noen dører enda i dag, så varmen er stengt ute. Når Bananmannen kommer hjem fra jobb skal jeg legge meg ute på verandaen og få litt sol på kroppen. Jeg orker ikke nå når han ikke er hjemme, for for det første er det jo så varmt, og for det andre så blir jeg forstyrret av Lillebanan "hele tiden". Så sola og boka mi må nok vente til etter kl 15.... Nå våknet Lillbanan. 30 min soving var over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #1203 Del Skrevet 6. juli 2005 I dag har jeg blødd pittelitt "der nede", og trodde at det var mensen som var på tur igjen. I såfall hadde syklusen min blitt på 29 dager denne gangen. Men nei - så ikke noe mer til den blødningen når jeg fikk tatt på et bind, gitt :-? Det kan kanskje være en EL-blødning. Det kan stemme dersom jeg får igjen mine "normale" stabile sykluser på 41 dager - som jeg hadde før jeg startet med p-piller. Men det er vel for mye å håpe på *den som venter får se* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 7. juli 2005 #1204 Del Skrevet 7. juli 2005 Så kjekt å lese om dere Chiquita. Det er så lenge siden jeg har lagt igjen hilsen nå atte..!! Er innom å leser gjevnlig da! Leser at lille banan har fått tenner, skjønner godt at ammingen ikke er bare og bare da nei....!! Uff, sånn sett er jeg glad jeg slapp å bli bitt i puppen i og med jeg sluttet når jonas bare var knappe 8 uker. Det Acta Graco Cosmic setet er foresten kjempe godt! Vi er kjemep fornøyde med det! Det var vel det dere også kjøpte til banan gutten deres. Det tar stor plass, men det er overkommelig. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være så vanskelig å montere.. Forstår ikke helt hvordan en kan montere det feil jeg da, men... Ønsker hele banan familien en kjempe fin sommer!!! Mange far Sanna og Jonas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #1205 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei Susanna. Ja, det var Acta Graco Cosmic som Lillebanan fikk ja. Har litt problemer med å sette ham fast i det setet, for han har funnet ut hvordan han skal "vri" seg ut av det - før vi rekker å spenne ham fast *ler* Men en fast hånd på ham, og en hånd "famlende" etter låsen, så går det da etter litt om og men Jeg skjønner heller ikke helt hvordan det skal kunne monteres feil det setet der, men så var det heller ikke det som var omtalt i media heller da. ___ Endelig er KG tilbake på nett. Har vært pittelitt inne på KG Sverige i helga, men ellers så har jeg nesten ikke vært ved PC'en. Jeg har vært sprek. Sykkeltur er det som er "i skuddet" hos meg nå Tre dager på rad nå, og skal også ut i kveld. Så deilig da! Når sola er på vei ned, og de ikke er så grusomt varmt lengre. Da ER det faktisk godt å sette seg på sykkelen og trampe ivei. MEn jeg har dårlig "kondis" da. trodde jo jeg skulle dø den første dagen da jeg startet på en av bakkene her. De andre dagene har jeg valgt en mer "lett" rute (ikke så mange bratte bakker, men heller slakk helling). Blir vel den samme ruta i kveld også tenker jeg. *gleder meg* Nei - får håpe det er lenge til KG stenger igjen, så jeg ikke risikerer å bli sprek her *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 12. juli 2005 #1206 Del Skrevet 12. juli 2005 Ha en fortsatt god sommer! *Klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 12. juli 2005 #1207 Del Skrevet 12. juli 2005 Måtte le da jeg så avataren din Chiquita!! Drit kul!! Den likte jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #1208 Del Skrevet 12. juli 2005 Hehe - ja jeg falt for den jeg også. Egentlig er det slik jeg føler meg nå, så det er kanskje ikke rart jeg er ute og sykler litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. juli 2005 #1209 Del Skrevet 12. juli 2005 Herlig avatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 12. juli 2005 #1210 Del Skrevet 12. juli 2005 hehe! Morsom var den ihvertfall!! Er ute og sykler jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. juli 2005 Forfatter #1211 Del Skrevet 14. juli 2005 Nå har brødbakemaskina gjort jobben sin for i dag. Mannen er ute på fisketur, og jeg sitter her inne og "sløver". Lillebanan har rotet ganske mye med søvnen de siste nettene. Aner ikke hvorfor. I natt våknet han 02.15 og ville ha mat. Jeg har ikke peiling på når han spiste nattmat sist... Så i kveld har han fått masse-masse grøt (1 dl grøtpulver) og så drakk han 100ml MME etterpå. Håper han sover uten å bli sulten i natt da! Jeg burde vel egentlig gå og legge meg nå så jeg ikke blir så trett i morgen. Bananmannen lovte at han skulle være hjemem før midnatt, men jeg har ikke sett noe til ham enda. Kanskje han har fått masse fisk??? *håpe håpe* Må blande noen flasker med MME til Lillebanan så vi har i morgen også (teller i hodet hvor mange flasker som er rene, og konkluderer med at vi har nok til ut morgendagen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 15. juli 2005 #1212 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei, her er det lenge siden jeg har vært på besøk! Kul avatur du har fått tak i! Ble det noe fisk på dere igår da??? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 15. juli 2005 Forfatter #1213 Del Skrevet 15. juli 2005 Hei Naturelle. Nei da - han kom hjem uten fisk i går. Jaja - tar jeg ikke feil så prøver han igjen i kveld eller i morgen *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. juli 2005 Forfatter #1214 Del Skrevet 18. juli 2005 Nå har det gått 12 dager (13 om jeg inkluderer den dagen) siden den lille bloddråpen min, og dersom det var EL så burde mensen komme nå i dag eller i morgen (om min luthealfase er som den alltid har vært) Jeg har aldri hatt EL-blødning før da, så det trenger jo ikke å være EL. Og så er det også en del som opplever å få forlenget/forkortet luthealfase etter graviditet og fødsel.. Får bare vente og se. Kjedelig om jeg skulle få mensen nå før vi reiser på weekendtur til Sverige. Skal bo i en svite med STORT badekar. Og da hadde det vært kjedelig om jeg hadde fått mensen. *hater å vente* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2005 #1215 Del Skrevet 22. juli 2005 Heyyyyyyyyyy I am back Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2005 #1216 Del Skrevet 22. juli 2005 Må jo ha e-postvarsling på din dagbok også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 31. juli 2005 Forfatter #1217 Del Skrevet 31. juli 2005 Home, sweet home... Etter over en uke "på landeveien" (avbrutt av netter hjemme), er vi nå endelig hjemme forgodt igjen. Begynner å bli ganske lei av å kjøre bil jeg nå - og jeg kan bare tenke meg til hvor lei Lillebanan er... Vel, nå er det uansett slutt for i år - eller for en lang stund i allefall. Nå har vi besøkt slekt og venner og slekters venner helt siden forrige fredag, så nå er det nok. Nå blir det hjemmekos. Jeg har fremdeles ikke fått noen mens da. Tok en test forrige fredag (eller var det lørdag) for å være sikker før jeg inntok en flaske vin, og den var negativ. Ble ikke så overrasket nei, egentlig. Mne altså fremdeles ingen tegn til mens - bortsett fra mensmurringer. I morgen skal jeg til legen igjen. Jeg var hos ham forrige torsdag for å sjekke "blodprosent" og blodtrykk, siden jeg er så ofte svimmel. Flere ganger pr dag "svimler" det for meg. Jeg har ikek svimt av enda, men jeg er litt redd hver gang jeg løfter opp Lillebanan, om DET er det som skal til for at jeg skal besvime. Men uansett - blodprosent og bodtrykk var helt fint. Så det ble tatt blodprøver for å sjekke jernlagre, leververdi (siden jeg har hatt litt forhøyede leverprøver de siste årene - sikkert pga gallestenen, tror jeg), stoffskiftesykdom, osv. Husker ikke helt alt legen snakket om jeg. Så i morgen skal jeg ivei og gå igjennom prøvesvarene. Krysser fingrene for at det bare er lave jernverdier som gjør at jeg er så svimmel, og at det ikke er noe mer "alvorlig". Men det er det sikkert ikke. Han skal uansett ikke få gi seg før han finner ut av hva svimmelheten kommer av... *bestemt* Tja, er det noe mer jeg har å fortelle da? Nei, jeg tror ikke det, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 10. august 2005 #1218 Del Skrevet 10. august 2005 *roper* CHIIIIIIIIIIQUIIIIIIIIIITAAAAAAAAAAAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 14. august 2005 Forfatter #1219 Del Skrevet 14. august 2005 *svarer MrsL* Her inne har jeg ikke vært på lenge. Det har vært ganske hektisk i Bananheimen de siste ukene. Vi har vært på "pliktbesøk" både her og der, og vi har hatt en del "pliktbesøk" her hjemme... Og det ser ikke ut til å ta slutt enda. På torsdag begynner jeg også på skolen igjen. Så får vi se hvor seriøst jeg gidder å ta det. Jeg er litt lei også, selv om det skal bli godt å komme seg ut blandt folk igjen. Et år hjemme er ganske lenge ja. Jeg har også søkt på noen jobber, og håper egentlig på at jeg får jobb. Da blir problemet å få barnehageplass til Lillebanan (etter at mannen er ferdig med sin permisjon når Lillebanan er 9 mnd) Sukk. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre enda. Men - ikke sikkert jeg får noe jobb heller, så da er det jo ikke noe problem... Vi har 1 års bryllupsdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. august 2005 #1220 Del Skrevet 14. august 2005 Gratulerer med dagen Hvilken jobb har du søkt da? Og hva var det du skulle studere? Det er godt å gå hjemme, men etterhvert så ser du kanskje at det er godt å komme seg litt ut blant folk igjen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå