Gjest MrsL Skrevet 5. desember 2004 #681 Del Skrevet 5. desember 2004 Koselig med sånne turer, men kanskje ikke i din tilstand og sånn rett før jul? Hvilken type bil er det da? Vi kjøpte jo vår i september på Skedsmokorset. Tok fly til Gardermoen og kjørte sammen hjem. Koselig :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #682 Del Skrevet 5. desember 2004 opel vectra stasjonsvogn (diesel) 99-model. koster 130 000,-, og mangler 30 000,- før finansieringen er i orden (men det er ikke noe problem) *ser på bilde nå, og den er veldig fin* ___ Jeg ser egentlig ingen problemer med å dra på en slik tur nå før jul. Formen min er jo kjempefin, og skulle det skje noe, så finnes det jo fødestuer på den ruta også Tror nok at det går helt fint, egentlig (men må jo passe på å ha med meg svangerskapspapirene i tilfelle alikevell da) Sprek som en ungfole med bekkenløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. desember 2004 #683 Del Skrevet 5. desember 2004 Da må jeg få høre hva det blir til :-) Spennnende med bilkjøp. Vi kjøpte likegodt 7-seter da vi kjøpte bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #684 Del Skrevet 5. desember 2004 Vel, FULT så stor plass trenger ikke vi. Men jeg vi tro det er praktisk i forhold til spillejobben til mannen din. Spennende med bilkjøp, ja. Jeg elsker egentlig biler. Ikke sånn teknisk sett, men jeg elsker å se på biler, osv... Bilfilmer med raske og lekre biler har mannen funnet ut at er en flott "turn on" for meg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. desember 2004 #685 Del Skrevet 5. desember 2004 Så fint for han da at du kan se på "bilfilmer" sammen med ham *iler ned til min kjære og bamsemumsen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #686 Del Skrevet 5. desember 2004 Må innrømme at jeg vanligvis ikke får med meg så mye av handlingen i filmen om det er flotte biler der... Og hver gang jeg finner en fin "konebil" til meg, så ler bare manne av meg :evil: *men drømme kan jeg jo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 5. desember 2004 #687 Del Skrevet 5. desember 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #688 Del Skrevet 6. desember 2004 Da er det bestemt at vi en eller annen dag denne uka skal dra til Hønefoss for å se på bil. Hvilken dag det blir vet vi ikke enda. Det blir avgjort etter at posten kommer hver dag. (finansieringsbeviset kommer i posten, og det må vi ha med oss) Så da blir det vel til at vi drar "spontant" en dag etter at mannen er ferdig på jobb *pjuh* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #689 Del Skrevet 6. desember 2004 Oi, skal dere kjøre nedover da? Er det lurt med din "tilstand"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #690 Del Skrevet 6. desember 2004 I min "tilstand" vil jeg tro at det skal gå helt fint. Eneste problemet er vel at jeg sikkert stivner i lår og bekken etter en slik kjøretur, men det "går seg til" ganske raskt når jeg først kommer meg på føttene. (og vi skal kjøre en gammel "skranglebil" nedover som vi skal gi i innbytte - dersom bilen vi skal se på ikke er bra nok for mannen, så må vi jo kjøre den samme hjem igjen også, og det ser jeg litt mer mørkt på, men men) Nå gjelder det bare å overtale mannen til å legge inn en overnatting på turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #691 Del Skrevet 6. desember 2004 Hadde sikkert vært greit med en overnatting ja. Dere kan jo få overnatte her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #692 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg tenkte på en overnatting litt lengre unna da Men takk for tilbudet... Hotellstandard også, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #693 Del Skrevet 6. desember 2004 Hotellstandard? Du mener eget rom med dobbeltseng, tv på rommet, vekking, eget bad og god frokost? Alt det kan dere få, men frokost gjelder kun i helgene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #694 Del Skrevet 6. desember 2004 Du mener eget rom med dobbeltseng, tv på rommet, vekking, eget bad og god frokost? Akkurat hva jeg tenkte på. Siden vi ikke kan ta turen i helga, så får vi vel finne et annet hotell, tror jeg. (i helga er det julebord på lørdag, samt at vi skal passe en hund, så da passer det dårlig å reise bort) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #695 Del Skrevet 6. desember 2004 Det var årets førjulstilbud også, da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #696 Del Skrevet 6. desember 2004 Får satse på å få inn andre gjester da vet du... Ble det forresten noe av deres førjulstur til dine foreldre? Og har fotografene fått levert den forstørrelsen som din bror skal få? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #697 Del Skrevet 6. desember 2004 Nei, vi har regnet på det og vi prioriterer å betale tilbake det vi lånte av mamma for å gjennomføre prøverør, derfor blir det heller en tur nordover på nyåret. Og, NEI, de har ennå ikke levert bildet broderen skulle få :evil: Ikke minn meg på det. Det er en uke siden vi hentet resten som var forsinket, men ikke hørt noe fra dem om dette bildet. Snart har jeg bare lyst til å kjøpe annen julegave til dem og be fotografen stappe bildet enn viss plass... :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #698 Del Skrevet 6. desember 2004 I alle dager. Hvor lang tid er det mulig å bruke da? Jeg har funnet ut at vi var mye heldigere med vår fotograf enn hva det virker som om dere er. Vi har jo fått alle våre forstørrelser ca 14 dager etter at de ble bestilt, og det burde da vel ikke være så vanskelig for deres fotograf heller. Men jeg vet hva du må gjøre - ring de hver dag og spør om bildet dere venter på er klart. Etter en ukes tid tar de vel hintet og purrer på det bildet vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. desember 2004 #699 Del Skrevet 6. desember 2004 Jo, men jeg orker ikke mere telefonering med dem og ikke har jeg tid heller. Jeg jobber jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 6. desember 2004 Forfatter #700 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg jobber jo. Hva er det for noe tull da Sender du en generell mail, og skriver at du foretrekker mail tilbake, så tror jeg nok de svarer deg. Kan jo umulig få til å bake inn noen sensitive opplysninger i en slik mail.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå