Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #661 Del Skrevet 30. november 2004 Snart kommer lillebror. Skal hjelpe ham med matematikk i dag også. Tentamen neste uke, så vi må ta en "innspurt". Lillebror og lillesøster skal ligge over her i helga, så da blir det vel matte på dem begge to da også Mattegeniet trår til igjen :-) Hvor gamle er dine småsøsken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #662 Del Skrevet 30. november 2004 I kveld får jeg forresten masse KG-tid tror jeg, for mannen skal skifte nye lyspærer og div på bilen som skal til EUkontroll i morgen Mens min mann er hjemme og jeg vet ikke hvor mye jeg får "sjekket mailen min" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #663 Del Skrevet 30. november 2004 Mattegeniet trår til igjen :-) Hvor gamle er dine småsøsken? Lillebror er snart 14, lillesøster er snart 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #664 Del Skrevet 30. november 2004 Okey :-) Skikkelig småsøsken med andre ord. Du får lære dem opp skikkelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #665 Del Skrevet 30. november 2004 Mens min mann er hjemme og jeg vet ikke hvor mye jeg får "sjekket mailen min" Dritt dritt dritt... Men om han ikke vil prate, og du må "rase ut", så vet du hvor du finner meg (Og er jeg ikke her så send meg en SMS så er jeg inne "raskere enn lynet") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #666 Del Skrevet 30. november 2004 Du får lære dem opp skikkelig da Jobber med saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #667 Del Skrevet 30. november 2004 Den er grei..... Er jo mulig han må ha litt tid for seg selv og rote med musikken. Han synes jo selvfølgelig også det er vanskelig å forholde seg til, så om han vil sitte med musikken sin så skal han få det....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #668 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, alle må få reagere på den måten man selv synes er best for seg. Vet ikke hva jeg hadde gjort jeg, om noen hadde tvunget meg til å snakke en dag jeg ikke har lyst til å snakke (de er ikke så ofte da, heldigvis). Eller om noen hadde tvunget meg til å avreagere for meg selv når jeg egentlig har lyst til å snakke av meg. Jeg har i allefall funnet ut at KG (og andre diskusjonsfora) har hjulpet meg mye med slik avreagering. Har spart masse psykolog-penger på det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #669 Del Skrevet 30. november 2004 :klø: Hvor blir det av lillebror da? Han burde vel egentlig vært her nå... Hmmm... Han har vel ikke glemt meg? (tror ikke det, for han er veldig ivrig på å lære, egentlig) Kanskje skyssen hans er for sen... *venter litt til* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 30. november 2004 Forfatter #670 Del Skrevet 30. november 2004 Nå kom han - mattetid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #671 Del Skrevet 30. november 2004 God mattetid da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 1. desember 2004 Forfatter #672 Del Skrevet 1. desember 2004 Jeg hater å dikte! Og "selvfølgelig" starter KGkalenderen med juledikt i år... grrr... Men jeg har jo selvfølgelig bidratt alikevell - må jo det, liksom Føler at alle andre er så mye flinkere enn meg, men men. Jeg har bidratt, og da er jeg fornøyd. (selv om jeg ikke er fornøyd med diktet, men jeg gidder ikke sitte og knote) :oops: _____ I morgen tror jeg at jeg og mannen skal til lillebyen en tur. Skal kjøpe oss noen DVD-filmer til helga når vi skal ha mine søsken her. Greit å ha noe "å finne på" på kveldstid da. Har HarryPotter og frangen fra Azkaban fra før da (de har ikke sett den), og så skal vi kjøpe Pusur og muligens en film til (så de hadde tilbud på noen filmer på Elkjøp nå, så vi må dit en tur) I dag er den ene bilen vår på EU-kontroll. Lurer på hvordan det går jeg... Tror egentlig ikke det skal være så mye feil med den, men noe må vi kanskje regne med når den er over 10 år gammel... Vel, ikke vet jeg - det er mannen som styrer med alt slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 1. desember 2004 #673 Del Skrevet 1. desember 2004 Trøst deg med at jeg har ikke diktet ennå. Mannen her i huset som dikter for meg når jeg må dikte i KG-kalenderen. Er sååå dårlig på diktining, mens han gjerne dikter ett langt dikt på ett minutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #674 Del Skrevet 2. desember 2004 Heyyy.... Det er jo juks!!! _______ Jeg er syk *snufs* Vært masse våken i natt med vondt i halsen og hoste. Jeg hater å ha vondt i halsen! :evil: Om en time skal jeg til jordmor, så jeg får vel tenke på å ta turen innom dusjen snart. Har brukt våkentimene i natt til å planlegge hva jeg skal ha på meg. Måtte jo finne noe "praktisk" og som varmer halsen min - samtidig som det ikke skal se helt "bomba" ut... Men jeg tror jeg fant noe... (takk til mannen som fant og kjøpte en høyhalset genser til meg i går) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 2. desember 2004 #675 Del Skrevet 2. desember 2004 Lykke til hos jordmora! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #676 Del Skrevet 2. desember 2004 Lykke til hos jordmora! :-) Takk for det. Det gikk greit i dag også - alt var fint (og lillingen har lagt seg med hodet ned, i motsetning til å ligge i tverrleie som h*n gjorde sist) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 2. desember 2004 #677 Del Skrevet 2. desember 2004 Heyyy.... Det er jo juks!!! _______ Næhæei det er det ikke sååå........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 4. desember 2004 Forfatter #678 Del Skrevet 4. desember 2004 *snufs* Fremdeles syk. Ikke noe særlig feber, men sår hals og sår hoste *blæh* Egentlig har jeg mest lyst til å ligge under dyna, men siden vi har mine søsken hos oss i helga, så kan jeg jo ikke det heller. Stemmen blir bare hesere og hesere... Mannen sier at jeg har en fin whiskey-stemme Nå har mannen og mine søsken dratt ut en tur, slik at jeg skal få litt hvile. Kjenner at jeg er svært sliten. Ble jo ikke akkurat bedre av en tur lit lillebyen i dag heller da *tusler bort til soffaen for å legge meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. desember 2004 #679 Del Skrevet 4. desember 2004 :trøste: Sender deg en syke og en til å passe på deg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 5. desember 2004 Forfatter #680 Del Skrevet 5. desember 2004 Takk takk, MrsL.... I dag har mannen vært "på biljakt" på nett igjen. Hadde jo vært greit å ha den nye bilen klar til lillingen kommer. Må jo ha stasjonsvogn, må vite Har funnet en bil han har veldig lyst på - i HØNEFOSS!!!!! :o Vet ikke helt om det frister med en tur dit nå, men... Jo, jeg liker å dra "på tur", men slik "stresstur" til Hønefoss er kanskje litt i meste laget akkurat nå. Men det er jo mulig å legge inn en overnatting også da, og da er det jo greit. Men en ting er sikkert - jeg går ikke med på at vi skal kjøre en bil nedover og to biler oppover nå (som sist vi var "på de trakter" og kjøpte bil). Da får det heller bli tog eller fly, og buss nedover Men vi får jo se først da. Mannen skal ringe til selgeren i morgen, tror jeg. Det er et bilfirma og ikke en privatperson, og da stiller vi jo litt sterkere om ikke noe annet. Vel, vi får se hva det blir til i morgen. Kanskje det blir tur, kanskje ikke. Tror ikke at jeg gidder å være hjemme mens mannen drar nedover i allefall. Det er i allefall kjedelig. Men det kommer jo ann på når det ev blir. Jeg har jo eksamen snart, og bør vel prioritere litt lesing *går for å legge meg på soffaen og hvile som mannen har gitt meg beskjed om* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå