Chiquita Skrevet 20. november 2004 Forfatter #581 Del Skrevet 20. november 2004 Jaja - klokka er snart 16, og det begynner å mørkne ute. Mannen er fremdeles ikke hjemme :evil: Er det virkelig nødvendig å være ute hele dagen da??? Jeg håper virkelig at de har fått tak i flere dyr, slik at jeg ikke har vært hjemme alene i hele dag til "ingen nytte" Åh,som jeg kjeder meg!!!! Vel, positivt er det jo at bekkenet som har plaget meg i natt og tidligere i dag nå oppfører seg mye bedre da. Og det er nå godt og varmt i huset etter at jeg fikk fyr i oven... Så da kan mannen min få komme hjem til oppvarmet hus (han er sikkert kald, stakkar - om han ikke har vært inne hos foreldrene mine og varmet seg etter siste økt da) Jeg får vel tenkte på hva jeg skal spise til middag også. Kjedelig å spise alene, men må man så må man... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2004 Forfatter #582 Del Skrevet 20. november 2004 Etter en tur for å sjekke status over posematbeholdningen har jeg funnet følgende som kan være aktuelt i dag: Amerikansk gryte Blomkålsuppe Tomatsuppe Ertesuppe Pannekakemix Mest lyst har jeg på pannekaker, men det er jo litt mer "omstendig" å lage enn det andre. Blomkålsuppe har jeg egentlig ikke så lyst på, selv om det er veldig godt. Tomatsuppe er jeg egentlig litt lei av. Amterikansk gryte frister veldig, men jeg har ikke noe ferdig kjøttdeig som ikke er frosset. Kan jo tine kjøttdeigen i mikroen, men det orker jeg heller ikke. Ertesuppe er jo også veldig godt - om en ser bort fra de "bivirkningene" en får senere på dagen/kvelden :oops: :klø: Tror jeg står igjen med pannekaker eller ertesuppe. Eller kanskje begge deler???? *grubler* JEg må vel sette igang snart, for mannen er vel snart hjemme også. Og han vil vel ha mat, tar jeg ikke feil... (han er sikker sulten etter nesten en hel dag ute i skogen, ja...) Tiltakslyst kom til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 20. november 2004 #583 Del Skrevet 20. november 2004 Heisann, Parterer de dyrene en annen plass, slik at du bare kan fylle fryser'n? Eller tar dere den jobben hjemme hos dere når dyret har hengt x antall dager? Er jo litt jobb i etterkant, såvidt jeg kan huske fra barndommen... Håper bananmannen kommer hjem snart, og at dere får en fin lørdagskveld sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2004 Forfatter #584 Del Skrevet 20. november 2004 Parterer de dyrene en annen plass, slik at du bare kan fylle fryser'n? Eller tar dere den jobben hjemme hos dere når dyret har hengt x antall dager? Hei. De henger opp dyrene hjemme hos foreldrene mine etter at "grovjobben" er tatt. Så får de henge der til de er mørnet, og så er det tid for oppdeling/partering. (også hos mine foreldre) Så når dyret kommer hit, så er det bare å legge det i fryseren, ja Men vanligvis må jeg også hjelpe til under parterings-prosessen da. Noen må jo skrive på innholdet på fryseposene også, så det er min jobb. Slitsomt, ikke sant Åhhh - nå kjørte det en bil inn på gårdsplassen her, og det KAN bare være Bananmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 20. november 2004 Forfatter #585 Del Skrevet 20. november 2004 Og mannen hadde med seg posten når han kom *skryte skryte* Der lå det et brev fra Høyskolen om at jeg er invilget bruk av PC og justerbar stol under den eksamenen jeg skal avlegge i desember. Hadde jo aldri trodd at søknaden min om PC skulle gå igjennom, men jammen så gjorde den det Har jo egentlig ikek krav på noe annet enn justerbar stol, så det kom jo som en gledelig overraskelse Da er det en ting mindre å bekymre seg over før eksamen. Gjenstår bare å lese nå da :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 20. november 2004 #586 Del Skrevet 20. november 2004 Har han kommet hjem ennå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2004 Forfatter #587 Del Skrevet 21. november 2004 Jo da, han kom da hjem kl 16.15. Når har vi vært på besøk hos foreldrene mine en tur. Og vi har blitt bedt på middag i morgen *nam* Mannen skal ut på jakt i morgen også, så da blir det vel KG-tid igjen om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2004 Forfatter #588 Del Skrevet 21. november 2004 Mannen er på jakt i dag igjen, og jeg har hatt rompa mi i denne stolen så godt som fra kl 11.30 :oops: Har laget meg juleavatar da - er det for tidlig å laste den opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2004 #589 Del Skrevet 21. november 2004 Skifter du avatar til jul du da? Kanskje jeg også må finne meg en.......... Om jeg får lov av Chiquita, for det fikk jeg ikke sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2004 Forfatter #590 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg skifter til juleavatar, ja. Men det er ikke noen drastisk skifte da - bytter bare til en jule-Chiquita... (har lekt meg i paint i dag) Om jeg får lov av Chiquita, for det fikk jeg ikke sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2004 Forfatter #591 Del Skrevet 21. november 2004 Har jeg ikke blitt vakker og julete da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2004 #592 Del Skrevet 21. november 2004 Har jeg ikke blitt vakker og julete da? Den var råstilig :-) *vil også ha juleavatar* :cry: *Chiquita lage en til MrsL som Chiquita blir fornøyd med?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2004 Forfatter #593 Del Skrevet 21. november 2004 *Chiquita lage en til MrsL som Chiquita blir fornøyd med?* *Chiquita kan la MrsL velge en selv, og så lover Chiquita at hun ikke skal klage den måneden MrsL bruker juleavataren sin* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2004 #594 Del Skrevet 21. november 2004 Åeeeeeeeeee, tenkte at du som hadde så god tid nå kunne finne en fin en til meg, mens jeg lager middag til småttisene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2004 Forfatter #595 Del Skrevet 21. november 2004 *gruble* Men jeg vet jo ikke hva du vil ha :klø: Jeg skla også spise middag snart - er bedt på elgsteik hos foreldrene mine, så jeg sitter bare og venter på å bli hentet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2004 #596 Del Skrevet 21. november 2004 Heldigris! Hos oss er det pølse og chips....etter barnas ønske. Jeg vil ha en julete og litt sexy avatar, men ikke slik sexy som blir vulgært............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 21. november 2004 Forfatter #597 Del Skrevet 21. november 2004 Jeg vil ha en julete og litt sexy avatar, men ikke slik sexy som blir vulgært............ :klø: Får søke litt etterpå jeg da. Nå kom mannen for å hente meg *maaaat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 21. november 2004 #598 Del Skrevet 21. november 2004 Da stikker jeg og ordner mat til småttisene jeg da.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 22. november 2004 #599 Del Skrevet 22. november 2004 Har du forresten kommet noe lenger i din søken etter juleavatar til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 22. november 2004 Forfatter #600 Del Skrevet 22. november 2004 Har du forresten kommet noe lenger i din søken etter juleavatar til meg? Jo, jeg har søkt litt i dag mens mannen var ute på overtidsjobbing, men jeg fant ikke noe som falt i smak, egentlig... Vet jo ikke hva du vil ha. Kan du ikke komme med noen "forslag" da, som navn på figurer el.l, så kanskje jeg kan finne noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå