Gjest MrsL Skrevet 25. februar 2005 #1001 Del Skrevet 25. februar 2005 Ja, jeg skulle vel ha tid til det. Kommer litt an på hvor tidlig/sent det blir da, men meld meg du så ser vi hva som skjer *spennende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 26. februar 2005 #1002 Del Skrevet 26. februar 2005 Håper du får en god helg, Chiquita! Og grattis med 1000 meldinger i dagboka di :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #1003 Del Skrevet 26. februar 2005 Nå sitter jegh her og venter på at den store og den lille bananen skal våkne. Storebanan skal avgjøre om det blir tur til Trondheim, og lillebanan skal snart ha mat (håper jeg) Hvirfir vil ikke lillebanan sove like lenge når jeg er alene hjemme sammen med ham? Jeg har utnyttet sjansen med å ta en lang dusj. I det siste har det manglet på disse lange dusjene. Kan jo ikke dryge i dusjen når det er en liten en som "roper" etter smokka, el.l... Nå skal jeg spise frokost. (og da er jeg jo garantert at lillebanan våkner - for han våkner av kjøleskapsdøra, jeg er sikker) Lurer på hva jeg skal spise i dag. Har blitt satt på "diett" pga mistanke om gallesten, så all fet mat og "tung" mat er fy-fy :fy: Mannen sier at jeg ikke får smør på brødskiva engang, men det tar jeg alikevell, altså Det må da være måte på.... (jeg greier ikke å spise en tørr skive uten smør på - aldri i livet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. februar 2005 #1004 Del Skrevet 26. februar 2005 Har dere mistanke om gallesten? Uff, det må være vondt... Har mannebananene våknet? Blir det tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #1005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jepp, legen mistenker at det er gallestein. For jeg hørte da omsider på de rundt meg og dro til legen... Selv har jeg fremdeles en liten mistanke om at det "bare" er luftsmerter, men det får vi da se. Det er tatt blodprøver av meg nå for å sjekke "lever-statusen" m.m, og så skal jeg på ultralyd for å sjekke om det er gallesten. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet, og unngå fet mat i mellomtiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. februar 2005 Forfatter #1006 Del Skrevet 27. februar 2005 I dag har dere med en våken og uthvilt Chiquta å gjøre... For etter at lillebanan var våken i nesten hele går (sov tilsammen i 1,5 time fra kl 12.30 til kl 23), så bestemte han seg for å bare kreve et måltid i løpet av natta... Han spiste siste gang i går kveld mellom kl 21.30 og 22 en gang (husker ikke helt), og så fikk jeg ham omsider til å sovne kl 23 (ganske nøyaktig). Og da sov han til kl 4 (ganske nøyaktig). Etter et kjapt måltid, så sovnet han igjen, og sov til kl 9.15... Så i dag er jeg uthvilt og har det fint Lillebanan og storebanan ligger og sover fremdeles de (de tok "natta" igjen etter 9.15-måltidet også), mens jeg fikk ikke sove noe mer.... *sjokk* Så jeg har tatt litt "forefallende arbeid" her hjemme nå; fått satt på en maskin med klær, en maskin med kopper og "vasket" stuegolvet. Nå har jeg vært flink, og kan late meg med god samvittighet resten av søndagen, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2005 #1007 Del Skrevet 27. februar 2005 synes du har vært flink nå ja, så du kan klart late deg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. februar 2005 #1008 Del Skrevet 27. februar 2005 Så bra at det ble mye søvn på deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1009 Del Skrevet 1. mars 2005 Nå står det en sjokoladekake og koser seg i ovnen. *gleder meg* Planen er at jeg og mannen skal kose oss i kveld når vi får lagt lillebanan. Så får vi se om alt går etter planen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mars 2005 #1010 Del Skrevet 1. mars 2005 *Åh! Springe over til Chiq`s.... * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mars 2005 #1011 Del Skrevet 1. mars 2005 *Søren....... ble sliten etter 100 meter... - puh - alt for langt til Chiq`s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1012 Del Skrevet 1. mars 2005 Velkommen, velkommen... *åpner døra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mars 2005 #1013 Del Skrevet 1. mars 2005 Du får lukke igjen døren så ikke lille banan fryser....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1014 Del Skrevet 1. mars 2005 Men lillebanan er godt innpakket, så han fryser ikke. Dessuten skal han nå inn under dyna si, så da fryser han i allefall ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. mars 2005 #1015 Del Skrevet 1. mars 2005 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #1016 Del Skrevet 1. mars 2005 *nam* Jeg syntes kaka var kjempegod. Hva mannen syntes vet jeg ikke - han kommenterte den ikke. Spiste litt nå og da mens han løp frem og tilbake for å fikse noe PC og TV-greier... *skuffet* Nå er det natta-tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. mars 2005 #1017 Del Skrevet 2. mars 2005 Mannen sier at jeg ikke får smør på brødskiva engang' date=' men [u']det tar jeg alikevell, altså Det må da være måte på.... (jeg greier ikke å spise en tørr skive uten smør på - aldri i livet) Brødskiva trenger da ikke være tørr uten smør... Selv synes jeg smør på ikke er veldig godt. Brødskive med brunost, for eksempel... Med smør på smaker det jo kjempeekkelt! Men så er ikke jeg vant med smør på brødskiva heller, tror det hele koker ned til hva man er vant med. Håper ikke du har gallestein, da, det er visst ganske vondt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 2. mars 2005 #1018 Del Skrevet 2. mars 2005 Du likte kaken ser jeg? Jeg synes i all fall den kaken smaker så godt, men det er jo ikke akkurat noen slakekake da Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #1019 Del Skrevet 2. mars 2005 tror det hele koker ned til hva man er vant med. Og problemet er jo at jeg er vant til mye smør. Og under brunost må det være "mest" Men nå hat jeg kjøpt pålegg som ikke krever så mye smør da. Og jeg har kjøpt saftig brød (ikke kneip som raskt blir tørr) - så det går nok bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #1020 Del Skrevet 2. mars 2005 men det er jo ikke akkurat noen slakekake da Den passer jo da utmerket siden jeg ikke har planer om å slanke meg på noen måneder enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå