Gå til innhold

Chiquitas dager og netter

Chiquita

Anbefalte innlegg

Jepp, hjemme alene.

Det er ett eller annet som sliter ut meg også, for i dag fikk jeg ikke med meg at mannen dro på jobb. Jeg som alltid pleier å våkne av vekkerklokka hans.

Våknet rundt kl 9 og oppdaget at han var borte. Var oppe og svarte på kalenderen, og gikk og la meg igjen, og sov til 12.30, eller noe rundt der.

Så jeg hadde tydeligvis behov for søvn i natt. Ikke har jeg vært på do i natt heller, og det er uvanlig.

Men jeg er i allefall ikke trett nå da.

Planer for morgendagen de to turtelduene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, da skal vi ligge lenge, spise god frokost og så bærer det vel avgårde og fixe de små tingene som gjenstår før jeg kan pakke inn julegavene også skal vi bake en hel haug med vannkringler (lokal kost fra der jeg kommer fra) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er ganske mye pes med disse vannkringlene og vi må lage ganske mye for vi lever omtrent på ikke noe annet enn det i jula.

*MrsL er veldig glad MrL også likte vannkringler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er denne vannkringle-greia da?

Smak og utseende?

___

Nå er det endelig fredag.

Om 3 timer kommer mannen hjem fra jobb :hoppe:

Om 4 timer skal mannen kjøre foreldrene mine til flyplassen, mens jeg skal være hjemme.

Da blir det mer KG-tid :sjarmor:

I kveld skal mannen jobbe med innlevering - så da skal jeg prøve å få lest litt mer på eksamen. Fikk lest en god del i går mens mannen okkuperte PC'en :wink: Så litt flink har jeg da vært. (og det beste er at jeg husker da en del av det notatene omhandlet også, så jeg ser ikke fult så mørkt på det lengre)

Men motivasjon til å lese finnes ikke :oops:

I morgen skal vi på julebord i harry-land :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og utseende?

Vel, ser ut som en kringle da, men i mindre format enn disse waleskringlene. Smaker egentlig ikke så mye, men er veldig godt med landssmør og edamerost på.

Kan egentlig ikke forklare. Inneholder kun mel, vann, gjær og smør. Du triller dem ut, setter dem kaldt. Dypper dem så i en kasserolle med kokende vann (til de flyter opp), legger dem på en stekeplate og steker dem i ovnen. Vips ferdig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Umulig å voldta i søvne

Denne artikkelen var litt interessant, for der står det:

Ifølge Schrader kan søvngjengere utføre en rekke handlinger, men disse er ofte automatiserte.

- Jeg har aldri hørt om at noen har blitt så erotisert at de har fått ereksjon og klart å gjennomføre et samleie ved vanlig søvngjengeri, sier Schrader til Adresseavisen.

Teoretisk mulighet

Likevel kan det teoretisk sett finnes en mulighet for dette, dersom man befinner seg i såkalt drømmesøvn (REM) og den lammelsen som man under drømmesøvn vanligvis befinner seg i, er opphevet.

- Med REM-søvnrelatert adferdsforstyrrelse kan man teoretisk sett utføre komplekse handlinger som et samleie. Man kan ha penisereksjon og et behov for å utleve sine drømmer. Tilstanden er sjelden, og ytterst sjelden før i 50-årsalderen, sier Schrader.

Og så må jeg le litt :ler:

For hva sier dette om meg og mannen som fint kan finne på å ha sex i søvne :roll:

Har skjedd flere ganger hvor en av oss har våknet opp under akten (og har da vekt den andre, selvfølgelig)

Ganske morro, egentlig. Og svært spesielt å våkne like før en orgasme *drømme*

(lurer bare på hva vi drømmer når disse greiene innledes) :wink:

50 år du, liksom :ler:

Og når den er så skjelden - hva er sjansene for at både jeg og mannen kan ha sex i søvne da...

Men jeg er litt enig i artikkelen også da - tror ikke det er mulig å voldta noen i søvne. For med voldtekt så er det vold og "kamp" inne i bildet, og det tror jeg ikke du har mulighet til å gjennomføre i søvne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaker egentlig ikke så mye

Men hva er det som er så godt da? :tunge1::ler:

Hørtes litt spennende ut, egentlig...

Og nå har jeg veldig lyst til å bake boller, etter å ha sett på de bollene i Tine-reklamen i hele dag

*mat*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er jo bare at jeg ikke får noen mulighet for "avreagering" heller.

Mannen har satt ned foten og krevd full stans nå ut året.

Var ikke han som skulle ha "skylden" for noen fortidlig fødsel, nei...

(er jo stoffer i sæden som kan påvirke modningen slik at den skjer raskere)

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - den mannen som absolutt ikke vil ha noen fødsel på dette året :ler:

Så her i huset har jeg:

- sex-forbud

- stress-forbud

- vaske-forbud

- stå lenge-forbud

- rydde-forbud

- løfte-forbud

osv...

Er egentlig ikke stort jeg får lov til å gjøre, gitt. Alt for at det ikke skal skje noen modning, eller at det skal komme for mange kynnere.

Så jeg "går på stas" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Nikke:

Nå skal jeg hoppe en tur innom dusjen.

Julebord kl 17 *pjuh*

(I dag ahr vi forresten nesten kjøpt oss bil - skal få en NAF-test på den før vi undertegner noen avtale, men svært sansynlig blir den den bilen) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :-) Hvor har dere kjøpt?

Og vet du hvorfor Tex forsvant så plutselig?

Skal kjøpe en i "lillebyen"....

Nei, jeg vet ikke hvorfor Tex forsvant.

Har vært på julebord, og er nå litt sliten i hodet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...