Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #821 Del Skrevet 6. januar 2005 Så bra :-) Regner med du er klar for å bli ferdig med det også. Godt å å få se lillingen, mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #822 Del Skrevet 6. januar 2005 Nei, det er ikke lenge til termin (5 dager) :o Og ja, jeg gleder meg til å se lillingen og til "å få igjen kroppen min". Men jeg har det ikke travelt, liksom. Jeg nyter tilstanden jeg er i nå, og det er rart å tenke på at snart kan det være "over". De "deilige" dultene jeg kjenner støtt og stadig hver dag kan være de siste. (de fleste er ikke så ille i allefall) Litt trist å tenke på også, selv om det skal bli kjempefint å få møte lillingen. Men det får bli når det blir. I verste fall er det jo "bare" 19 dager igjen, om jeg ikke teller feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #823 Del Skrevet 6. januar 2005 Du blir nok ikke å gå over noe særlig nei. Føler det på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #824 Del Skrevet 6. januar 2005 Håper du har rett På søndag reiser vi inn til svigerfar og skal være der til torsdag (vel, jeg kommer vel kanskje hjem på onsdag siden jeg er satt opp til en ny kontroll på torsdag om ingenting har skjedd) Så får vi se da, om vi kommer hjem med eller uten babyen på innsiden av magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #825 Del Skrevet 6. januar 2005 Nå blir den nye oppvaskemaskina montert Så da slipper mannen å håndvaske koppene i dag (koppene er hans område, klesvasken er mitt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #826 Del Skrevet 6. januar 2005 Så da blir du uten nett de neste dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #827 Del Skrevet 6. januar 2005 Nei da. Nett får jeg tilgang til. Men jeg vet ikke hvor mye. Kan liksom ikke sitte på nett hele dagen heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #828 Del Skrevet 6. januar 2005 Joda, det kan du. Hva annet er der å gøre hos svigers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #829 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, si det du. Mannen blir borte frem til ca kl 21 hver kveld. Og svigerfar skal jobbe (men jeg vet ikke om det er formiddagsskift eller ettermiddagsskift han har). Samboeren til svigerfar vet jeg ikke om skal være hjemme, eller ikke... Så jo, det BLIR tid til KG - ingen tvil om annet, men altså når...??? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #830 Del Skrevet 6. januar 2005 Ville jo savnet deg hvis du ble borte sååå lenge :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #831 Del Skrevet 6. januar 2005 Er da ikke så lett å bli kvitt meg - det burde du da vel vite nå, vel *hører på at mannen monterer oppvaskemaskina* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. januar 2005 #832 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja, du kommer definitivt til å bli savnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #833 Del Skrevet 6. januar 2005 Ja' date=' du kommer definitivt til å bli savnet![/quote'] Kan da ikke savne meg når jeg ikke forsvinner, vel. Det er jo noen dager i forbindelse med fødselen jeg blir borte da, men abstinensene drar meg vel inn hit så raskt mulightetene tilsier det, vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. januar 2005 #834 Del Skrevet 6. januar 2005 Nei, du er ikke så lett å bli kvitt Bare innmari vanskelig å få møtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. januar 2005 Forfatter #835 Del Skrevet 6. januar 2005 Travelt opptatt dame, selv om jeg egentlig ikke har hatt noe å gjøre de siste månedene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. januar 2005 #836 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, du har det travelt med å være gravid du Alt bra i dag? Noen planer for dagen/kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 7. januar 2005 Forfatter #837 Del Skrevet 7. januar 2005 Alt bra i dag også... Ingen forrandring i "form eller farge" I dag skal jeg (vi) hive ut jula. Jepp, det er vel alt JEG skal gjøre i dag. Og så skal jeg se på at mannen lager ferdig stellebordet... Moralsk støtte tror jeg det kalles Ellers så tror jeg kanskje det blir litt KG utover ettermiddagen eller kvelden også. Mannen skal fikse noe på den ene bilen vår, så da får jeg ingentig annet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. januar 2005 #838 Del Skrevet 7. januar 2005 Ja, da er du travelt opptatt hører jeg Moralsk støtte er en viktig jobb det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 9. januar 2005 #839 Del Skrevet 9. januar 2005 Ja, noen dager er noen dager, det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. januar 2005 Forfatter #840 Del Skrevet 10. januar 2005 *signerer for å vise at jeg er her i dag også - uten noe fornuftig å skrive i dag heller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå