Chiquita Skrevet 23. november 2004 Forfatter #621 Del Skrevet 23. november 2004 Nix - ble masse shopping. Endte opp i Trondheim, og kom ikke hjem før nå. Fikk kjøpt meg mobiltelefon og en "rose" til å pynte opp kjolen min med. Mangler å få kjøpt meg en ull-poncho til å ha over nå, så jeg ikke fryser. Skal på ny shoppingrunde i morgen hører jeg "rykte" om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 23. november 2004 #622 Del Skrevet 23. november 2004 Men de hadde jo masse ponchoer på City Syd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. november 2004 Forfatter #623 Del Skrevet 23. november 2004 Men de hadde jo masse ponchoer på City Syd Jo, men ingen som jeg likte Det var så store hull i de ponchoene, og det vil jeg ikke ha. (vil ikke fryse) Og jeg har sett noen i lillebyen som var "tettere", så da får jeg gå for de i stedet, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 23. november 2004 Forfatter #624 Del Skrevet 23. november 2004 *logger meg av for å prøve å få liv i den nye telefonen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. november 2004 #625 Del Skrevet 24. november 2004 Jo, men ingen som jeg likte Det var så store hull i de ponchoene, og det vil jeg ikke ha. (vil ikke fryse) Og jeg har sett noen i lillebyen som var "tettere", så da får jeg gå for de i stedet, tror jeg På Voice of Europe hadde de noen stilige. Voice .... De var helt tette og litt skråskjært også tror jeg noen av de hadde høy hals. Pris: 299,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 24. november 2004 Forfatter #626 Del Skrevet 24. november 2004 Men er Voice på City Syd da? Stod ikke på oversikten i allefall... Jaja, samme det da - fant en poncho i dag jeg, lik den du beskriver: helt tett, høy hals og en "spiss" forran og bak... (med mønster forran i tillegg) Tror jeg blir lekker på julebord, gitt *tusler etter mannen til soverommet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. november 2004 #627 Del Skrevet 25. november 2004 Bare titter innom for å ønske deg en super helg! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 25. november 2004 #628 Del Skrevet 25. november 2004 Så bra at du fant poncho da :-) Og ser du min nye juleavatar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. november 2004 Forfatter #629 Del Skrevet 25. november 2004 Ha en fin helg du også baby-E MrsL: Jo, det var en fin avatar. Mener at jeg har sett den før, men (holder meg i skinnet og har IKKE tenkt å bytte avatar før advent starter på søndag - men å henge opp adventsstjerne har jeg tenkt å gjøre i morgen) :oops: Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. november 2004 #630 Del Skrevet 26. november 2004 Vi har vært og kjøpt lys til treet ute i dag. og skal strax hente ned advensstaker og adventsstjerne og sjekke om alle lyspærer fungerer. *glede seg til advent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2004 Forfatter #631 Del Skrevet 27. november 2004 Vi har vært og kjøpt lys til treet ute i dag. og skal strax hente ned advensstaker og adventsstjerne og sjekke om alle lyspærer fungerer. Og det skal jeg gjøre i dag. (eller, dvs mannen da) I morgen er det vel "lovlig" med ny avatar da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2004 Forfatter #632 Del Skrevet 27. november 2004 (eller, dvs mannen da) Men først må han komme hjem fra jakt. Heldigvis tror jeg dette er siste jaktdag for i år. Tror ikke det er noen flere dager som passer nå mens jakta fremdeles pågår (frem til jul). Det er ikke meg imot å få mannen min litt for meg selv på morgenkvisten når det er helg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2004 Forfatter #633 Del Skrevet 27. november 2004 Greide ikke å vente med avataren alikevell jeg :oops: Så nå kan jula bare komme... *vurderer å gå ned i kjelleren for å finne frem adventssakene selv, siden mannen fremdeles er ute på jakt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. november 2004 #634 Del Skrevet 27. november 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2004 Forfatter #635 Del Skrevet 27. november 2004 :vnike: Nei, jeg greide ikke å vente. Når advenstpynten skal få komme opp i dag også, så kan vel julechiquita få komme frem også :oops: Er da ikek SÅ lenge til jul: It is now lørdag 27.11.2004 at 15:02:30 Event: Juleaften Scheduled For 24.12.2004 00:01 26 days 8 hours 58 minutes 30 seconds or 3 weekends or 27 days or 632 hours (421 waking hours) or 37 978 minutes or 2 278 709 seconds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. november 2004 #636 Del Skrevet 27. november 2004 Hvilken adventspynt har du da? Vi har hengt opp adventsstjernen og satt frem de to advensstakene vi har, men har ikke tent dem ennå. Også har vi 4 lilla lys i en adventsstake. Noe mer pynt kommer ikke frem før lille julaften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 27. november 2004 Forfatter #637 Del Skrevet 27. november 2004 Vi har en adventsstjerne og tre adventsstaker. Så har jeg en fiberoptisk engel, samt et par håndmalte telysestaker med vintermotiv. *finne nettsiden hvor en kan se telysestakene mine* Det er all den pynten vi har også. Kommer til å vente med resten til vi har passert midten av desember. Da skal jeg så smått komme frem med resten av julepynten. Blir for mye om jeg skal ta alt på lillejuleaften i år, tror jeg (blir da så fort sliten av en eller annen grunn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #638 Del Skrevet 29. november 2004 Akkurat prøvd å få i meg litt middag. Har ikke spesielt mye matlyst i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 29. november 2004 Forfatter #639 Del Skrevet 29. november 2004 Skjønner godt at matlysten ikke er på topp, du. Er vel ganske vanlig etter en petidin-innsprøytning (og alle de andre medisinene du har fått) Selv bl jeg oppringt like før 14.30, med beskjed om at jeg måtte gjøre meg klar til å bli med til lillebyen for å kjøpe noen lyspærer til bilen vår som skal på EU-kontroll denne uka... Så da ble jeg "hardt og brutalt" revet fra KG Og i kveld får jeg heller ikke noe nett, siden mannen skal jobbe med oppgaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #640 Del Skrevet 29. november 2004 Uffda, det betyr jo at du ikke får holdt meg med selskap ........... eller vice versa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå